Noticias

Social media
Que é Bluesky, a nova rede do creador de Twitter

Que é Bluesky, a nova rede do creador de Twitter

Twitter ou X pasou durante o último ano por moitos cambios e polémicas. Esta situación deu lugar ao nacemento de alternativas que intentan ocupar o seu posto e, de feito, unha delas chegou da man do creador da rede do paxaro azul. Neste artigo, explicámosche que é Bluesky e como funciona.

Threads de Instagram: a nova alternativa a Twitter

Threads de Instagram: a nova alternativa a Twitter

No mundo das redes sociais, a competencia por captar a atención da xente é feroz. Twitter, dende a entrada de Elon Musk, está a pasar por un momento complicado. E, aproveitando a situación, Instagram lanzou a súa propia alternativa á app: Threads, que xa superou os 100 millóns de usuarios e promete seguir medrando. Por iso, ímosche contar que é exactamente esta nova rede.

Twitter Blue para empresas: cambios e polémicas

Twitter Blue para empresas: cambios e polémicas

Dende que Elon Musk comprou Twitter, a coñecida rede social experimentou moitas transformacións, tanto para usuarios, como para marcas e anunciantes. O máis significativo é o da creación dun novo servizo de subscrición que a transformou completamente. Por iso, neste post ímosche contar que cambios trae Twitter Blue e as polémicas que o rodean.

Aprende a usar TikTok con TikTok Academy

Aprende a usar TikTok con TikTok Academy

Ter presenza en redes sociais é unha obrigación para as empresas de hoxe en día e deben saber como utilizar as máis populares, para sacar o maior proveito. Con esta idea en mente, apareceu TikTok Academy, unha plataforma para aprender a usar TikTok pensada para marcas. 

Que é a verificación en dous pasos?

Que é a verificación en dous pasos?

A túa seguridade na rede é moi importante. Por iso, neste artigo imos ensinarte que é a verificación en dous pasos, un método de identificación de usuario que aumenta a túa protección on line.

O desastre de Netflix: como xestionar unha crise de reputación

O desastre de Netflix: como xestionar unha crise de reputación

Netflix atópase agora mesmo nunha posición moi enrevesada que nos ensina perfectamente por que é importante saber como xestionar unha crise de reputación. E é que a plataforma de streaming, tras anunciar que deixará de permitir compartir contas, está a ser o foco de centos de comentarios en contra desta decisión e corre o perigo de perder moitos clientes.

Sabes que din do teu negocio nas redes sociais?

Sabes que din do teu negocio nas redes sociais?

Día tras día somerxémonos nun gran océano de información. Formamos parte deste enorme fluxo de contidos, xa sexa coma consumidores ou xeradores. Na era do IOT (Internet das cousas), todos os dispositivos cos que interactuamos xeran datos que son volcados en Internet, mais debemos recordar que estes non son necesariamente información.

Twitch para empresas: como empregar esta rede social

Twitch para empresas: como empregar esta rede social

Twitch é unha das redes sociais do momento, unha das que máis medra dende o seu bum en España a principios de 2020. Coñecemos esta plataforma en streaming especialmente polo seu contido de videoxogos, claramente maioritario no portal. De todos modos, emprégrase cada vez máis para todo tipo de temáticas.

Que pasa coas redes sociais no pequeno comercio?

Que pasa coas redes sociais no pequeno comercio?

Hoxe queremos facer unha reflexión sobre a situación das redes sociais no pequeno comercio. A aparición e normalización destas plataformas a nivel internacional e de forma intersectorial trouxo múltiples vantaxes, pero tamén dificultades e inconvenientes. Non sempre os recursos tanto a nivel de tempo como de diñeiro son os óptimos para un negocio que non ten un gran tamaño, por iso hai que valorar os pros e os contras e ter sempre en conta ata onde se pode chegar. É mellor non estar en redes sociais que telas abandonadas.

Ter unha boa estratexia de márketing ou morrer

Ter unha boa estratexia de márketing ou morrer

Esta semana estivemos comentando na oficina casos próximos de empresas que non souberon ver a importancia literalmente vital de ter unha boa estratexia de márketing. Literalmente vital? Si, 100%, porque non tela leva a medrar e caer estrepitosamente ou, case peor, a non medrar nunca.

Celebramos o Día das Redes Sociais

Celebramos o Día das Redes Sociais

O 30 de xuño celébrase o Día das Redes Sociais. Este día comezou a festexarse no ano 2010 da man de Peter Cashmore, quen creou unha iniciativa no portal de noticias e tecnoloxía Mashable, do cal é fundador. O obxectivo desta data é recoñecer o labor destes medios de comunicación, que permiten a millóns de persoas estar informadas e conectadas tanto cos seus coma co resto do mundo.

7 pilares da estratexia de márketing dixital

7 pilares da estratexia de márketing dixital

Se nos paramos a observar o panorama tecnolóxico actual, é preciso para calquera empresa ou marca ter unha estratexia de márketing dixital sólida, xa que o éxito de calquera negocio está vinculado á elección dunha estratexia correcta conducindo á consecución de máis vendas e novos clientes.

Vídeo márketing ou imaxes: que ten máis éxito en Facebook?

Vídeo márketing ou imaxes: que ten máis éxito en Facebook?

Vídeo márketing é unha das palabras de moda da industria e, por suposto, estamos de acordo en que o vídeo márketing é unha ferramenta inestimable cando se trata de atraer ao teu público, compartir historias e información, promocionar produtos e servizos, despertar interese, etc… e acadar o éxito en Facebook.

Son fiables as opinións en Facebook?

Son fiables as opinións en Facebook?

Recentemente tiven ocasión de ver un escarnio con forma de opinións en Facebook nunha páxina de negocio que nin sequera abriu as súas portas aínda. Como podes falar mal dun negocio que non che prestou servizo aínda?