Unha das novas oportunidades para o mundo do márketing e a publicidade atópase necesariamente en todos aqueles soportes asociados a contidos de audio dixital.
Os datos falan por si mesmos: case dous terzos da poboación estadounidense escoita contidos de audio dixital cada semana. No caso de España, o formato podcast vive un momento extraordinario e o país sitúase nos primeiros postos na clasificación de escoita por territorios.
Segundo o estudo Digital News Report, o 41 % dos españois afirma consumir estes programas mensualmente, unha cifra que crece ata o 62 % nos mozos de entre 18 e 24 anos.
Audacy, unha plataforma de creadores de contido neste formato, impulsou a guía “The Disruptors: The Listeners, Advertisers and Creators Revolutionizing Audio”.
Neste estudo, a empresa destaca persoas, contidos e estratexias de comunicación que converten este formato nun medio imprescindible para o márketing.
Pasos para crear campañas exitosas de publicidade para a túa empresa
Tamén revela o incremento da demanda deste tipo de servizos. A escoita semanal total aumentou o ano pasado en sete millóns, ata os 76 millóns, superando o máximo histórico do exercicio 2020. O tempo medio de escoita semanal aumentou ata as 16 horas e 14 minutos.
Os ingresos por anuncios de transmisión de audio aumentaron un 59 % nese período, superando os incrementos rexistrados en vídeo e busca en liña.
O estudo indica, ademais, que as campañas de audio multicanle funcionaron mellor, ao contar cun custo máis reducido.
As potencialidades do audio dixital non pasaron desapercibidas para a industria publicitaria e as empresas. IKEA e o Consello Xeral da Psicoloxía impulsaron o podcast Fogares con Psicoloxía con recomendacións de expertos en materia de benestar e saúde mental, o que permitiu a esta marca democratizar as súas mensaxes e situarse no medio.
Integral Ad Science e YouGov analizaron as percepcións dos expertos nos medios sobre o estado actual da publicidade de audio dixital. Entre as principais conclusións destaca que o 93 % dos profesionais nos medios planea usar publicidade de audio dixital e que o 63 % considera que o audio é unha vía tanto de branding como de performance.
O estudo tamén traslada que o 45 % dos enquisados reclama mellores ferramentas para comparar o rendemento das campañas de audio, pantalla e vídeo no futuro, así como unha estandarización dos criterios de audibilidade.
Con todo, o 87 % dos expertos entrevistados mostran preocupación pola fraude publicitaria no sector do audio dixital. Por iso, solicitan un sistema de verificación por parte de socios externos para mellorar a calidade no futuro e facer que os investimentos en publicidade de audio dixital paguen a pena.
Dita verificación, engaden, podería axudar a mellorar as métricas de publicidade de audio ao proporcionar información sobre o rendemento e mesmo incorporar comentarios e apreciacións dos clientes.
A plataforma de transmisión de audio Spotify, o sistema líder a nivel internacional neste formato, está a desenvolver xunto Integral Ad Science unha solución de seguridade de marca da industria na publicidade de podcast.
Esta ferramenta ten o obxectivo de determinar os recursos necesarios para ofrecer aos anunciantes unha maior tranquilidade neste medio.
0 Comments