A atención dos usuarios cada vez está máis dispersa. Se queres persuadilos para conseguir un obxectivo concreto, podes usar os chamados ‘call to action’, elementos esenciais no márketing dixital actual. Neste post, contámosche que é un call to action e cal é a súa importancia.
Noticias
O poder do storytelling na comunicación da túa empresa
No vertixinoso mundo da comunicación empresarial, onde captar a atención da xente é imprescindible, a capacidade de contar historias que enganchen converteuse nun elemento clave para destacar. Neste post, imos explorar o poder so storytelling e como pode transformar a percepción dunha marca.
O potencial do vídeo márketing: que é e cales son os seus beneficios
O contido audiovisual está moi presente na nosa sociedade actual. Grazas a redes sociais, como YouTube ou TikTok, os vídeos popularizáronse en gran medida. Por iso, imos falar sobre que é o vídeo márketing e dos beneficios que pode achegar.
VINCUSYS cambia o seu horario para mellorar a conciliación laboral e familiar do seu equipo
Como sabedes, a conciliación laboral e familiar do noso equipo, clientes e provedores é unha prioridade para nós. Por iso, decidimos cambiar o horario para ampliar os tempos de descanso e desconexión.
Que é o inbound márketing?
Neste mundo cada vez máis dixital e conectado, o márketing tradicional xa non é suficiente para chamar a atención. Se tes unha, coñecer as últimas tendencias do márketing e da comunicación é esencial para acada o éxito. Por iso, neste artigo imos explicar que é o inbound márketing e cales son os seus beneficios.
Copywriting: que é e como marca a diferencia
A persuasión é un factor clave no mundo da publicidade. Debes saber como enganchar aos teus posibles clientes a través de campañas e anuncios chamativos para destacar. E non so a nivel visual, tamén debes saber como redactar textos atractivos que vendan por si sós. Aquí, falarémoste do copywriting, que é e como pode marcar a diferencia.
O fascinante poder do neuromárketing, a técnica que estuda a mente dos teus clientes
No mundo do márketing, coñecer como funciona a mente do consumidor é moi importante. Cuestións como saber por que unha persoa toma unha decisión ou outra, por que elixe unha marca ou como reacciona a certos anuncios son aspectos que merece a pena investigar para crear campañas xeitosas. De aquí nace o neuromárketing, unha disciplina que estuda a mente dos teus clientes.
A importancia de ter unha páxina web na era dixital
Vivimos na era dixital. Por iso, ter unha presenza en liña sólida é esencial para o éxito de calquera negocio. Un sitio web ben deseñado e funcional non só é un escaparate virtual, senón unha ferramenta estratéxica que pode impulsar ao crecemento da túa marca. Imos explorar a importancia de ter unha páxina web.
A influencia da xeración z no márketing
Vivimos nun mundo cambiante, no que as estratexias de márketing e publicidade evolucionan constantemente. Unha das razóns desta transformación é a chamada xeración Z, formada por nativos dixitais que están a romper coas dinámicas que coñeciamos ata agora.
Capitel KSA recibe o premio a mellor márketing inmobiliario
O noso cliente, Capitel KSA, recibiu o premio a mellor márketing inmobiliario durante o IV Congreso Inmobiliario de Galicia. Dende VINCUSYS, estamos moi contentos de que a estratexia de márketing que desenvolvimos para el vírase premiada con este galardón.
Twitter Blue para empresas: cambios e polémicas
Dende que Elon Musk comprou Twitter, a coñecida rede social experimentou moitas transformacións, tanto para usuarios, como para marcas e anunciantes. O máis significativo é o da creación dun novo servizo de subscrición que a transformou completamente. Por iso, neste post ímosche contar que cambios trae Twitter Blue e as polémicas que o rodean.
Aprende a usar TikTok con TikTok Academy
Ter presenza en redes sociais é unha obrigación para as empresas de hoxe en día e deben saber como utilizar as máis populares, para sacar o maior proveito. Con esta idea en mente, apareceu TikTok Academy, unha plataforma para aprender a usar TikTok pensada para marcas.
Un estudo revela as claves para a fidelización dos clientes
A plataforma de software empresarial Capterra realizou un estudo sobre as tendencias de fidelización dos clientes españois, para axudar ás empresas a xerar máis lealdade entre os seus consumidores nestes tempos de inflación.
Estratexia de marca e técnicas publicitarias no caso Shakira-Piqué
O debate sobre a nova canción de Shakira, a chamada BZRP Music Sessions #53, e as alusións á súa exparella, Gerard Piqué, representa todo un caso de...
Que é BeReal e por que está de moda?
O ano pasado comezou a escalar en popularidade unha nova aplicación que cautivou ás novas xeracións. Pero, que é BeReal e por que chamou a atención de tantas persoas?
As interaccións en redes sociais aumentan un 23 % respecto a 2021
IAB Spai, desvelou o pasado mes de setembro algunhas cifras moi interesantes sobre o comportamento de marcas e empresas en redes sociais.
O audio dixital, unha oportunidade para a publicidade
Unha das novas oportunidades para o mundo do márketing e a publicidade atópase necesariamente en todos aqueles soportes asociados a contidos de...
A importancia de investir en márketing en períodos de crise
As épocas de retroceso económico, recesión ou crise financeira poden supoñer unha oportunidade para reforzar a presenza dunha empresa, a pesar de...
Para que serve a analítica web?
A medición de datos é a clave do teu negocio. Coñecer en números como está funcionando a túa empresa sérveche para mellorar. Na actualidade, Internet permite saber moitos datos que son de gran valor, así que no post de hoxe contámosche para que serve a analítica web.
Publicidade con influencers: como está regulada?
Os influencers acadaron nos últimos anos un gran impacto entre os usuarios. Con millóns de seguidores, hai creadores de contido que chegan a máis persoas que programas en prime time, polo que as marcas buscan anunciarse a través deles.
Definir o teu público obxectivo é vital para unha boa comunicación
Á hora de preparar a comunicación e o márketing da túa empresa hai moitas cousas que terás que ter en conta, pero definir o teu público obxectivo é unha das primordiais, por non dicir a que máis.
As vantaxes de empregar infografías en márketing
A infografía é un instrumento baseado no deseño gráfico moi efectivo para trasladar unha mensaxe. As infografías en márketing permiten transmitir o que queremos dunha forma concisa, visual e que chama a atención do consumidor, polo que son aliadas moi úteis.
A Xunta presenta novas axudas a autónomos e PEMES para apoiar accións de márketing
A Xunta de Galicia presentou novas axudas para autónomos e PEMES para o impulso de plans estratéxico de negocio, de márketing, de comunicación e de transformación dixital, así como a compra de páxinas web, entre outras liñas de actuación. O prazo para pedilas abre o venres 14 de xaneiro e pecha o 14 de febreiro.
Que é o branded content e que pode aportar á túa marca?
O branded content é unha estratexia de márketing que busca crear contidos que unan ao consumidor coa marca dunha forma creativa. A pesar de que o termo pode que non che sone, seguro que coñeces moitos anuncios que aplican os seus preceptos. Aquí che explicamos de forma máis concreta que é o branded content para que descubras se che pode ser útil.