Blog

¡Acomódate!, es tiempo de lectura.

Que é un manual de marca e por que é importante?

by | Out 2, 2023 | Blog deseño gráfico, Deseño, Deseño gráfico, Marca persoal, Márketing | 0 comments

Hoxe en día, calquera negocio precisa ter unha imaxe propia. O deseño gráfico ten un papel fundamental na súa creación e promoción, pero, como podes asegurar que mantés a túa identidade de forma coherente en todas partes? A resposta é sinxela: grazas ao manual de marca. Por iso, neste artigo conterémosche que é un manual de marca e por que é importante.

Un manual de marca é un documento que establece as normas a seguir no uso consistente da imaxe dun negocio. É dicir, recolle os principais elementos gráficos e explica como deben usarse segundo o contexto.

Desta forma, actúa como unha referencia completa para deseñadores gráficos, equipos de márketing, empregados ou calquera outra persoa que teña un rol na representación visual da empresa. Esencialmente, garante que a aparencia da marca se utilice de forma coherente na comunicación e que respeta a visión e os valores do teu negocio.

Que debe incluír?

Un manual de marca pode incluír moitos elementos, por iso imos explicar cales son os puntos básicos que debe cubrir para ser efectivo.

  • Logotipo

Este documento é unha guía de como por en práctica a imaxe dunha empresa. Por iso, é esencial que inclúa o seu logotipo principal, así como calquera variación que teña e indicar cando a como pódese aplicar.

  • Paleta de cores

A cor é un compoñente que axuda a identificar unha marca. O manual debe incluír os códigos Pantone, RGB e CMYK, uns valores que indican que tonalidade específica emprégase para poder reproducila de xeito preciso.

  • Tipografía

Como é natural, este escrito tamén detalla as fontes que hai que manexar nos materiais da empresa. Isto inclúe tamaños, estilos ou como deben combinarse os distintos tipos de letra.

¿Cómo elegir una tipografía para tu marca?

  • Elementos gráficos

O manual inclúe calquera elemento gráfico adicional, como patróns, ilustracións, tarxetas de visita, follas… Calquera cousa que forma parte da identidade.

  • Uso en medios dixitais

Proporciona directrices específicas para o uso da marca en sitios web, redes sociais ou outros medios dixitais. Isto pode incluír dimensións de imaxes, entre outros aspectos.

  • Pautas de espazado e proporcións

Definen como deben colocarse os materiais gráficos en relación con outros e cal debe ser o espazado mínimo arredor do logotipo e outros elementos.

Manual de identidade corporativa

A importancia do manual de marca

Como podes ver, un manual de marca indica as directrices a seguir á hora de aplicar correctamente a identidade visual da túa empresa. Pero non so ido, hai varias razóns que definen a súa importancia.

Dálle coherencia ao teu negocio

O manual é o centro da imaxe do teu negocio. De nada serve ter un logotipo, unhas cores e unhas tipografías se non sabes como empregalas correctamente. Este documento dálle coherencia e axudo a que sexa facilmente recoñecible e memorable para o público.

Engade personalidade

Esta guía comunica a cultura da túa empresa e como se reflicte. Así, é a representación da súa personalidade, de como queres que a vexa o mundo, cañes son os seus valores e cara a onde se dirixe.

A inconsistencia dará a impresión aos teus clientes de que realmente non coñecen como é o teu negocio e afastaraos.

Agrega profesionalidade

Un bo manual establece uns estándares de calidade visual, o que garante que todos os materiais teñan un aspecto profesional e ben deseñado.

Facilita o traballo en equipo

Ter unha guía clara das directrices que definen a túa empresa dispoñible facilita a colaboración entre todas as persoas que traballan para ti, sexan deseñadores, profesionais de márketing ou outros equipos. Así, todos saberán onde atopar a información que necesitan sen necesidade de perder o tempo.

Protexe a túa marca

Este documento axuda a protexer a integridade da túa marca ao previr o uso incorrecto dos seus elementos, algo que podería danar a súa reputación.

AIP Telco confía en VINCUSYS para diseñar su imagen de marca y página web

Unha guía para o éxito

Un manual de marca é unha ferramenta esencial no deseño gráfico e a xestión da identidade dunha empresa. Proporciona as pautas necesarias para manter unha aparencia visual coherente en todas as túas comunicacións de forma efectiva.

Investir recursos na creación dunha guía deste tipo pode ter un grande impacto no éxito do teu negocio e na percepción que teñen de ti os teus clientes.

Por iso, se che interesa obter máis información sobre como podemos axudarte a desenvolver unha identidade visual sólida e un manual efectivo, podes contactar connosco.

0 Comments

Submit a Comment

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *

Consulta las ayudas y subvenciones disponibles