O aspecto visual das marcas ten un gran papel no seu éxito. Neste mundo dixitalizado e saturado, a aparencia é a forma de chamar a atención e destacar por enriba do resto, polo que a importancia do deseño gráfico subiu como a espuma. Durante os últimos anos, dúas correntes estéticas gañaron protagonismo neste escenario: o minimalismo e o maximalismo.
Noticias
O planificador de palabras clave de Google: unha ferramenta para coñecer aos teus potenciais clientes
No mundo dixital, o tráfico e a visibilidade do teu anuncio son claves para o éxito. O planificador de palabras clave de Google é unha ferramenta fundamental para saber que busca o teu público.
Nove sinais para saber cando debes redeseñar unha páxina web
A contorna dixital está en constante evolución e o teu sitio web debe adaptarse para non quedar atrás. Moitas empresas pasan por alto o momento no que hai que avanzar e deixan que as súas páxinas se volvan obsoletas. Pero, como sabes se necesitas un lavado de imaxe? A continuación, dámosche algúns sinais claros para que saibas cando debes redeseñar a túa páxina web.
Bluesky gaña millóns de usuarios tras a fuga masiva de X
, antigo Twitter, está nunha fase de decadencia. Dende que Elon Musk comprou a rede social, non parou de meterse en polémica tras polémica. Todo isto causou un éxodo masivo de usuarios a súa competencia, Bluesky, que disparou o seu número de contas en tan só unhas semanas.
A inversión en márketing en 2023 aumenta por terceiro ano consecutivo
A inversión en márketing en España o pasado 2023 aumentou en relación aos tres anos anteriores, tal e como revelou o Estudo AMES (Análise do Impacto Económico do Márketing en España) realizado pola Asociación de Márketing de España (AMKT) e InfoAdex.
Estudo de ecommerce en España 2024: un programa estable e con novos retos
O comercio electrónico en España continúa a súa expansión, como revela o ‘Estudo de Ecommerce 2024’ elaborado por IAB Spain. Este informe reflicte o estado actual do cibercomcercio na actualidade, a súa evolución e as futuras tendencias que marcarán o futuro das compras en liña no noso país.
A facturación electrónica será obrigatoria en España
As facturas tradicionais están a punto de cambiar por completo. O Goberno de España fará que a facturación electrónica sexa obrigatoria para as empresas e os profesionais que operen no país. Esta medida está enmarcada dentro da Lei 18/2022 de Creación e Crecemento de Empresas e emitirá sancións aos que a incumpran.
Como xestionar os teus enderezos electrónicos despois das túas vacacións
A volta das vacacións é un momento temido por moitos. Tras un merecido descanso, volver á rutina pode custar e máis se che tes que enfrontar a unha lista interminable de mensaxes pendentes de resposta. Por iso, neste artigo exploraremos estratexias que podes seguir para xestionar os teus enderezos electrónicos despois das túas vacacións.
Estas son as novidades de Instagram: unha nova métrica e carruseis máis grandes
Instagram desvelou novidades dirixidas a axudar aos creadores de contido. A rede social creou unha nova métrica, as ‘views’ ou visualizacións, que será clave para medir as estadísticas das publicacións. Ademais, ampliaron o límite de arquivos que se poden usar nos carruseis.
VINCUSYS colabora de novo co festival Feito a Man
Na nosa axencia temos un firme compromiso coa cultura e o ocio da nosa localidade. Por iso, este ano colaboramos de novo co festival de música Feito a Man, que se celebra en Santiago de Compostela.
O auxe do minimalismo en deseño gráfico
O deseño gráfico é unha disciplina en constante evolución que está influenciada polos cambios na nosa sociedade. Unha das tendencias máis duradeiras neste campo é a do minimalismo. A primeira vista, pode semellar unha forma sinxela de deseño. Porén, a súa filosofía é moito máis profunda e complexa.
A Xunta prepárase para a futura lei de intelixencia artificial de Galicia
A Xunta de Galicia aprobou sacar a consulta pública o anteproxecto de lei galega para regular a intelixencia artificial (IA). Un paso clave para obter as opinións dos habitantes da comunidade e de expertos na materia.
A Lei de Influencers só ten rexistrados a 41 creadores de contido
a ‘lei de influencers’ española só conseguiu reunir a 41 creadores de contido no Rexistro Estatal de Prestadores do Servizo de Comunicación Audiovisual. O prazo para inscribirse rematou o pasado 2 de xullo e na lista faltan nomes importantes como o de María Pombo ou Xurxo Carreño.
As lonas publicitarias en márketing: éxitos e fracasos
A publicidade dixital ten un papel protagonista. Pero algúns formatos tradicionais seguen sendo efectivos e teñen un impacto significativo. Un deles son as campañas de lonas publicitarias.
O Goberno de España da luz verde á ‘lei de influencers’
O Goberno de España, a proposta do Ministerio para a Transformación Dixital e Función Pública, aprobou o Real Decreto 444/2024, do 30 de abril, que fixa os requisitos que deben seguir os influencers para cumprir coa Lei Xeral de Comunicación Audiovisual.
Como pode axudar un chatbot na atención ao cliente?
A tecnoloxía avanzou a pasos axigantados durante os últimos anos. A Intelixencia Artificial está á orde do día e cada vez máis empresas a utilizan para axilizar o seu traballo. Aquí entra en xogo unha ferramenta que é cada vez máis popular e logrou acelerar a comunicación entre un negocio e os seus clientes. Neste post, imos contarche como pode axudar un chatbot na atención al cliente da túa empresa.
A importancia da ciberseguridade en redes sociais
Na era dixital, as redes sociais son unha ferramenta cómoda e atractiva coa que crear campañas publicitarias para o teu negocio, pero teñen perigos que non debes descoidar. Hoxe falámosche da importancia da ciberseguridade en redes sociais.
Por que a comunicación interna é clave na túa empresa?
Ao falar de comunicación nun negocio, o primeiro que se nos ven á cabeza é a externa, aquela coa que permite entaboar conversa con clientes, inversores, socios… Pero é habitual que a comunicación que se produce dentro da compañía estea descoidada e isto soe derivar en problemas e perda de volume de negocio. Neste artigo, falaremos de por que a comunicación interna é clave na túa empresa e non debes descoidala.
Os perigos da IA: o caso da ‘Willy Wonka Experience’
O uso da intelixencia artificial en publicidade está medrando. No último ano, moitos comezaron a utilizar esta ferramenta para aforrar tempo, pero non están libres de perigos e poden aparecer casos controvertidos como o da ‘Willy Wonka Experience’.
Que é un call to action?
A atención dos usuarios cada vez está máis dispersa. Se queres persuadilos para conseguir un obxectivo concreto, podes usar os chamados ‘call to action’, elementos esenciais no márketing dixital actual. Neste post, contámosche que é un call to action e cal é a súa importancia.
Consulta as novas axudas para empresas e autónomos en 2024
A Xunta de Galicia e Red.es teñen un conxunto de axudas económicas dirixidas a empresas e persoas autónomas co obxectivo de apoiar e financiar a súa actividade.
Que é unha landing page de captación e por que é importante
A chamada ‘captación de leads’, un proceso que se converteu na pedra angular para as empresas que queren expandirse. Por iso, neste artigo imos explicar que é unha landing page de captación e por que son útiles.
Aberto o prazo de convocatoria para o programa do bono de persoas autónomas de 2024
A Consellería de Promoción do Emprego e Igualdade da Xunta de Galicia publicou as bases das axudas do Programa do bono de persoas autónomas en Galicia en 2024.
A Xunta convoca novas axudas ao emprendemento en Galicia en 2024
A Xunta de Galicia, a través da Consellería de Promoción de Emprego e Igualdade, convocou novas axudas ao emprendemento na comunidade autónoma este 2024.