TikTok tomou ao mundo por sorpresa. A aplicación china non parou de medrar. Con tantos usuarios, non é de estrañar que as marcas busquen formas de aproveitar esta plataforma para chegar a novas audiencias. Aquí entra en xogo TikTok Ads Manager, a ferramenta que permite organizar campañas publicitarias.
Noticias
Estas son as novidades de Instagram: unha nova métrica e carruseis máis grandes
Instagram desvelou novidades dirixidas a axudar aos creadores de contido. A rede social creou unha nova métrica, as ‘views’ ou visualizacións, que será clave para medir as estadísticas das publicacións. Ademais, ampliaron o límite de arquivos que se poden usar nos carruseis.
Que é Bluesky, a nova rede do creador de Twitter
Twitter ou X pasou durante o último ano por moitos cambios e polémicas. Esta situación deu lugar ao nacemento de alternativas que intentan ocupar o seu posto e, de feito, unha delas chegou da man do creador da rede do paxaro azul. Neste artigo, explicámosche que é Bluesky e como funciona.
Adeus ao paxariño: Elon Musk cambia o logo de Twitter por unha X
Twitter é unha das redes sociais máis utilizadas. Ao pensar nela, pode que o primeiro que se che veña á cabeza sexa o seu icónico paxaro azul. Sen embargo, Elon Musk decidiu dicirlle adeus e cambiar o logo de Twitter por unha letra X.
Threads de Instagram: a nova alternativa a Twitter
No mundo das redes sociais, a competencia por captar a atención da xente é feroz. Twitter, dende a entrada de Elon Musk, está a pasar por un momento complicado. E, aproveitando a situación, Instagram lanzou a súa propia alternativa á app: Threads, que xa superou os 100 millóns de usuarios e promete seguir medrando. Por iso, ímosche contar que é exactamente esta nova rede.
Twitter Blue para empresas: cambios e polémicas
Dende que Elon Musk comprou Twitter, a coñecida rede social experimentou moitas transformacións, tanto para usuarios, como para marcas e anunciantes. O máis significativo é o da creación dun novo servizo de subscrición que a transformou completamente. Por iso, neste post ímosche contar que cambios trae Twitter Blue e as polémicas que o rodean.
Aprende a usar TikTok con TikTok Academy
Ter presenza en redes sociais é unha obrigación para as empresas de hoxe en día e deben saber como utilizar as máis populares, para sacar o maior proveito. Con esta idea en mente, apareceu TikTok Academy, unha plataforma para aprender a usar TikTok pensada para marcas.
Que é a verificación en dous pasos?
A túa seguridade na rede é moi importante. Por iso, neste artigo imos ensinarte que é a verificación en dous pasos, un método de identificación de usuario que aumenta a túa protección on line.
A importancia do deseño gráfico nas redes sociais
Internet é unha ferramenta indispensable para dar visibilidade aos nosos negocios. Por iso, debemos ter clara a importancia do deseño gráfico nas redes sociais e saber como crear as mellores publicacións nos nosos perfís on line.
A importancia do deseño gráfico en redes sociais
Internet é unha ferramenta indispensable para darlle visibilidade aos nosos negocios. Por iso, temos que ter clara a importancia do deseño gráfico en redes sociais e como crear as mellores publicacións nos nosos perfís on line.
Como funciona a publicidade en Twitch e por que deberías estar presente
O contido en directo volveuse extremadamente popular nos últimos anos. Por iso, se tes unha marca, é bo que saibas como funciona a publicidade en Twitch e por que deberías estar presente.
O desastre de Netflix: como xestionar unha crise de reputación
Netflix atópase agora mesmo nunha posición moi enrevesada que nos ensina perfectamente por que é importante saber como xestionar unha crise de reputación. E é que a plataforma de streaming, tras anunciar que deixará de permitir compartir contas, está a ser o foco de centos de comentarios en contra desta decisión e corre o perigo de perder moitos clientes.
Que é BeReal e por que está de moda?
O ano pasado comezou a escalar en popularidade unha nova aplicación que cautivou ás novas xeracións. Pero, que é BeReal e por que chamou a atención de tantas persoas?
As interaccións en redes sociais aumentan un 23 % respecto a 2021
IAB Spai, desvelou o pasado mes de setembro algunhas cifras moi interesantes sobre o comportamento de marcas e empresas en redes sociais.
Estudo de Redes Sociais 2022: WhatsApp e Instagram son as preferidas e TikTok medra
A asociación de comunicación, publicidade e márketing dixital, IAB Spain, e a axencia Elogia presentaron o Estudio de Redes Sociales 2022, no que mostran a situación das plataformas en España. Os resultados volven a posicionar a WhatsApp como a mellor valorada e certifican o crecemento de TikTok.
WhatsApp integrará Workplace, a rede social empresarial de Meta
Múltiples plataformas convertíronse nunha ferramenta máis de traballo no día a día de moitos negocios coa pandemia. Así é que en 2022 WhatsApp integrará Workplace, unha rede social empresarial que pon en contacto directo aos empregados.
Publicidade con influencers: como está regulada?
Os influencers acadaron nos últimos anos un gran impacto entre os usuarios. Con millóns de seguidores, hai creadores de contido que chegan a máis persoas que programas en prime time, polo que as marcas buscan anunciarse a través deles.
Celebramos os días do community manager e da publicidade
Estamos en semana de celebración en VINCUSYS. Dúas partes esenciais no noso traballo diario como axencia de márketing conmemóranse case á vez. Este luns 24 de xaneiro é o Día do Community Manager e este martes 25 é o Día da Publicidade
Sabes que din do teu negocio nas redes sociais?
Día tras día somerxémonos nun gran océano de información. Formamos parte deste enorme fluxo de contidos, xa sexa coma consumidores ou xeradores. Na era do IOT (Internet das cousas), todos os dispositivos cos que interactuamos xeran datos que son volcados en Internet, mais debemos recordar que estes non son necesariamente información.
Twitch para empresas: como empregar esta rede social
Twitch é unha das redes sociais do momento, unha das que máis medra dende o seu bum en España a principios de 2020. Coñecemos esta plataforma en streaming especialmente polo seu contido de videoxogos, claramente maioritario no portal. De todos modos, emprégrase cada vez máis para todo tipo de temáticas.
Que pasa coas redes sociais no pequeno comercio?
Hoxe queremos facer unha reflexión sobre a situación das redes sociais no pequeno comercio. A aparición e normalización destas plataformas a nivel internacional e de forma intersectorial trouxo múltiples vantaxes, pero tamén dificultades e inconvenientes. Non sempre os recursos tanto a nivel de tempo como de diñeiro son os óptimos para un negocio que non ten un gran tamaño, por iso hai que valorar os pros e os contras e ter sempre en conta ata onde se pode chegar. É mellor non estar en redes sociais que telas abandonadas.
Ter unha boa estratexia de márketing ou morrer
Esta semana estivemos comentando na oficina casos próximos de empresas que non souberon ver a importancia literalmente vital de ter unha boa estratexia de márketing. Literalmente vital? Si, 100%, porque non tela leva a medrar e caer estrepitosamente ou, case peor, a non medrar nunca.
‘Colecciones’, a nova ferramenta de Whatsapp Business que facilitará as compras
Whatsapp Business, a versión para empresas da aplicación de mensaxes, sacou o pasado mes de outubro ‘Coleccións’, a nova ferramenta que facilitará as compras dende o servidor.
Celebramos o Día das Redes Sociais
O 30 de xuño celébrase o Día das Redes Sociais. Este día comezou a festexarse no ano 2010 da man de Peter Cashmore, quen creou unha iniciativa no portal de noticias e tecnoloxía Mashable, do cal é fundador. O obxectivo desta data é recoñecer o labor destes medios de comunicación, que permiten a millóns de persoas estar informadas e conectadas tanto cos seus coma co resto do mundo.