Vivimos nun mundo completamente dixitalizado, onde as redes sociais xogan un papel fundamental nas nosas vidas persoais e profesionais. Do mesmo xeito, o márketing integrouse profundamente na nosa rutina diaria, e é aí onde xorde a figura do community manager, unha profesional clave para xestionar a presenza en liña de marcas, negocios e empresas.
Noticias
Celebramos os días do community manager e da publicidade
Estamos en semana de celebración en VINCUSYS. Dúas partes esenciais no noso traballo diario como axencia de márketing conmemóranse case á vez. Este luns 24 de xaneiro é o Día do Community Manager e este martes 25 é o Día da Publicidade
Por que é importante xestionar ben as crises nas túas redes sociais?
Xestionar as redes sociais non sempre é sinxelo. Manter uns niveis altos de frecuencia de publicación pode ser un quebracabezas para moitos e esixe un volume de constancia moi alto. Canto falamos de xestionar redes sociais falamos tamén de xestionar crises.
Cando descansa un community manager?
Parecer ser que nunca. Un community manager caracterízase por estar conectado a múltiples dispositivos e ás distintas redes sociais 24 horas ao día, 7 días á semana. E se aínda por riba é autónomo, peor. Os autónomos de por si tenden a mesturar traballo e ocio, buscar traballo en horas de ocio e empregar as que deberían ser de ocio para networking, xeración de sinerxias ou, directamente, buscar clientes
O perfil do Community Manager
Muller de 25 a 40 anos con dotes para a comunicación, os medios e gran conversadora. Este é o perfil maioritario dos Community Managers de Estados...