Blog
Acomódate!, é tempo de lectura.
VINCUSYS

Optimiza o acceso á túa información dende móbil cunha webapp
Desenvolvemos weapps para aqueles clientes que precisan facilitar unha información concreta aos seus clientes, como é o caso da carta dun restaurante ou o programa dun evento ou congreso.
Márketing

Como crear contido visual atractivo para a túa marca
As redes sociais convertéronse nunha das ferramentas máis poderosas para que as marcas cheguen ao seu público obxectivo. Con todo, para destacar entre a multitude de publicacións que asolagan estas plataformas, é esencial crear contido visual que non só chame a atención, senón que tamén comunique de maneira efectiva a mensaxe da marca.
Comunicación

A importancia dos valores corporativos dunha empresa
Os valores corporativos dunha empresa son os principios que guían todas as accións e decisións dentro da mesma e van moito máis alá de simples...
Tecnoloxía

A facturación electrónica será obrigatoria en España
As facturas tradicionais están a punto de cambiar por completo. O Goberno de España fará que a facturación electrónica sexa obrigatoria para as empresas e os profesionais que operen no país. Esta medida está enmarcada dentro da Lei 18/2022 de Creación e Crecemento de Empresas e emitirá sancións aos que a incumpran.
Publicidade

O planificador de palabras clave de Google: unha ferramenta para coñecer aos teus potenciais clientes
No mundo dixital, o tráfico e a visibilidade do teu anuncio son claves para o éxito. O planificador de palabras clave de Google é unha ferramenta fundamental para saber que busca o teu público.
Deseño web

Nove sinais para saber cando debes redeseñar unha páxina web
A contorna dixital está en constante evolución e o teu sitio web debe adaptarse para non quedar atrás. Moitas empresas pasan por alto o momento no que hai que avanzar e deixan que as súas páxinas se volvan obsoletas. Pero, como sabes se necesitas un lavado de imaxe? A continuación, dámosche algúns sinais claros para que saibas cando debes redeseñar a túa páxina web.
Deseño gráfico

Minimalismo ou maximalismo: cal será o futuro do deseño?
O aspecto visual das marcas ten un gran papel no seu éxito. Neste mundo dixitalizado e saturado, a aparencia é a forma de chamar a atención e destacar por enriba do resto, polo que a importancia do deseño gráfico subiu como a espuma. Durante os últimos anos, dúas correntes estéticas gañaron protagonismo neste escenario: o minimalismo e o maximalismo.
Le todos os artigos do blog