O uso da intelixencia artificial en publicidade está medrando. No último ano, moitos comezaron a utilizar esta ferramenta para aforrar tempo, pero non están libres de perigos e poden aparecer casos controvertidos como o da ‘Willy Wonka Experience’.
Noticias
O potencial do vídeo márketing: que é e cales son os seus beneficios
O contido audiovisual está moi presente na nosa sociedade actual. Grazas a redes sociais, como YouTube ou TikTok, os vídeos popularizáronse en gran medida. Por iso, imos falar sobre que é o vídeo márketing e dos beneficios que pode achegar.
Logotipo, isotipo, imagotipo e isologo: cales son as súas diferencias?
No mundo do deseño gráfico existen diferentes termos que, a simple vista, parecen ser o mesmo, pero que encerran discrepancias fundamentais. Este é o caso do que comunmente denominamos logo, un concepto que habitualmente emprégase de forma equivocada. Neste post, contámosche que é un logotipo, isotipo, imagotipo e isologo e cales son as súas diferenzas.
Publicidade enganosa: que é e por que é perigosa
A publicidade é unha parte fundamental do márketing de hoxe en día. A través dela, podes chegar a túa audiencia de maneira efectiva. Porén, existe un límite ético que non debe cruzarse: o de enganar ao consumidor. Por iso, neste post imos explicar que é a publicidade enganosa e por que é perigosa.
Copywriting: que é e como marca a diferencia
A persuasión é un factor clave no mundo da publicidade. Debes saber como enganchar aos teus posibles clientes a través de campañas e anuncios chamativos para destacar. E non so a nivel visual, tamén debes saber como redactar textos atractivos que vendan por si sós. Aquí, falarémoste do copywriting, que é e como pode marcar a diferencia.
VINCUSYS apoia o festival Feito a Man
Dende que naceu a nosa axencia, sempre tivemos un firme compromiso coa cultura e o ocio locais, por iso creamos, a modo de patrocinio, a nova web de Feito a Man, que se celebra anualmente en Santiago de Compostela.
O buzoneo: unha técnica poderosa
Vivimos nun mundo cada vez máis dixitalizado, onde o uso das redes sociais e o márketing on line están cada vez máis estendidos. Porén, non debes esquecer as estratexias tradicionais en favor das novas tecnoloxías. Unha delas é o buzoneo, unha táctica publicitaria probada efectiva que segue sendo relevante no panorama actual.
A influencia da xeración z no márketing
Vivimos nun mundo cambiante, no que as estratexias de márketing e publicidade evolucionan constantemente. Unha das razóns desta transformación é a chamada xeración Z, formada por nativos dixitais que están a romper coas dinámicas que coñeciamos ata agora.
Twitter Blue para empresas: cambios e polémicas
Dende que Elon Musk comprou Twitter, a coñecida rede social experimentou moitas transformacións, tanto para usuarios, como para marcas e anunciantes. O máis significativo é o da creación dun novo servizo de subscrición que a transformou completamente. Por iso, neste post ímosche contar que cambios trae Twitter Blue e as polémicas que o rodean.
Guerras publicitarias: que son e os seus maiores exemplos
A rivalidade entre compañías do mesmo sector é un concepto que pode resultar familiar. Nas últimas décadas, puideches ver como moitas se encerellaron en auténticas batallas para destacar por enriba do resto, usando todos os medios a súa disposición. Neste artigo, imos contar que son as guerras publicitarias e cales son os seus maiores exemplos.
Como empregar o ‘live shopping’ para publicitar a túa marca
O comercio en liña despegou e é unha forma de compra completamente normalizada hoxe en día. Neste contexto, xurdiron novas técnicas publicitarias que aproveitan este fenómeno. Unha delas é a chamada ‘compra en directo’, que está a popularizarse en redes sociais. Así pois, neste post imos ensinarche os beneficios de apostar polo ‘live shopping’ para publicitar a túa marca e surfear a onda.
VINCUSYS crea o novo vídeo ca Cátedra Institucional de Patrimonio Cultural Dixital de RED CRUSOE
Un dos nosos últimos proxectos en VINCUSYS, foi o de crear un novo vídeo explicativo da Cátedra Institucional de Patrimonio Cultural Dixital, un proxecto realizado en colaboración entre a RED CRUSOE, NTT Data e a Xunta de Galicia, e no que estamos moi orgullosos de poder participar.
Aprende a usar TikTok con TikTok Academy
Ter presenza en redes sociais é unha obrigación para as empresas de hoxe en día e deben saber como utilizar as máis populares, para sacar o maior proveito. Con esta idea en mente, apareceu TikTok Academy, unha plataforma para aprender a usar TikTok pensada para marcas.
Como funciona a publicidade en Twitch e por que deberías estar presente
O contido en directo volveuse extremadamente popular nos últimos anos. Por iso, se tes unha marca, é bo que saibas como funciona a publicidade en Twitch e por que deberías estar presente.
Google di adeus ás cookies coa chegada de Privacy Sandbox
As cookies teñen os días contados. Google non perdeu o tempo e estase preparando para lanzar Privacy Sandbox, o seu servizo co que pretende dar o gran cambio na publicidade en liña.
Un novo estudo revela as 8 oportunidades para as marcas este 2023
Dentsu España publicou o seu informe 8 oportunidades para las marcas. Trends 2023, no que revelan as principais tendencias en publicidade que deben ter en conta as marcas e profesionais do marketing este ano.
VINCUSYS, partner de márketing do III Congreso Inmobiliario de Galicia
Xa rematado o III Congreso Inmobiliario de Galicia, organizado pola Asociación Galega de Inmobiliarias (AGALIN), podemos confirmar un ano máis o éxito do evento. Centos de profesionais nacionais e internacionais participaron na cita para debater, aprender e coñecer as novidades do sector.
Celebramos os días do community manager e da publicidade
Estamos en semana de celebración en VINCUSYS. Dúas partes esenciais no noso traballo diario como axencia de márketing conmemóranse case á vez. Este luns 24 de xaneiro é o Día do Community Manager e este martes 25 é o Día da Publicidade
Que é o branded content e que pode aportar á túa marca?
O branded content é unha estratexia de márketing que busca crear contidos que unan ao consumidor coa marca dunha forma creativa. A pesar de que o termo pode que non che sone, seguro que coñeces moitos anuncios que aplican os seus preceptos. Aquí che explicamos de forma máis concreta que é o branded content para que descubras se che pode ser útil.
Twitch para empresas: como empregar esta rede social
Twitch é unha das redes sociais do momento, unha das que máis medra dende o seu bum en España a principios de 2020. Coñecemos esta plataforma en streaming especialmente polo seu contido de videoxogos, claramente maioritario no portal. De todos modos, emprégrase cada vez máis para todo tipo de temáticas.
Estratexias de márketing para o Black Friday
Os descontos en produtos son un claro beneficio para o comprador, pero tamén o son para a empresa. Etapas de rebaixas coma o Black Friday serven ó teu negocio para que novos clientes aposten por el. Por isto, un debe preparar ben todo o necesario para sacarlle o máximo proveito a este día. Neste artigo axudámosche con algunhas estratexias de márketing para o Black Friday deste 2021.
Ter unha boa estratexia de márketing ou morrer
Esta semana estivemos comentando na oficina casos próximos de empresas que non souberon ver a importancia literalmente vital de ter unha boa estratexia de márketing. Literalmente vital? Si, 100%, porque non tela leva a medrar e caer estrepitosamente ou, case peor, a non medrar nunca.
Por que a túa empresa precisa apostar por Google My Business?
Hoxe en día se tes un negocio é de vital importancia contar cunha presenza coidada en Internet, tanto a nivel web como de redes ou de Google My Business, independientemente de se tes unha compañía de gran tamaño, unha pyme, un comercio pequeno, etc. E digo “coidada” porque se eres visible en Internet existe a posibilidade de obter malas recensións ou comentarios e que a túa imaxe se vexa comprometida. Por este motivo é importante estar na web e coidar a túa imaxe, do mesmo xeito que mantés en bo estado a túa tenda física ou o teu escaparate.
Como empregar a psicoloxía da cor en márketing
A psicoloxía da cor fai referencia ó estudo das cores e as diferentes sensacións que estas nos fan sentir. Se pensamos en cores cálidas, coma en vermello ou en laranxa, podemos evocar sensacións tan dispares coma calidez ou enfado. Mentres que, se falamos de cores frías, coma o azul ou verde, poderemos sentir tristeza ou calma.