Noticias

Axencia de márketing
Como crear contido visual atractivo para a túa marca

Como crear contido visual atractivo para a túa marca

As redes sociais convertéronse nunha das ferramentas máis poderosas para que as marcas cheguen ao seu público obxectivo. Con todo, para destacar entre a multitude de publicacións que asolagan estas plataformas, é esencial crear contido visual que non só chame a atención, senón que tamén comunique de maneira efectiva a mensaxe da marca.

Medir o impacto das redes sociais da túa empresa

Medir o impacto das redes sociais da túa empresa

As redes sociais convertéronse nunha das canles máis importantes para a comunicación directa entre as empresas e os seus clientes. Hoxe, ter presenza dixital non só é unha estratexia recomendada para as marcas, senón tamén unha necesidade.

A importancia da figura do communnity manager no teu negocio

A importancia da figura do communnity manager no teu negocio

Vivimos nun mundo completamente dixitalizado, onde as redes sociais xogan un papel fundamental nas nosas vidas persoais e profesionais. Do mesmo xeito, o márketing integrouse profundamente na nosa rutina diaria, e é aí onde xorde a figura do community manager, unha profesional clave para xestionar a presenza en liña de marcas, negocios e empresas.

Minimalismo ou maximalismo: cal será o futuro do deseño?

Minimalismo ou maximalismo: cal será o futuro do deseño?

O aspecto visual das marcas ten un gran papel no seu éxito. Neste mundo dixitalizado e saturado, a aparencia é a forma de chamar a atención e destacar por enriba do resto, polo que a importancia do deseño gráfico subiu como a espuma. Durante os últimos anos, dúas correntes estéticas gañaron protagonismo neste escenario: o minimalismo e o maximalismo.

O fascinante poder do neuromárketing, a técnica que estuda a mente dos teus clientes

O fascinante poder do neuromárketing, a técnica que estuda a mente dos teus clientes

No mundo do márketing, coñecer como funciona a mente do consumidor é moi importante. Cuestións como saber por que unha persoa toma unha decisión ou outra, por que elixe unha marca ou como reacciona a certos anuncios son aspectos que merece a pena investigar para crear campañas xeitosas. De aquí nace o neuromárketing, unha disciplina que estuda a mente dos teus clientes.

VINCUSYS apoia o festival Feito a Man

VINCUSYS apoia o festival Feito a Man

Dende que naceu a nosa axencia, sempre tivemos un firme compromiso coa cultura e o ocio locais, por iso creamos, a modo de patrocinio, a nova web de Feito a Man, que se celebra anualmente en Santiago de Compostela.

A influencia da xeración Z no márketing

A influencia da xeración Z no márketing

Vivimos nun mundo cambiante, no que as estratexias de márketing e publicidade evolucionan constantemente. Unha das razóns desta transformación é a chamada xeración Z, formada por nativos dixitais que están a romper coas dinámicas que coñeciamos ata agora.

O desastre de Netflix: como xestionar unha crise de reputación

O desastre de Netflix: como xestionar unha crise de reputación

Netflix atópase agora mesmo nunha posición moi enrevesada que nos ensina perfectamente por que é importante saber como xestionar unha crise de reputación. E é que a plataforma de streaming, tras anunciar que deixará de permitir compartir contas, está a ser o foco de centos de comentarios en contra desta decisión e corre o perigo de perder moitos clientes.

Sabes que din do teu negocio nas redes sociais?

Sabes que din do teu negocio nas redes sociais?

Día tras día somerxémonos nun gran océano de información. Formamos parte deste enorme fluxo de contidos, xa sexa coma consumidores ou xeradores. Na era do IOT (Internet das cousas), todos os dispositivos cos que interactuamos xeran datos que son volcados en Internet, mais debemos recordar que estes non son necesariamente información.

Que é o branded content e que pode aportar á túa marca?

Que é o branded content e que pode aportar á túa marca?

O branded content é unha estratexia de márketing que busca crear contidos que unan ao consumidor coa marca dunha forma creativa. A pesar de que o termo pode que non che sone, seguro que coñeces moitos anuncios que aplican os seus preceptos. Aquí che explicamos de forma máis concreta que é o branded content para que descubras se che pode ser útil.

Estratexias de márketing para o Black Friday

Estratexias de márketing para o Black Friday

Os descontos en produtos son un claro beneficio para o comprador, pero tamén o son para a empresa. Etapas de rebaixas coma o Black Friday serven ó teu negocio para que novos clientes aposten por el. Por isto, un debe preparar ben todo o necesario para sacarlle o máximo proveito a este día. Neste artigo axudámosche con algunhas estratexias de márketing para o Black Friday deste 2021.

Ter unha boa estratexia de márketing ou morrer

Ter unha boa estratexia de márketing ou morrer

Esta semana estivemos comentando na oficina casos próximos de empresas que non souberon ver a importancia literalmente vital de ter unha boa estratexia de márketing. Literalmente vital? Si, 100%, porque non tela leva a medrar e caer estrepitosamente ou, case peor, a non medrar nunca.

A importancia das recensións para o teu negocio

A importancia das recensións para o teu negocio

As recensións ou reviews de produtos ou servizos son tremendamente importantes hoxe en día, tanto para os e-commerce como para as webs corporativas. Igual que te fías máis de comprar algo que che recomenda persoalmente a túa nai ou a túa irmá, é moi probable que os teus clientes vaian correndo a ler as opinións de outros antes de adquirir un produto ou servizo.

Que é o SEO e por que é necesario?

Que é o SEO e por que é necesario?

Para os que nos preguntades que é o SEO, contámosvos para comezar que é o acrónimo en inglés de Search Engine Optimization (optimización para motores de busca). Cando falamos de SEO, entendemos por este mellorar o posicionamento ou optimización dunha web para os motores de busca. O fin é mellorar a visibilidade da web nos resultados orgánicos de diferentes buscadores.

É un bo momento para montar unha tenda on line?

É un bo momento para montar unha tenda on line?

Seguro que en múltiples ocasións te paraches a pensar se montar unha tenda on line ou deixalo para máis adiante, e pode ser que finalmente decidiras pospoñelo. Non serás o único que se tirara dos pelos esta tempada por non ter arrancado o seu e-commerce ou que, como mínimo, non se preguntara se telo feito non lle tería reportado uns beneficios interesantes nestes momentos de complexidade económica.

Como teñen que ser as fichas de produto para e-commerce?

Como teñen que ser as fichas de produto para e-commerce?

As fichas de produto para e-commerce ben pensadas e executadas poden facilitar en gran medida a venda. Concretamente, é importante tratalas con especial atención tomando como referencia a relevancia que ten a información alí exposta para o cliente que vai realizar a compra on line.