Blog

¡Acomódate!, es tiempo de lectura.

O Goberno de España da luz verde á ‘lei de influencers’

by | Mai 7, 2024 | Blog publicidade, Márketing, Publicidade | 0 comments

O Goberno de España, a proposta do Ministerio para a Transformación Dixital e Función Pública, aprobou o Real Decreto 444/2024, do 30 de abril, que fixa os requisitos que deben seguir os influencers para cumprir coa Lei Xeral de Comunicación Audiovisual. O obxectivo desta ‘lei de influencers’ é regular a súa actividade e protexer aos consumidores vulnerables de publicidades e contidos nocivos.

O novo real decreto busca homologar a estes profesionais con outros actores do sector audiovisual debido á importancia que cobraron na sociedade durante os últimos anos.

A lei de influencers establece unha serie de criterios para definir quen son os individuos afectados polos cambios. De acordo con ela, unha persoa debe cumprir con tres requisitos clave para que se lle considere influencer ou “usuario de especial relevancia”:

  • Gañar máis de 300.000 € de ingresos anuais derivados da súa actividade.
  • Ter un millón de seguidores nunha plataforma de vídeo ou dous millóns en total.
  • Publicar contido de forma regular, con polo menos 24 vídeos ao ano.

Todos os usuarios que entren dentro destas esixencias do Ministerio teñen que cumprir unha serie de obrigacións durante a súa actividade profesional co fin de asegurar que son transparentes con respecto ao tipo de publicidade que realizan.

Estas responsabilidades son:

  • Identificar de forma clara o contido publicitario. Os influencers deben marcar explicitamente os seus anuncios, de xeito que non dean lugar a confusións ou malentendidos que afecten aos seus seguidores.
  • Non publicitar produtos nocivos como o tabaco, os cigarros electrónicos, os xogos de azar ou as apostas.
  • Regular a publicidade de bebidas alcohólicas. Permítese a súa promoción en determinados horarios nocturnos, pero non durante o día.
  • Protexer ás persoas menores de idade.
  • Rexistrarse obrigatoriamente na plataforma do Goberno. Todos os influencers que cumpran cos requisitos desta normativa e residan en España deben inscribirse nunha web oficial creada polo Estado. Isto é para realizar un maior control e seguimento da súa actividade e axudar en casos de dúbida.

Os cambios que introduce este real decreto son importantes e van condicionar o traballo destes profesionais de agora en diante. Iso si, moitas das condicións non sorprenden, xa que coinciden coas establecidas pola Lei Xeral de Comunicación Audiovisual de 2022, que afecta aos medios de comunicación, como a televisión e a radio.

0 Comments

Submit a Comment

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *

Consulta las ayudas y subvenciones disponibles