As facturas tradicionais están a punto de cambiar por completo. O Goberno de España fará que a facturación electrónica sexa obrigatoria para as empresas e os profesionais que operen no país. Esta medida está enmarcada dentro da Lei 18/2022 de Creación e Crecemento de Empresas e emitirá sancións aos que a incumpran.
Noticias
Como xestionar os teus enderezos electrónicos despois das túas vacacións
A volta das vacacións é un momento temido por moitos. Tras un merecido descanso, volver á rutina pode custar e máis se che tes que enfrontar a unha lista interminable de mensaxes pendentes de resposta. Por iso, neste artigo exploraremos estratexias que podes seguir para xestionar os teus enderezos electrónicos despois das túas vacacións.
Estas son as novidades de Instagram: unha nova métrica e carruseis máis grandes
Instagram desvelou novidades dirixidas a axudar aos creadores de contido. A rede social creou unha nova métrica, as ‘views’ ou visualizacións, que será clave para medir as estadísticas das publicacións. Ademais, ampliaron o límite de arquivos que se poden usar nos carruseis.
VINCUSYS colabora de novo co festival Feito a Man
Na nosa axencia temos un firme compromiso coa cultura e o ocio da nosa localidade. Por iso, este ano colaboramos de novo co festival de música Feito a Man, que se celebra en Santiago de Compostela.
O auxe do minimalismo en deseño gráfico
O deseño gráfico é unha disciplina en constante evolución que está influenciada polos cambios na nosa sociedade. Unha das tendencias máis duradeiras neste campo é a do minimalismo. A primeira vista, pode semellar unha forma sinxela de deseño. Porén, a súa filosofía é moito máis profunda e complexa.
A Xunta prepárase para a futura lei de intelixencia artificial de Galicia
A Xunta de Galicia aprobou sacar a consulta pública o anteproxecto de lei galega para regular a intelixencia artificial (IA). Un paso clave para obter as opinións dos habitantes da comunidade e de expertos na materia.
A Lei de Influencers só ten rexistrados a 41 creadores de contido
a ‘lei de influencers’ española só conseguiu reunir a 41 creadores de contido no Rexistro Estatal de Prestadores do Servizo de Comunicación Audiovisual. O prazo para inscribirse rematou o pasado 2 de xullo e na lista faltan nomes importantes como o de María Pombo ou Xurxo Carreño.
As lonas publicitarias en márketing: éxitos e fracasos
A publicidade dixital ten un papel protagonista. Pero algúns formatos tradicionais seguen sendo efectivos e teñen un impacto significativo. Un deles son as campañas de lonas publicitarias.
O Goberno de España da luz verde á ‘lei de influencers’
O Goberno de España, a proposta do Ministerio para a Transformación Dixital e Función Pública, aprobou o Real Decreto 444/2024, do 30 de abril, que fixa os requisitos que deben seguir os influencers para cumprir coa Lei Xeral de Comunicación Audiovisual.
Como pode axudar un chatbot na atención ao cliente?
A tecnoloxía avanzou a pasos axigantados durante os últimos anos. A Intelixencia Artificial está á orde do día e cada vez máis empresas a utilizan para axilizar o seu traballo. Aquí entra en xogo unha ferramenta que é cada vez máis popular e logrou acelerar a comunicación entre un negocio e os seus clientes. Neste post, imos contarche como pode axudar un chatbot na atención al cliente da túa empresa.
A importancia da ciberseguridade en redes sociais
Na era dixital, as redes sociais son unha ferramenta cómoda e atractiva coa que crear campañas publicitarias para o teu negocio, pero teñen perigos que non debes descoidar. Hoxe falámosche da importancia da ciberseguridade en redes sociais.
Por que a comunicación interna é clave na túa empresa?
Ao falar de comunicación nun negocio, o primeiro que se nos ven á cabeza é a externa, aquela coa que permite entaboar conversa con clientes, inversores, socios… Pero é habitual que a comunicación que se produce dentro da compañía estea descoidada e isto soe derivar en problemas e perda de volume de negocio. Neste artigo, falaremos de por que a comunicación interna é clave na túa empresa e non debes descoidala.
Os perigos da IA: o caso da ‘Willy Wonka Experience’
O uso da intelixencia artificial en publicidade está medrando. No último ano, moitos comezaron a utilizar esta ferramenta para aforrar tempo, pero non están libres de perigos e poden aparecer casos controvertidos como o da ‘Willy Wonka Experience’.
Que é un call to action?
A atención dos usuarios cada vez está máis dispersa. Se queres persuadilos para conseguir un obxectivo concreto, podes usar os chamados ‘call to action’, elementos esenciais no márketing dixital actual. Neste post, contámosche que é un call to action e cal é a súa importancia.
Consulta as novas axudas para empresas e autónomos en 2024
A Xunta de Galicia e Red.es teñen un conxunto de axudas económicas dirixidas a empresas e persoas autónomas co obxectivo de apoiar e financiar a súa actividade.
Que é unha landing page de captación e por que é importante
A chamada ‘captación de leads’, un proceso que se converteu na pedra angular para as empresas que queren expandirse. Por iso, neste artigo imos explicar que é unha landing page de captación e por que son útiles.
Aberto o prazo de convocatoria para o programa do bono de persoas autónomas de 2024
A Consellería de Promoción do Emprego e Igualdade da Xunta de Galicia publicou as bases das axudas do Programa do bono de persoas autónomas en Galicia en 2024.
A Xunta convoca novas axudas ao emprendemento en Galicia en 2024
A Xunta de Galicia, a través da Consellería de Promoción de Emprego e Igualdade, convocou novas axudas ao emprendemento na comunidade autónoma este 2024.
Como captar clientes con newsletters impactantes
O deseño xoga un papel cada vez máis central nas estratexias de márketing. E no email márketing, as aparencias son moi importantes para charmar a atención. Neste artigo, contámosche como captar clientes con newsletters impactantes e diferenciarte do resto.
Deseñamos a imaxe de marca e a páxina web de Metadata
A compañía Metadata confiou na experiencia da nosa axencia de comunicación e publicidade para crear e deseñar o seu manual de identidade e a súa nova páxina web. Para iso, escoitamos ao noso cliente.
Que é o outbound márketing?
Dentro do mundo do márketing, hai diferentes termos que debes manexar se queres saber como realizar unha estratexia exitosa. Xa che falamos noutro artigo do inbound márketing, pero hai outra rama que tes que coñecer. Por iso, neste post ímosche explicar que é o outbound márketing.
A importancia da música na publicidade de Nadal
A chegada da temporada de nadal nótase no ambiente. Hai un elemento en especial que é esencial nesta época do ano. Neste post, contámosche a importancia da música na publicidade de Nadal e por que non debes subestimar o seu poder.
Que é a Identidade Dixital Europea?
Neste mundo cada vez máis dixitalizado, a Unión Europea toma moi en serio a protección e a regulación da información dos seus cidadáns. Un dos seus últimos proxectos ten relación directa coa ciberseguridade, por iso imos explicar que é a Identidade Dixital Europea, unha chave de identificación que reúne todos os teus datos nun só lugar para facilitar as túas xestións.
Logotipo, isotipo, imagotipo e isologo: cales son as súas diferencias?
No mundo do deseño gráfico existen diferentes termos que, a simple vista, parecen ser o mesmo, pero que encerran discrepancias fundamentais. Este é o caso do que comunmente denominamos logo, un concepto que habitualmente emprégase de forma equivocada. Neste post, contámosche que é un logotipo, isotipo, imagotipo e isologo e cales son as súas diferenzas.