Site icon VINCUSYS

O márketing é a tendencia: datos positivos para o sector en 2025

datos positivos para el sector en 2025 1

Nun panorama dixital máis volátil que os hábitos de consumo, 2025 volve demostrar que o usuario non quere só contido, quere experiencias que lle falen directamente. E o mercado está a responder. A continuación, cinco datos positivos para o sector do márketing este ano.

O investimento publicitario crece, aínda que con cambios de soportes preferidos

En outubro, o investimento publicitario alcanzou os 710,1 millóns de euros, o que representa un crecemento interanual do 1,9%.

O 78% dos usuarios interactúa con anuncios de vídeo vertical

A atención é cada vez máis efémera e o scroll case un acto reflexo, polo que o simple feito de que un usuario detéñase ante un contido que quizá non buscaba, pero que encaixa cos seus intereses é significativo. E para as empresas, é un formato facilmente automatizable.

O liderado do vídeo vertical está en movemento:

Aínda así, moitos consumidores seguen preferindo consumir este tipo de contido dentro dos sitios web, en contornas percibidas como máis fiables. E cando a experiencia é personalizada, a fidelidade despega. O 75% dos usuarios admiten estar dispostos a permanecer máis tempo se o anuncio alíñase cos seus intereses.

O comercio dixital consolídase

Durante datas crave de consumo como o Black Friday, o 90% dos consumidores optaron polo comercio en liña. O hábito fortaleceuse porque o usuario obtén xusto o que espera: rapidez, dispoñibilidade permanente e unha oferta de produtos extensa.

Os sectores sobre os que máis impacta son a moda, a beleza, o deporte e as viaxes.

O factor humano vólvese central

O informe de IAB de 2025 revela que as contas persoais son as que máis alcance contabilizan en redes sociais. O relato individual chega máis que o corporativo. Por iso é polo que a maior parte de empresas preveen aumentar o seu investimento en márketing de influencers.

A publicidade do futuro é participativa

Domino’s Pizza acaba de marcar un antes e un despois para o sector cos primeiros anuncios interactivos en televisión, baixo o concepto Gamebreaks, desenvoltos por Samsung Ads. A idea é vender tamén a propia publicidade como entretemento. Minijuegos e retos rompen a cuarta parede para incorporar o factor humano á publicidade tradicional. Ademais, a participación outorga beneficios. Neste caso, cupóns de descontos en pizza para trocar nos establecementos.

A fórmula parece beneficiosa para todos, coa marca obtendo ingresos de retorno, os espectadores deixando de ver a pausa publicitaria como algo tedioso e o anunciante rexistrando taxas de atención inéditas. Pero hai unha cara B, xa que, para que a experiencia funcione, necesítase un nivel de coñecemento moi preciso do usuario, algo ao que Samsung accede grazas aos datos de consumo das Smart TVs.

Contacta connosco para valorar como incorporar estes avances á túa marca.

Exit mobile version