Blog
Acomódate!, é tempo de lectura.
VINCUSYS

Optimiza o acceso á túa información dende móbil cunha webapp
Desenvolvemos weapps para aqueles clientes que precisan facilitar unha información concreta aos seus clientes, como é o caso da carta dun restaurante ou o programa dun evento ou congreso.
Márketing

Márketing verde, unha estratexia necesaria en tempos de cambio
O márketing verde, tamén coñecido como marketing ecolóxico ou sostible, é unha forma de comunicación que usan as empresas para amosar o seu compromiso co medio ambiente.
Comunicación

A importancia dos valores corporativos dunha empresa
Os valores corporativos dunha empresa son os principios que guían todas as accións e decisións dentro da mesma e van moito máis alá de simples...
Tecnoloxía

Alternativas tecnolóxicas europeas a EE. UU.
Europa está a tomar medidas para reducir a súa dependencia das grandes tecnolóxicas de Estados Unidos, como Google, Amazon, Microsoft e Apple. Nun contexto global cada vez máis dividido, a Unión Europea busca reforzar a súa soberanía dixital, desenvolvendo alternativas locais que permitan á rexión ter maior control sobre a súa infraestrutura tecnolóxica.
Publicidade

O planificador de palabras clave de Google: unha ferramenta para coñecer aos teus potenciais clientes
No mundo dixital, o tráfico e a visibilidade do teu anuncio son claves para o éxito. O planificador de palabras clave de Google é unha ferramenta fundamental para saber que busca o teu público.
Deseño web

Nove sinais para saber cando debes redeseñar unha páxina web
A contorna dixital está en constante evolución e o teu sitio web debe adaptarse para non quedar atrás. Moitas empresas pasan por alto o momento no que hai que avanzar e deixan que as súas páxinas se volvan obsoletas. Pero, como sabes se necesitas un lavado de imaxe? A continuación, dámosche algúns sinais claros para que saibas cando debes redeseñar a túa páxina web.
Deseño gráfico

Deseño no merchandising: a arte de comunicar máis aló do obxecto
Nunha contorna onde captar a atención do consumidor é cada vez máis difícil, o deseño de merchandising evolucionou radicalmente. Lonxe de ser un simple obxecto promocional cun logotipo impreso, hoxe o merchandising representa unha ferramenta clave de comunicación e de construción de marca.
Le todos os artigos do blog