Noticias

Copywriting
Copywriting: que é e como marca a diferencia

Copywriting: que é e como marca a diferencia

A persuasión é un factor clave no mundo da publicidade. Debes saber como enganchar aos teus posibles clientes a través de campañas e anuncios chamativos para destacar. E non so a nivel visual, tamén debes saber como redactar textos atractivos que vendan por si sós. Aquí, falarémoste do copywriting, que é e como pode marcar a diferencia.

“Quero escribir un bo artigo, pero non sei como comezar”: como escribir un bo artigo?

“Quero escribir un bo artigo, pero non sei como comezar”: como escribir un bo artigo?

É bastante habitual querer escribir un bo artigo e atoparte dicíndote a ti mesmo esta frase, especialmente se non estás afeito ao boli e ao papel, por traballo ou afección. E, de súpeto, un motivo imperioso obrígache a escribir un artigo, unha nova, un contido. As ideas non flúen, tés un caos mental e comezas e borras as veces suficientes como para sentirte frustrado. Imos ordenar ese caos.