Blog

Acomódate!, é tempo de lectura.

VINCUSYS

L
Consulta as axudas e subvencións dispoñibles

Márketing

Como crear contido visual atractivo para a túa marca

Como crear contido visual atractivo para a túa marca

As redes sociais convertéronse nunha das ferramentas máis poderosas para que as marcas cheguen ao seu público obxectivo. Con todo, para destacar entre a multitude de publicacións que asolagan estas plataformas, é esencial crear contido visual que non só chame a atención, senón que tamén comunique de maneira efectiva a mensaxe da marca.

L

Comunicación

L

Tecnoloxía

A facturación electrónica será obrigatoria en España

A facturación electrónica será obrigatoria en España

As facturas tradicionais están a punto de cambiar por completo. O Goberno de España fará que a facturación electrónica sexa obrigatoria para as empresas e os profesionais que operen no país. Esta medida está enmarcada dentro da Lei 18/2022 de Creación e Crecemento de Empresas e emitirá sancións aos que a incumpran.

L

Publicidade

L

Deseño web

Nove sinais para saber cando debes redeseñar unha páxina web

Nove sinais para saber cando debes redeseñar unha páxina web

A contorna dixital está en constante evolución e o teu sitio web debe adaptarse para non quedar atrás. Moitas empresas pasan por alto o momento no que hai que avanzar e deixan que as súas páxinas se volvan obsoletas. Pero, como sabes se necesitas un lavado de imaxe? A continuación, dámosche algúns sinais claros para que saibas cando debes redeseñar a túa páxina web.

L

Deseño gráfico

Minimalismo ou maximalismo: cal será o futuro do deseño?

Minimalismo ou maximalismo: cal será o futuro do deseño?

O aspecto visual das marcas ten un gran papel no seu éxito. Neste mundo dixitalizado e saturado, a aparencia é a forma de chamar a atención e destacar por enriba do resto, polo que a importancia do deseño gráfico subiu como a espuma. Durante os últimos anos, dúas correntes estéticas gañaron protagonismo neste escenario: o minimalismo e o maximalismo.

L

Le todos os artigos do blog

portada castellano estrategia marketing digital