O noso cliente, Diez Telecom, encargounos o deseño do seu novo logotipo e páxina web para darlle unha aparencia renovada e fresca a súa identidade. Neste artigo, ensinámoste o resultado.
Noticias
Que é un manual de marca e por que é importante?
Hoxe en día, calquera negocio precisa ter unha imaxe propia. O deseño gráfico ten un papel fundamental na súa creación e promoción, pero, como podes...
AIP Telco confía en VINCUSYS para deseñar a súa imaxe de marca e páxina web
A empresa de telecomunicacións AIP Telco confiou en nos para deseñar dende cero a súa imaxe de marca e crear a súa páxina web. Neste artigo, presentámosche o resultado: unha identidade sinxela e elegante acompañada dun sitio web dinámico e funcional.
Como elixir unha tipografía para a túa marca?
Á hora de crear unha identidade de marca, unha das preguntas máis frecuentes que nos podemos facer é como elixir unha tipografía acorde co que queremos transmitir. E é que decidir entre un tipo de letra ou outro pode ser crucial no deseño gráfico.
A importancia da identidade de marca
Cada marca é diferente. Isto é un feito. Unha marca non é soamente un logotipo, unha marca é todo o que hai detrás: os traballadores, os produtos, os servizos e os valores que ten. Agora ben, a identidade de marca é todo aquilo polo que os teus consumidores che van recoñecer. Isto inclúe aspectos como o ton que empregas cando comunicas os conceptos que queres expresar, as mensaxes que transmites, os valores da túa marca e as emocións que provocas nos teus clientes cando interactúan coa túa marca.