Blog

¡Acomódate!, es tiempo de lectura.

Como xestionar os teus enderezos electrónicos despois das túas vacacións

by | Set 5, 2024 | Blog comunicación, Comunicación, Marca persoal, Márketing | 0 comments

A volta das vacacións é un momento temido por moitos. Tras un merecido descanso, volver á rutina adoita custar e máis se che tes que enfrontar a unha lista interminable de mensaxes pendentes de resposta. Por iso, neste artigo exploraremos estratexias que podes seguir para xestionar eficientemente os teus enderezos electrónicos despois das túas vacacións. Deixar activadas as respostas automáticas pode ser moi útil. Se envías unha mensaxe que informe da túa ausencia e explique cando regresas e con quen poden contactar para urxencias, os clientes non se sentirán abandonados, especialmente se teñen algún tema que solucionar durante o teu período de vacacións. Unha vez que esteas de volta, o primeiro que debes facer é clasificar todos os teus enderezos pendentes segundo a súa importancia. Hai unha lectura en diagonal dos asuntos e usa etiquetas ou carpetas para superar os urxentes, os que requiren acción a curto prazo e os que poden quedar para ó final. Deste xeito, poderás atender ao máis relevante sen perder de vista outros temas. Tamén é importante ter en conta a prioridade de aqueles clientes que son clave ou que están nun momento que necesita especial atención. Durante esta fase, asegúrate de que filtras e eliminas os enderezos non desexados. Desfaite da publicidade ou o spam que só molesta e faiche perder un tempo valioso e céntrate no que importa. Non tentes revisar todas as túas mensaxes dunha soa vez se non queres acabar cunha boa dor de cabeza. Dedica unha cantidade de tempo específica para xestionar a túa bandexa de entrada. Por exemplo, podes revisar a primeira hora os enderezos máis urxentes e abordar o resto en quendas ao longo do día. Así, asegurarás que das aos teus clientes unha boa resposta en lugar dunha apresurada. As cadeas de emails poden chegar a atraparte. Por iso, o noso consello é que abras estas conversas de máis recentes a máis antigas, xa que en moitas situacións é posible que se resolveran xa no momento no que les as mensaxes. Unha vez organizado o teu tempo e a importancia dos teus correos, é o momento de que respondas de xeito estratéxico. Non todos os clientes precisan dunha contestación inmediata. Aqueles que si, faino de forma concisa e detallada. Para o resto, podes mandar un acuse de recibo e indicar que recibiches a súa mensaxe e que estás traballando niso. Isto dálles a seguridade de que non os esqueciches. Responder os teus correos á volta de vacacións

Reconecta coa túa clientela

Outro aspecto esencial da túa volta das vacacións é retomar o contacto cos teus clientes, provedores e colaboradores. Podes enviar un correo xeral informando do teu regreso. Asegúrate de revisar as reunións ou compromisos que tiñas pendentes antes de irte e reprograma as que sexan necesarias. Prioriza estas interaccións para recuperar o teu ritmo de traballo rapidamente. Pero o consello máis importante é que abordes o teu retorno ao traballo cunha actitude positiva. En vez de lamentarte e ver esta lista de correos como unha carga, enfócate nas oportunidades profesionais que poden xurdir destas comunicacións. Xestionar o teu regreso á oficina non ten por que ser un proceso agoniante. Lembra respirar fondo, organizar a túa bandexa de entrada con paciencia e responder pouco a pouco en función da súa importancia. Con todos estes consellos, a túa volta irá sen contratempos despois dun merecido descanso.

0 Comments

Submit a Comment

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *

Consulta las ayudas y subvenciones disponibles