O contido audiovisual está moi presente na nosa sociedade actual. Grazas a redes sociais, como YouTube ou TikTok, os vídeos popularizáronse en gran medida. Por iso, imos falar sobre que é o vídeo márketing e dos beneficios que pode achegar.
Noticias
Como funcionarán as newsletters de WhatsApp
Co paso dos anos, as aplicacións de redes sociais encontraron un novo obxectivo: volverse unha app para todo. Pode que, por exemplo, ficases en como Instagram tentou imitar o estilo de TikTok incluíndo os seus ‘reels’, vídeos en vertical de formato corto onde a música e os sons son elementos clave. O último son as newsletters de WhatsApp, xa que a rede de mensaxería quere converterse nalgo máis que un chat.
Como empregar o ‘live shopping’ para publicitar a túa marca
O comercio en liña despegou e é unha forma de compra completamente normalizada hoxe en día. Neste contexto, xurdiron novas técnicas publicitarias que aproveitan este fenómeno. Unha delas é a chamada ‘compra en directo’, que está a popularizarse en redes sociais. Así pois, neste post imos ensinarche os beneficios de apostar polo ‘live shopping’ para publicitar a túa marca e surfear a onda.
Aprende a usar TikTok con TikTok Academy
Ter presenza en redes sociais é unha obrigación para as empresas de hoxe en día e deben saber como utilizar as máis populares, para sacar o maior proveito. Con esta idea en mente, apareceu TikTok Academy, unha plataforma para aprender a usar TikTok pensada para marcas.
Por que deberías empregar o botón flotante de WhatsApp na túa páxina web
Se tes unha empresa, o trato cun cliente é esencial. Por iso, neste artigo imos falar de por que deberías usar o botón flotante de WhatsApp na túa páxina web feita con WordPress, para axilizar enormemente a comunicación cos teus posibles compradores.
Que é BeReal e por que está de moda?
O ano pasado comezou a escalar en popularidade unha nova aplicación que cautivou ás novas xeracións. Pero, que é BeReal e por que chamou a atención de tantas persoas?
Estudo de Redes Sociais 2022: WhatsApp e Instagram son as preferidas e TikTok medra
A asociación de comunicación, publicidade e márketing dixital, IAB Spain, e a axencia Elogia presentaron o Estudio de Redes Sociales 2022, no que mostran a situación das plataformas en España. Os resultados volven a posicionar a WhatsApp como a mellor valorada e certifican o crecemento de TikTok.