Blog
Acomódate!, é tempo de lectura.
VINCUSYS

VINCUSYS cambia o seu horario para mellorar a conciliación laboral e familiar do seu equipo
Como sabedes, a conciliación laboral e familiar do noso equipo, clientes e provedores é unha prioridade para nós. Por iso, decidimos cambiar o horario para ampliar os tempos de descanso e desconexión.
Márketing

O potencial do vídeo márketing: que é e cales son os seus beneficios
O contido audiovisual está moi presente na nosa sociedade actual. Grazas a redes sociais, como YouTube ou TikTok, os vídeos popularizáronse en gran medida. Por iso, imos falar sobre que é o vídeo márketing e dos beneficios que pode achegar.
Comunicación

Que é Bluesky, a nova rede do creador de Twitter
Twitter ou X pasou durante o último ano por moitos cambios e polémicas. Esta situación deu lugar ao nacemento de alternativas que intentan ocupar o seu posto e, de feito, unha delas chegou da man do creador da rede do paxaro azul. Neste artigo, explicámosche que é Bluesky e como funciona.
Tecnoloxía

Que é o ‘typosquatting’, o método de estafa que emprega erros ortográficos
A tecnoloxía está avanzando a pasos axigantados. E con ela, tamén están mellorando os hackers nos seus ciberataques, usando novas técnicas para enganar aos usuarios e facerse coa súa información. Así pois, neste post ímosche contar que é o ‘typosquatting’, o método de estafa que utiliza erros ortográficos.
Publicidade

Publicidade enganosa: que é e por que é perigosa
A publicidade é unha parte fundamental do márketing de hoxe en día. A través dela, podes chegar a túa audiencia de maneira efectiva. Porén, existe un límite ético que non debe cruzarse: o de enganar ao consumidor. Por iso, neste post imos explicar que é a publicidade enganosa e por que é perigosa.
Deseño web

Mobile first design: a técnica de deseño web centrada en móbiles
Todo o mundo ten un teléfono móbil e cada vez máis xente emprégao para navegar por Internet. Neste contexto, naceu o mobile first design, unha metodoloxía de deseño.
Deseño gráfico

Logotipo, isotipo, imagotipo e isologo: cales son as súas diferencias?
No mundo do deseño gráfico existen diferentes termos que, a simple vista, parecen ser o mesmo, pero que encerran discrepancias fundamentais. Este é o caso do que comunmente denominamos logo, un concepto que habitualmente emprégase de forma equivocada. Neste post, contámosche que é un logotipo, isotipo, imagotipo e isologo e cales son as súas diferenzas.
Le todos os artigos do blog