Blog

Acomódate!, é tempo de lectura.

VINCUSYS

L
Consulta as axudas e subvencións dispoñibles

Márketing

Como crear contido visual atractivo para a túa marca

Como crear contido visual atractivo para a túa marca

As redes sociais convertéronse nunha das ferramentas máis poderosas para que as marcas cheguen ao seu público obxectivo. Con todo, para destacar entre a multitude de publicacións que asolagan estas plataformas, é esencial crear contido visual que non só chame a atención, senón que tamén comunique de maneira efectiva a mensaxe da marca.

L

Comunicación

L

Tecnoloxía

Alternativas tecnolóxicas europeas a EE. UU.

Alternativas tecnolóxicas europeas a EE. UU.

Europa está a tomar medidas para reducir a súa dependencia das grandes tecnolóxicas de Estados Unidos, como Google, Amazon, Microsoft e Apple. Nun contexto global cada vez máis dividido, a Unión Europea busca reforzar a súa soberanía dixital, desenvolvendo alternativas locais que permitan á rexión ter maior control sobre a súa infraestrutura tecnolóxica.

L

Publicidade

L

Deseño web

Nove sinais para saber cando debes redeseñar unha páxina web

Nove sinais para saber cando debes redeseñar unha páxina web

A contorna dixital está en constante evolución e o teu sitio web debe adaptarse para non quedar atrás. Moitas empresas pasan por alto o momento no que hai que avanzar e deixan que as súas páxinas se volvan obsoletas. Pero, como sabes se necesitas un lavado de imaxe? A continuación, dámosche algúns sinais claros para que saibas cando debes redeseñar a túa páxina web.

L

Deseño gráfico

Deseño no merchandising: a arte de comunicar máis aló do obxecto

Deseño no merchandising: a arte de comunicar máis aló do obxecto

Nunha contorna onde captar a atención do consumidor é cada vez máis difícil, o deseño de merchandising evolucionou radicalmente. Lonxe de ser un simple obxecto promocional cun logotipo impreso, hoxe o merchandising representa unha ferramenta clave de comunicación e de construción de marca.

L

Le todos os artigos do blog

portada castellano estrategia marketing digital