A volta das vacacións é un momento temido por moitos. Tras un merecido descanso, volver á rutina pode custar e máis se che tes que enfrontar a unha lista interminable de mensaxes pendentes de resposta. Por iso, neste artigo exploraremos estratexias que podes seguir para xestionar os teus enderezos electrónicos despois das túas vacacións.
Noticias
Que é TikTok Ads Manager e como beneficia ao teu negocio
TikTok tomou ao mundo por sorpresa. A aplicación china non parou de medrar. Con tantos usuarios, non é de estrañar que as marcas busquen formas de aproveitar esta plataforma para chegar a novas audiencias. Aquí entra en xogo TikTok Ads Manager, a ferramenta que permite organizar campañas publicitarias.
Ferramentas de comunicación interna para optimizar a produtividade na túa empresa
A comunicación interna é un piar fundamental para calquera empresa que aspire ao éxito, como che contamos anteriormente. Un diálogo claro entre os seus membros mellora a produtividade e fomenta un bo ambiente de traballo. Neste sentido, as ferramentas de comunicación interna xogan un papel crucial.
Por que a comunicación interna é clave na túa empresa?
Ao falar de comunicación nun negocio, o primeiro que se nos ven á cabeza é a externa, aquela coa que permite entaboar conversa con clientes, inversores, socios… Pero é habitual que a comunicación que se produce dentro da compañía estea descoidada e isto soe derivar en problemas e perda de volume de negocio. Neste artigo, falaremos de por que a comunicación interna é clave na túa empresa e non debes descoidala.
Os perigos da IA: o caso da ‘Willy Wonka Experience’
O uso da intelixencia artificial en publicidade está medrando. No último ano, moitos comezaron a utilizar esta ferramenta para aforrar tempo, pero non están libres de perigos e poden aparecer casos controvertidos como o da ‘Willy Wonka Experience’.
O poder do storytelling na comunicación da túa empresa
No vertixinoso mundo da comunicación empresarial, onde captar a atención da xente é imprescindible, a capacidade de contar historias que enganchen converteuse nun elemento clave para destacar. Neste post, imos explorar o poder so storytelling e como pode transformar a percepción dunha marca.
O potencial do vídeo márketing: que é e cales son os seus beneficios
O contido audiovisual está moi presente na nosa sociedade actual. Grazas a redes sociais, como YouTube ou TikTok, os vídeos popularizáronse en gran medida. Por iso, imos falar sobre que é o vídeo márketing e dos beneficios que pode achegar.
Que é Bluesky, a nova rede do creador de Twitter
Twitter ou X pasou durante o último ano por moitos cambios e polémicas. Esta situación deu lugar ao nacemento de alternativas que intentan ocupar o seu posto e, de feito, unha delas chegou da man do creador da rede do paxaro azul. Neste artigo, explicámosche que é Bluesky e como funciona.
Que é unha landing page e por que é moi útil?
No mundo do márketing dixital e do deseño web, as chamadas ‘landing pages’ son unha ferramenta crucial para lograr conversións efectivas e acadar o éxito nas túas campañas. Pero, que é unha landing page e por que é importante nas túas estratexias dixitais?
As presentacións de empresa: clave para o éxito na túa comunicación corporativa
No mundo empresarial actual, unha comunicación efectiva é esencial para o éxito de calquera organización. Sexa que estás a tratar de vender un produto ou persuadir aos teus clientes, as presentacións de empresa son unha ferramenta fundamental que non debes subestimar. Neste artigo, contarémosche que son e cales son as súas vantaxes.
AIP Telco confía en VINCUSYS para deseñar a súa imaxe de marca e páxina web
A empresa de telecomunicacións AIP Telco confiou en nos para deseñar dende cero a súa imaxe de marca e crear a súa páxina web. Neste artigo, presentámosche o resultado: unha identidade sinxela e elegante acompañada dun sitio web dinámico e funcional.
Copywriting: que é e como marca a diferencia
A persuasión é un factor clave no mundo da publicidade. Debes saber como enganchar aos teus posibles clientes a través de campañas e anuncios chamativos para destacar. E non so a nivel visual, tamén debes saber como redactar textos atractivos que vendan por si sós. Aquí, falarémoste do copywriting, que é e como pode marcar a diferencia.
Adeus ao paxariño: Elon Musk cambia o logo de Twitter por unha X
Twitter é unha das redes sociais máis utilizadas. Ao pensar nela, pode que o primeiro que se che veña á cabeza sexa o seu icónico paxaro azul. Sen embargo, Elon Musk decidiu dicirlle adeus e cambiar o logo de Twitter por unha letra X.
VINCUSYS apoia o festival Feito a Man
Dende que naceu a nosa axencia, sempre tivemos un firme compromiso coa cultura e o ocio locais, por iso creamos, a modo de patrocinio, a nova web de Feito a Man, que se celebra anualmente en Santiago de Compostela.
Threads de Instagram: a nova alternativa a Twitter
No mundo das redes sociais, a competencia por captar a atención da xente é feroz. Twitter, dende a entrada de Elon Musk, está a pasar por un momento complicado. E, aproveitando a situación, Instagram lanzou a súa propia alternativa á app: Threads, que xa superou os 100 millóns de usuarios e promete seguir medrando. Por iso, ímosche contar que é exactamente esta nova rede.
A influencia da xeración z no márketing
Vivimos nun mundo cambiante, no que as estratexias de márketing e publicidade evolucionan constantemente. Unha das razóns desta transformación é a chamada xeración Z, formada por nativos dixitais que están a romper coas dinámicas que coñeciamos ata agora.
O poder da accesibilidade web
Internet forma parte das nosas vidas. Dende a busca de información ata as compras on line, revolucionou a nosa forma de interactuar co mundo. É unha contorna universal creada para que todo o mundo, independentemente das súas capacidades, poida aproveitalo. Por iso, neste post ímosche explicar a importancia da accesibilidade web.
A importancia dun bo deseño na túa tarxeta de visita
Nun mundo cada vez máis dixitalizado, poderías pensar que ter unha tarxeta de visita para a túa profesión ou negocio está algo anticuado. Pero nada máis lonxe da realidade, porque esta ferramenta ofrece moitas vantaxes. Por iso, neste post ímosche contar por que é importante ter un bo deseño na túa tarxeta de visita e algúns consellos que ter en conta.
Sant Just Parquets renova a súa páxina web
Un dos últimos traballos que realizamos en VINCUSYS foi a renovación da páxina web de Sant Just Parquets, empresa con máis de 40 anos de experiencia no sector de pavimentos de madeira e sintéticos.
Capitel KSA recibe o premio a mellor márketing inmobiliario
O noso cliente, Capitel KSA, recibiu o premio a mellor márketing inmobiliario durante o IV Congreso Inmobiliario de Galicia. Dende VINCUSYS, estamos moi contentos de que a estratexia de márketing que desenvolvimos para el vírase premiada con este galardón.
Twitter Blue para empresas: cambios e polémicas
Dende que Elon Musk comprou Twitter, a coñecida rede social experimentou moitas transformacións, tanto para usuarios, como para marcas e anunciantes. O máis significativo é o da creación dun novo servizo de subscrición que a transformou completamente. Por iso, neste post ímosche contar que cambios trae Twitter Blue e as polémicas que o rodean.
Como funcionarán as newsletters de WhatsApp
Co paso dos anos, as aplicacións de redes sociais encontraron un novo obxectivo: volverse unha app para todo. Pode que, por exemplo, ficases en como Instagram tentou imitar o estilo de TikTok incluíndo os seus ‘reels’, vídeos en vertical de formato corto onde a música e os sons son elementos clave. O último son as newsletters de WhatsApp, xa que a rede de mensaxería quere converterse nalgo máis que un chat.
VINCUSYS crea o novo vídeo ca Cátedra Institucional de Patrimonio Cultural Dixital de RED CRUSOE
Un dos nosos últimos proxectos en VINCUSYS, foi o de crear un novo vídeo explicativo da Cátedra Institucional de Patrimonio Cultural Dixital, un proxecto realizado en colaboración entre a RED CRUSOE, NTT Data e a Xunta de Galicia, e no que estamos moi orgullosos de poder participar.
Aprende a usar TikTok con TikTok Academy
Ter presenza en redes sociais é unha obrigación para as empresas de hoxe en día e deben saber como utilizar as máis populares, para sacar o maior proveito. Con esta idea en mente, apareceu TikTok Academy, unha plataforma para aprender a usar TikTok pensada para marcas.