A empresa de telecomunicacións AIP Telco confiou en nos para deseñar dende cero a súa imaxe de marca e crear a súa páxina web. Neste artigo, presentámosche o resultado: unha identidade sinxela e elegante acompañada dun sitio web dinámico e funcional.
Noticias
Adeus ao paxariño: Elon Musk cambia o logo de Twitter por unha X
Twitter é unha das redes sociais máis utilizadas. Ao pensar nela, pode que o primeiro que se che veña á cabeza sexa o seu icónico paxaro azul. Sen embargo, Elon Musk decidiu dicirlle adeus e cambiar o logo de Twitter por unha letra X.
Nove exemplos de empresas que cambiaron o seu logo
Cando pensas nunha marca, o primeiro que se te ven á mente soe ser a súa identidade visual. Por iso, as compañías tómanse moi en serio isto e, en moitas ocasións, deciden cambiala para adaptarse ás tendencias ou expresar novas ideas. Neste artigo, imos ensinarche nove exemplos de empresas que cambiaron o seu logo ao longo dos anos.
A importancia da identidade de marca
Cada marca é diferente. Isto é un feito. Unha marca non é soamente un logotipo, unha marca é todo o que hai detrás: os traballadores, os produtos, os servizos e os valores que ten. Agora ben, a identidade de marca é todo aquilo polo que os teus consumidores che van recoñecer. Isto inclúe aspectos como o ton que empregas cando comunicas os conceptos que queres expresar, as mensaxes que transmites, os valores da túa marca e as emocións que provocas nos teus clientes cando interactúan coa túa marca.