Site icon VINCUSYS

Vantaxes e desvantaxes do SEM

posicionamiento web

Revisado o 31/01/23 –  A atracción de tráfico para unha páxina web é unha das estratexias clave baixo as que se deben sustentar o resto de estratexias en márketing on line. De nada nos serve ter invertido diñeiro no deseño dunha gran landing page se non estamos atraendo tráfico ao noso sitio. Escoitaches falar do posicionamento SEM?

O márketing en buscadores web ou SEM (do inglés Search Engine Marketing), é un sistema de márketing on line que promove as páxinas web mediante o aumento da súa visibilidade en motores de busca de páxinas web. Noutras palabras, SEM é a xestión dos lugares de publicidade de pago (por exemplo Google Adwords).

Un bo posicionamento dá credibilidade e visibilidade ao sitio web dunha empresa. Os buscadores retornan as páxinas máis relevantes dunha web, segundo a busca do usuario. As campañas de atracción de tráfico á nosa web mediante a estratexia SEM ten os seus pros e contras. Imos velo.

Vantaxes do SEM

Desvantaxes do SEM

Quizais queiras entrar tamén un pouco no mundo do SEO, polo que te propoñemos unha lectura rápida deste artigo:

https://www.vincusys.gal/blog/como-optimizar-o-seo-para-e-commerce/

Exit mobile version