Noticias

Fidelización
A importancia de ter unha páxina web na era dixital

A importancia de ter unha páxina web na era dixital

Vivimos na era dixital. Por iso, ter unha presenza en liña sólida é esencial para o éxito de calquera negocio. Un sitio web ben deseñado e funcional non só é un escaparate virtual, senón unha ferramenta estratéxica que pode impulsar ao crecemento da túa marca. Imos explorar a importancia de ter unha páxina web.

Ter unha boa estratexia de márketing ou morrer

Ter unha boa estratexia de márketing ou morrer

Esta semana estivemos comentando na oficina casos próximos de empresas que non souberon ver a importancia literalmente vital de ter unha boa estratexia de márketing. Literalmente vital? Si, 100%, porque non tela leva a medrar e caer estrepitosamente ou, case peor, a non medrar nunca.

Os erros máis frecuentes en atención ao cliente

Os erros máis frecuentes en atención ao cliente

Hoxe quero falarvos dunha parte moi importante dentro do proceso de fidelización: os erros máis frecuentes en atención ao cliente. Resulta moi frustrante querer contactar cunha empresa polo motivo que sexa -no caso de ser unha queixa ou reclamación aínda máis- e que o proceso sexa lioso ou non recibas unha resposta axeitada. Ás veces quedas incluso sen resposta.