Site icon VINCUSYS

O Goberno de España da luz verde á ‘lei de influencers’

El Gobierno de España da luz verde a la Ley de Influencers

O Goberno de España, a proposta do Ministerio para a Transformación Dixital e Función Pública, aprobou o Real Decreto 444/2024, do 30 de abril, que fixa os requisitos que deben seguir os influencers para cumprir coa Lei Xeral de Comunicación Audiovisual. O obxectivo desta ‘lei de influencers’ é regular a súa actividade e protexer aos consumidores vulnerables de publicidades e contidos nocivos.

O novo real decreto busca homologar a estes profesionais con outros actores do sector audiovisual debido á importancia que cobraron na sociedade durante os últimos anos.

A lei de influencers establece unha serie de criterios para definir quen son os individuos afectados polos cambios. De acordo con ela, unha persoa debe cumprir con tres requisitos clave para que se lle considere influencer ou “usuario de especial relevancia”:

Todos os usuarios que entren dentro destas esixencias do Ministerio teñen que cumprir unha serie de obrigacións durante a súa actividade profesional co fin de asegurar que son transparentes con respecto ao tipo de publicidade que realizan.

Estas responsabilidades son:

Os cambios que introduce este real decreto son importantes e van condicionar o traballo destes profesionais de agora en diante. Iso si, moitas das condicións non sorprenden, xa que coinciden coas establecidas pola Lei Xeral de Comunicación Audiovisual de 2022, que afecta aos medios de comunicación, como a televisión e a radio.

Exit mobile version