Site icon VINCUSYS

Vantaxes e desvantaxes do SEO

search engine optimization

Revisado o 03/02/23 — A optimización para os motores de busca ou SEO (do inglés Search Engine Optimization) consiste en aplicar diversas técnicas para mellorar a presenza nos resultados que os buscadores devolven para determinados termos de busca co obxectivo de aumentar as visitas efectivas nun sitio web. É un método de comercialización dun sitio web en liña de negocios de xeito que atrae a máis visitantes e os converten en consumidores. Isto implica o uso de imaxes, vídeos, perfís e contidos co fin de impulsar un enlace na orde de resultados dun motor de busca.

O concepto de SEO comezou a mediados de 1990, cando os webmasters comezaron a decatarse de que os motores catalogaban as páxinas web mediante uns criterios específicos. Cando viron que podían influír no índice dos rastrexadores dunha forma específica, comezouse a modificar certos aspectos estratexicamente, como as palabras clave nos enlaces, para chegar aos resultados esperados. En 2004, Google mellora os seus protocolos de indexación e comeza a traballar cun rango de páxinas web de acordo con 200 indicadores diferentes. Tamén melloraron as súas medidas de control para previr abusos entre os optimizadores que aplicaban unhas fórmulas que permitían saír dunha forma rápida nos primeiros postos das listas.

Pero como tódalas cousas, SEO ten algunhas características boas e malas.

Vantaxes do SEO

Desvantaxes do SEO

A nosa axencia de márketing na Coruña está formada por un equipo multidisciplinar que se adapta á perfección a traballos como o SEO. Non dubides en contactar connosco se che interesa este servizo.

Quizais queiras coñecer tamén as vantaxes e desvantaxes do SEM, deixámosche un artigo sobre o tema:

https://www.vincusys.gal/blog/vantaxes-e-desvantaxes-do-sem/

Exit mobile version