A comunicación é un valor esencial no mundo actual. Toda empresa, institución, asociación ou negocio que careza dunha estratexia adaptada ás súas necesidades corre o risco de caer na irrelevancia ou na invisibilidade para os seus clientes ou destinatarios potenciais.
Estes son algúns dos beneficios e aspectos máis importantes que se obteñen ao aplicar un correcto plan de comunicación:
Xera confianza
Todos os expertos consideran a confianza como un grande activo corporativo. A reputación empresarial é un factor que permite medir a imaxe que proxecta e interpreta a sociedade sobre unha compañía. Deste xeito, é importante coñecer o que os consumidores esperan dunha empresa ou institución para así actuar en consecuencia e construír paso a paso esa relación de confianza cos destinatarios da actividade. Tras esta análise, será necesario construír un plan e estratexia de comunicación encamiñada a estes obxectivos.
Adaptación aos hábitos
Os hábitos dos cidadáns experimentaron un cambio transcendental, especialmente desde a óptica da comunicación. A irrupción das novas tecnoloxías e o considerable avance en materia de dispositivos electrónicos obrigaron ás diferentes entidades a levar e adaptar os contidos a esta revolución, co fin de que as accións se poidan consumir en calquera momento e lugar.
A importancia do contido
Na mesma liña que o punto anterior, a era das novas tecnoloxías de comunicación é tamén a época do contido adaptado a calquera dispositivo. Os consumidores incrementaron os seus niveis de esixencia respecto aos produtos e servizos de institucións, compañías e entidades. As mensaxes deben ser de calidade e adaptadas a situacións concretas, co fin de que o receptor perciba o contido como algo útil e non como un texto baleiro.
Estratexia para conseguir obxectivos
Outro dos elementos destacados para asegurar o éxito da comunicación empresarial é contar cunha estratexia acorde á misión e á visión da compañía e ás demandas do público. Esta debe contar con obxectivos fixados e unha planificación adecuada, aberta e flexible, para adaptarse a cambios e ás necesidades do momento.
Responsabilidade social
Os consumidores buscan transparencia, sostibilidade e responsabilidade nas empresas. Unha comunicación fluída sobre as accións que desenvolve a entidade cara á sociedade para marcar a diferenza ou respecto ao trato interno aos traballadores, entre outros exemplos, pode resultar esencial para captar a atención e fidelizar ao usuario.
Comunicación interna
Do mesmo xeito que cara ao exterior, unha boa comunicación a nivel interno reforza a confianza dos traballadores e a súa vinculación coa empresa. Os propios empregados exercen de promotores da mesma na súa contorna máis próxima.
VINCUSYS conta cun equipo de profesionais do sector que saben responder a estes retos e ofrecerche pautas para lograr unha boa política de comunicación e imaxe corporativa. Nós podemos axudarte a deseñar unha estratexia e un plan de comunicación adecuados ás túas necesidades.
0 Comments