No mundo dixital, o tráfico e a visibilidade do teu anuncio son claves para o éxito. O planificador de palabras clave de Google é unha ferramenta fundamental para saber que busca o teu público.
Noticias
Un novo estudio proba que a publicidade inclusiva mellora as vendas
A publicidade inclusiva ten cada vez máis importancia nas estratexias de márketing.O estudo da Unstereotype Alliance, unha iniciativa impulsada pola ONU Mulleres, demostrou que os anuncios inclusivos teñen un impacto positivo nas vendas, a rentabilidade e no valor das marcas que os implementan.
Que é TikTok Ads Manager e como beneficia ao teu negocio
TikTok tomou ao mundo por sorpresa. A aplicación china non parou de medrar. Con tantos usuarios, non é de estrañar que as marcas busquen formas de aproveitar esta plataforma para chegar a novas audiencias. Aquí entra en xogo TikTok Ads Manager, a ferramenta que permite organizar campañas publicitarias.
A Lei de Influencers só ten rexistrados a 41 creadores de contido
a ‘lei de influencers’ española só conseguiu reunir a 41 creadores de contido no Rexistro Estatal de Prestadores do Servizo de Comunicación Audiovisual. O prazo para inscribirse rematou o pasado 2 de xullo e na lista faltan nomes importantes como o de María Pombo ou Xurxo Carreño.
O Goberno de España da luz verde á ‘lei de influencers’
O Goberno de España, a proposta do Ministerio para a Transformación Dixital e Función Pública, aprobou o Real Decreto 444/2024, do 30 de abril, que fixa os requisitos que deben seguir os influencers para cumprir coa Lei Xeral de Comunicación Audiovisual.
Os perigos da IA: o caso da ‘Willy Wonka Experience’
O uso da intelixencia artificial en publicidade está medrando. No último ano, moitos comezaron a utilizar esta ferramenta para aforrar tempo, pero non están libres de perigos e poden aparecer casos controvertidos como o da ‘Willy Wonka Experience’.
A importancia da música na publicidade de Nadal
A chegada da temporada de nadal nótase no ambiente. Hai un elemento en especial que é esencial nesta época do ano. Neste post, contámosche a importancia da música na publicidade de Nadal e por que non debes subestimar o seu poder.
Publicidade enganosa: que é e por que é perigosa
A publicidade é unha parte fundamental do márketing de hoxe en día. A través dela, podes chegar a túa audiencia de maneira efectiva. Porén, existe un límite ético que non debe cruzarse: o de enganar ao consumidor. Por iso, neste post imos explicar que é a publicidade enganosa e por que é perigosa.
Copywriting: que é e como marca a diferencia
A persuasión é un factor clave no mundo da publicidade. Debes saber como enganchar aos teus posibles clientes a través de campañas e anuncios chamativos para destacar. E non so a nivel visual, tamén debes saber como redactar textos atractivos que vendan por si sós. Aquí, falarémoste do copywriting, que é e como pode marcar a diferencia.
O buzoneo: unha técnica poderosa
Vivimos nun mundo cada vez máis dixitalizado, onde o uso das redes sociais e o márketing on line están cada vez máis estendidos. Porén, non debes esquecer as estratexias tradicionais en favor das novas tecnoloxías. Unha delas é o buzoneo, unha táctica publicitaria probada efectiva que segue sendo relevante no panorama actual.
Guerras publicitarias: que son e os seus maiores exemplos
A rivalidade entre compañías do mesmo sector é un concepto que pode resultar familiar. Nas últimas décadas, puideches ver como moitas se encerellaron en auténticas batallas para destacar por enriba do resto, usando todos os medios a súa disposición. Neste artigo, imos contar que son as guerras publicitarias e cales son os seus maiores exemplos.
Como empregar o ‘live shopping’ para publicitar a túa marca
O comercio en liña despegou e é unha forma de compra completamente normalizada hoxe en día. Neste contexto, xurdiron novas técnicas publicitarias que aproveitan este fenómeno. Unha delas é a chamada ‘compra en directo’, que está a popularizarse en redes sociais. Así pois, neste post imos ensinarche os beneficios de apostar polo ‘live shopping’ para publicitar a túa marca e surfear a onda.
Como funciona a publicidade en Twitch e por que deberías estar presente
O contido en directo volveuse extremadamente popular nos últimos anos. Por iso, se tes unha marca, é bo que saibas como funciona a publicidade en Twitch e por que deberías estar presente.
Un novo estudo revela as 8 oportunidades para as marcas este 2023
Dentsu España publicou o seu informe 8 oportunidades para las marcas. Trends 2023, no que revelan as principais tendencias en publicidade que deben ter en conta as marcas e profesionais do marketing este ano.
Estratexia de marca e técnicas publicitarias no caso Shakira-Piqué
O debate sobre a nova canción de Shakira, a chamada BZRP Music Sessions #53, e as alusións á súa exparella, Gerard Piqué, representa todo un caso de...
O audio dixital, unha oportunidade para a publicidade
Unha das novas oportunidades para o mundo do márketing e a publicidade atópase necesariamente en todos aqueles soportes asociados a contidos de...
Publicidade con influencers: como está regulada?
Os influencers acadaron nos últimos anos un gran impacto entre os usuarios. Con millóns de seguidores, hai creadores de contido que chegan a máis persoas que programas en prime time, polo que as marcas buscan anunciarse a través deles.
Que é o branded content e que pode aportar á túa marca?
O branded content é unha estratexia de márketing que busca crear contidos que unan ao consumidor coa marca dunha forma creativa. A pesar de que o termo pode que non che sone, seguro que coñeces moitos anuncios que aplican os seus preceptos. Aquí che explicamos de forma máis concreta que é o branded content para que descubras se che pode ser útil.
Que pasa coas redes sociais no pequeno comercio?
Hoxe queremos facer unha reflexión sobre a situación das redes sociais no pequeno comercio. A aparición e normalización destas plataformas a nivel internacional e de forma intersectorial trouxo múltiples vantaxes, pero tamén dificultades e inconvenientes. Non sempre os recursos tanto a nivel de tempo como de diñeiro son os óptimos para un negocio que non ten un gran tamaño, por iso hai que valorar os pros e os contras e ter sempre en conta ata onde se pode chegar. É mellor non estar en redes sociais que telas abandonadas.
Pasos para crear campañas exitosas de publicidade para a túa empresa
Nos últimos anos, deseñar campañas de publicidade para empresas volveuse cada vez máis difícil, xa que hai múltiples formas de facer publicidade e cada modelo de negocio require de formatos diferentes.
7 utilidades dos anuncios de Facebook
A primeira plataforma de anuncios que tivo Facebook, antes de denominarse Facebook Ads, chamábase “Flyers”. Naceu no ano 2004 e consistía nun banner situado na páxina principal que custaba entre 10 e 40 dólares por día.
Vídeo márketing ou imaxes: que ten máis éxito en Facebook?
Vídeo márketing é unha das palabras de moda da industria e, por suposto, estamos de acordo en que o vídeo márketing é unha ferramenta inestimable cando se trata de atraer ao teu público, compartir historias e información, promocionar produtos e servizos, despertar interese, etc… e acadar o éxito en Facebook.
O básico en publicidade para empresas
A pregunta do millón: Que é o básico en publicidade para empresas? Pois, sen ánimo de responder á galega, depende. E depende de moitos factores, imos velos e a ver ser así aclaramos un pouco a cuestión.
Por que debes ter unha estratexia de vídeo márketing?
Estou seguro de que todos, obviamente inclúome, consumimos vídeo, dende o móbil ou o noso ordenador. A plataforma tamén pode variar: en redes sociais coma Facebook, Instagram ou Twitter e en plataformas de vídeo como Youtube (na súa maioría). O que está claro é que nos encantan os vídeos e os consuminos cada vez máis, xa sexa para buscar un tutorial sobre como montar un moble ou por puro entretemento.