Neste mundo cada vez máis dixitalizado, a Unión Europea toma moi en serio a protección e a regulación da información dos seus cidadáns. Un dos seus últimos proxectos ten relación directa coa ciberseguridade, por iso imos explicar que é a Identidade Dixital Europea, unha chave de identificación que reúne todos os teus datos nun só lugar para facilitar as túas xestións.
Noticias
Que é o ‘typosquatting’, o método de estafa que emprega erros ortográficos
A tecnoloxía está avanzando a pasos axigantados. E con ela, tamén están mellorando os hackers nos seus ciberataques, usando novas técnicas para enganar aos usuarios e facerse coa súa información. Así pois, neste post ímosche contar que é o ‘typosquatting’, o método de estafa que utiliza erros ortográficos.
Que é a verificación en dous pasos?
A túa seguridade na rede é moi importante. Por iso, neste artigo imos ensinarte que é a verificación en dous pasos, un método de identificación de usuario que aumenta a túa protección on line.
Os xestores de contrasinais: ferramentas esenciais para a nosa seguridade
Hoxe en día empregar múltiples contrasinais para identificarnos en diferentes páxinas volveuse algo normal na nosa experiencia on line e é aí onde os xestores de contrasinais xogan un papel fundamental.
O custo das brechas de seguridade nas empresas alcanza máximos históricos
Unha investigación impulsada pola corporación norteamericana IBM constatou unha realidade: o importante custo das brechas de seguridade para as...
Kit Dixital: que é e como o solicito?
O programa Kit Digital consiste nunha serie de axudas financiadas pola Unión Europea a través dos fondos Next Generation EU para apoiar a Pemes e autónomos no proceso de dixitalización dos seus proxectos.
Ciberseguridade e ataques informáticos: protexe a túa empresa
A Asociación de Auditoría e Control de Sistemas de Información (ISACA) define a ciberseguridade como a “protección de activos de información, a través do tratamento de ameazas que pon en risco a información que é procesada, almacenada e transportada polos sistemas de información que se atopan interconectados”.
Tendencias de márketing dixital para 2021
O sector do márketing sufriu unha gran transformación durante o ano 2020, moitos cambios que esperábamos para dentro duns anos foron anticipados pola chegada da pandemia. Exemplo disto son as vendas on line en España en 2020, que aumentaron un 36% ata converter a España no terceiro país que maior crecemento viviu no mundo.
10 anos como axencia de márketing en Galicia pedíannos un rebranding!
Este 2021 cumprimos 10 anos como axencia de márketing en Galicia, moi agradecidos ás empresas que confiastes en nós dende Santiago de Compostela, A Coruña, Pontevedra, Vigo e o resto da nosa marabillosa comunidade autónoma, mais tamén dende Madrid, Barcelona e o País Vasco, onde contamos tamén co cariño duns cantos.