Site icon VINCUSYS

Pasos para crear campañas exitosas de publicidade para a túa empresa

Portada Publicidad para Empresas

Revisado o 31/01/23 – Nos últimos anos, deseñar campañas para firmas volveuse cada vez máis difícil, xa que hai múltiples formas de facer publicidade para a túa empresa e cada modelo de negocio require de formatos diferentes.

Durante a crise do COVID-19, a publicidade on line cobrou moitísima importancia, en gran medida porque no período de confinamento, era unha forma eficaz que tiñan as marcas para impactar cos seus clientes.

Pasos a seguir nunha campaña de publicidade para a túa empresa

Realizar unha campaña non é un proceso sinxelo, nin rápido. Para que sexa efectiva débense seguir unha serie de pasos, non basta simplemente con pagar pola publicidade. Ten que haber un estudo detrás de todos os pasos da campaña, que son estes:

Definir o obxectivo

Este é o primeiro paso de toda campaña publicitaria. Consiste en seleccionar as metas que pretendes acadar: se buscas incrementar as vendas, dar notoriedade á túa marca ou captar clientes, por exemplo.

Concretar o target

Unha vez definas a finalidade da campaña, tes que decidir a quen a vas enfocar, facer un perfil do público obxectivo: se te dirixes a homes, mulleres ou ambos; o rango de idade, etc.

Facer briefing

Este paso consiste en concretar o obxectivo da túa campaña, o teu target, a definición dos teus produtos ou servizos e o valor engadido que achegan aos teus clientes. É importante tamén que non perdas de vista que fai a túa competencia e como está o mercado. De cara ao futuro, é útil gardar este estudo nun documento, para consultar calquera dúbida que poidas ter.

Elaborar unha mensaxe

Tanto o que contes como o modo en que o fagas comunican. Por iso, é importante definir unha mensaxe sinxela, que cale entre o teu público obxectivo e mostre os beneficios do produto ou servizo que queiras vender.

Debes definir a mensaxe poñendo ao cliente no centro, en liña cos preceptos do inbound márketing, facéndolle partícipe e invitándoo a conversar.

Elección dos medios para publicitarte

Unha vez teñas definida a mensaxe, toca escoller que medios son os idóneos para conectar co teu público obxectivo e posteriormente deseñar os grafismos adaptados a cada plataforma.

Deseño do plan de medios

É o momento de elaborar un plan no que queden reflectidos os formatos que vas empregar para os anuncios, as datas nas que van saír e o tempo que estarán activos.

Seguimento

É fundamental ir medindo en tempo real o funcionamento da túa campaña. O márketing dixital permíteche coñecer as reaccións dos teus clientes e do teu público potencial no momento no que reciben o impacto da túa publicidade. Iso permíteche ir perfilando detalles ou incluso parar unha campaña se non resulta efectiva.

Lanzamento

Unha vez realizados todos os pasos anteriores xa se pode lanzar a campaña de publicidade. Se todo se fixo ben, non deberían ter que facerse correccións na campaña.

Análise de resultados

Por último, é o momento de facer a valoración final. Cumpriches todos os teus obxectivos iniciais? Os prazos foron correctos? Cal é o feedback da campaña?

Vantaxes da publicidade para empresas

A publicidade pode ser moi efectiva á hora de impulsar un novo negocio, aumentar as vendas ou fidelizar aos teus clientes.

Distintos soportes permitirán inversións maiores ou menores, pero sempre enfocadas a:

Tipos de publicidade

A elección dos medios e soportes nos que publicitarte é tan importante como definir os obxectivos ou o público ao que enfocarás a túa campaña.

Atendendo ao soporte, a publicidade para empresas pode ser on line, audiovisual e impresa. Pero dentro destas 3 categorías hai moitas opcións. Imos velas:

Publicidade on line

Publicidade audiovisual

Publicidade impresa

En definitiva, á hora de facer publicidade para empresas hai moitos factores que definir antes de comezar a campaña. Por iso é recomendable pórse en mans de alguén que saiba como xestionala de forma adecuada. 

Exit mobile version