Blog

¡Acomódate!, es tiempo de lectura.

Medir o impacto das redes sociais da túa empresa

by | Feb 20, 2025 | Axencia de márketing, Blog márketing, Márketing, Social media | 0 comments

As redes sociais convertéronse nunha das canles máis importantes para a comunicación directa entre as empresas e os seus clientes. Hoxe, ter presenza dixital non só é unha estratexia recomendada para as marcas, senón tamén unha necesidade.

Vivimos nun mundo interconectado onde, se non estás en liña, non existes. A visibilidade que ofrecen as redes sociais permite ás empresas non só alcanzar a unha audiencia máis ampla, senón tamén xerar confianza e credibilidade nos seus produtos e servizos.

A importancia das redes para a túa empresa

Diversos estudos reflicten que as redes sociais se consolidaron como a vía preferida para captar novos clientes. En España, o 48,4 % das empresas considera que as redes sociais son a súa principal canle de atracción. Plataformas como Instagram e TikTok son as preferidas, cun 64 % e un 58,4 % respectivamente, o que reflicte o seu forte impacto na contorna empresarial actual.

Con todo, os sitios web e os blogs seguen sendo relevantes, cun 37,2 % das empresas utilizándoos como ferramentas de márketing.

Ter presenza en redes sociais é clave para aumentar a visibilidade dunha marca, pero tamén é importante realizar un seguimento constante da estratexia para asegurarse de que estea a funcionar correctamente. Neste contexto, medir o impacto das redes sociais convértese nunha tarefa imprescindible.

Vantaxes das redes sociais

As redes sociais non só che permiten chegar á túa audiencia, senón que tamén ofrecen unha serie de beneficios que poden contribuír ao crecemento da túa empresa. Algunhas das principais vantaxes inclúen:

  • Mellora a imaxe e o posicionamento da túa marca.
  • Atrae a clientes potenciais.
  • Alcanza a un público máis amplo.
  • Comparación coa competencia.
  • Comunicación directa cos clientes.

As mellores redes sociais a nivel de empresa

Cada plataforma ten características específicas que a fan máis adecuada para determinados obxectivos empresariais. A continuación, presentámosche as principais redes sociais e as súas vantaxes para as empresas:

  • Facebook: Segue sendo unha das plataformas máis utilizadas, sobre todo, por persoas nun rango de idade de entre 30 e 40 anos. É ideal para promocionar produtos e servizos mediante publicacións. Ademais, Facebook ofrece unha sección chamada ‘Marketplace’ na que as empresas poden vender os seus produtos.
  • Instagram: É a plataforma que experimentou un crecemento máis rápido, especialmente entre audiencias novas. O rango de idade principal dos usuarios é de entre 25 e 34 anos. É perfecta para marcas que queren facerse ver a través de imaxes e contido creativo. Ademais, Instagram permite unha interacción rápida a través das publicacións e as historias.
  • LinkedIn: Aínda que é coñecida principalmente como unha rede social profesional, LinkedIn ofrece oportunidades para as empresas que buscan promocionar os seus produtos ou servizos a un público máis especializado. Ademais, é unha excelente plataforma para captar talentos e establecer relacións con outros profesionais do sector.
  • TikTok: A plataforma de vídeos curtos conquistou a millóns de usuarios ao redor do mundo. O rango de idade dos usuarios desta plataforma é de entre 18 e 24 anos. TikTok permite crear contido visual e que pode volverse viral rapidamente. Este formato rápido e dinámico fai que os usuarios non necesiten ler, o que a converte nunha das redes máis eficientes para captar a atención dos máis novos.

Malas prácticas en redes sociales que debes evitar

Medición e análise do impacto

Ao realizar a medición e a análise dos datos das túas redes sociais, debes ter en conta elementos clave como o alcance, as interaccións ou o crecemento de seguidores.

Para iso, ben cada vez que realices unha publicación ou ben de maneira periódica, deberás fixarte nestes tres factores para ver que é o que causa maior impacto nos teus seguidores e, desta maneira, poderás comprobar se as túas ideas teñen resultados ou se debes darlle un enfoque novo ao teu contido.

Se necesitas axuda coa xestión dos teus perfís en liña, contacta con VINCUSYS e o noso equipo de profesionais encargarase de prestarche o mellor servizo e de darlle vida ás túas redes sociais.

0 Comments

Submit a Comment

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *

Consulta las ayudas y subvenciones disponibles