Dende que Elon Musk comprou Twitter, a coñecida rede social experimentou moitas transformacións, tanto para usuarios, como para marcas e anunciantes. O máis significativo é o da creación dun novo servizo de subscrición que a transformou completamente. Por iso, neste post ímosche contar que cambios trae Twitter Blue e as polémicas que o rodean.
Noticias
Guerras publicitarias: que son e os seus maiores exemplos
A rivalidade entre compañías do mesmo sector é un concepto que pode resultar familiar. Nas últimas décadas, puideches ver como moitas se encerellaron en auténticas batallas para destacar por enriba do resto, usando todos os medios a súa disposición. Neste artigo, imos contar que son as guerras publicitarias e cales son os seus maiores exemplos.
Nove exemplos de empresas que cambiaron o seu logo
Cando pensas nunha marca, o primeiro que se te ven á mente soe ser a súa identidade visual. Por iso, as compañías tómanse moi en serio isto e, en moitas ocasións, deciden cambiala para adaptarse ás tendencias ou expresar novas ideas. Neste artigo, imos ensinarche nove exemplos de empresas que cambiaron o seu logo ao longo dos anos.
Que é o márketing de guerrilla?
Hoxe en día, con tanta publicidade en tanta competencia, é moi complicado facer que a túa marca destaque. Por non falar dos altos custos que soe requirir unha inversión deste tipo. Pero hai unha solución a este problema e por iso ímosche explicar que é o marketing de guerrilla e por que deberías utilizalo.