TikTok tomou ao mundo por sorpresa. A aplicación china non parou de medrar. Con tantos usuarios, non é de estrañar que as marcas busquen formas de aproveitar esta plataforma para chegar a novas audiencias. Aquí entra en xogo TikTok Ads Manager, a ferramenta que permite organizar campañas publicitarias.
Noticias
Estas son as novidades de Instagram: unha nova métrica e carruseis máis grandes
Instagram desvelou novidades dirixidas a axudar aos creadores de contido. A rede social creou unha nova métrica, as ‘views’ ou visualizacións, que será clave para medir as estadísticas das publicacións. Ademais, ampliaron o límite de arquivos que se poden usar nos carruseis.
A Lei de Influencers só ten rexistrados a 41 creadores de contido
a ‘lei de influencers’ española só conseguiu reunir a 41 creadores de contido no Rexistro Estatal de Prestadores do Servizo de Comunicación Audiovisual. O prazo para inscribirse rematou o pasado 2 de xullo e na lista faltan nomes importantes como o de María Pombo ou Xurxo Carreño.
As lonas publicitarias en márketing: éxitos e fracasos
A publicidade dixital ten un papel protagonista. Pero algúns formatos tradicionais seguen sendo efectivos e teñen un impacto significativo. Un deles son as campañas de lonas publicitarias.
O Goberno de España da luz verde á ‘lei de influencers’
O Goberno de España, a proposta do Ministerio para a Transformación Dixital e Función Pública, aprobou o Real Decreto 444/2024, do 30 de abril, que fixa os requisitos que deben seguir os influencers para cumprir coa Lei Xeral de Comunicación Audiovisual.
Os perigos da IA: o caso da ‘Willy Wonka Experience’
O uso da intelixencia artificial en publicidade está medrando. No último ano, moitos comezaron a utilizar esta ferramenta para aforrar tempo, pero non están libres de perigos e poden aparecer casos controvertidos como o da ‘Willy Wonka Experience’.
O potencial do vídeo márketing: que é e cales son os seus beneficios
O contido audiovisual está moi presente na nosa sociedade actual. Grazas a redes sociais, como YouTube ou TikTok, os vídeos popularizáronse en gran medida. Por iso, imos falar sobre que é o vídeo márketing e dos beneficios que pode achegar.
Logotipo, isotipo, imagotipo e isologo: cales son as súas diferencias?
No mundo do deseño gráfico existen diferentes termos que, a simple vista, parecen ser o mesmo, pero que encerran discrepancias fundamentais. Este é o caso do que comunmente denominamos logo, un concepto que habitualmente emprégase de forma equivocada. Neste post, contámosche que é un logotipo, isotipo, imagotipo e isologo e cales son as súas diferenzas.
Publicidade enganosa: que é e por que é perigosa
A publicidade é unha parte fundamental do márketing de hoxe en día. A través dela, podes chegar a túa audiencia de maneira efectiva. Porén, existe un límite ético que non debe cruzarse: o de enganar ao consumidor. Por iso, neste post imos explicar que é a publicidade enganosa e por que é perigosa.
Copywriting: que é e como marca a diferencia
A persuasión é un factor clave no mundo da publicidade. Debes saber como enganchar aos teus posibles clientes a través de campañas e anuncios chamativos para destacar. E non so a nivel visual, tamén debes saber como redactar textos atractivos que vendan por si sós. Aquí, falarémoste do copywriting, que é e como pode marcar a diferencia.
VINCUSYS apoia o festival Feito a Man
Dende que naceu a nosa axencia, sempre tivemos un firme compromiso coa cultura e o ocio locais, por iso creamos, a modo de patrocinio, a nova web de Feito a Man, que se celebra anualmente en Santiago de Compostela.
O buzoneo: unha técnica poderosa
Vivimos nun mundo cada vez máis dixitalizado, onde o uso das redes sociais e o márketing on line están cada vez máis estendidos. Porén, non debes esquecer as estratexias tradicionais en favor das novas tecnoloxías. Unha delas é o buzoneo, unha táctica publicitaria probada efectiva que segue sendo relevante no panorama actual.
A influencia da xeración z no márketing
Vivimos nun mundo cambiante, no que as estratexias de márketing e publicidade evolucionan constantemente. Unha das razóns desta transformación é a chamada xeración Z, formada por nativos dixitais que están a romper coas dinámicas que coñeciamos ata agora.
Twitter Blue para empresas: cambios e polémicas
Dende que Elon Musk comprou Twitter, a coñecida rede social experimentou moitas transformacións, tanto para usuarios, como para marcas e anunciantes. O máis significativo é o da creación dun novo servizo de subscrición que a transformou completamente. Por iso, neste post ímosche contar que cambios trae Twitter Blue e as polémicas que o rodean.
Guerras publicitarias: que son e os seus maiores exemplos
A rivalidade entre compañías do mesmo sector é un concepto que pode resultar familiar. Nas últimas décadas, puideches ver como moitas se encerellaron en auténticas batallas para destacar por enriba do resto, usando todos os medios a súa disposición. Neste artigo, imos contar que son as guerras publicitarias e cales son os seus maiores exemplos.
Como empregar o ‘live shopping’ para publicitar a túa marca
O comercio en liña despegou e é unha forma de compra completamente normalizada hoxe en día. Neste contexto, xurdiron novas técnicas publicitarias que aproveitan este fenómeno. Unha delas é a chamada ‘compra en directo’, que está a popularizarse en redes sociais. Así pois, neste post imos ensinarche os beneficios de apostar polo ‘live shopping’ para publicitar a túa marca e surfear a onda.
VINCUSYS crea o novo vídeo ca Cátedra Institucional de Patrimonio Cultural Dixital de RED CRUSOE
Un dos nosos últimos proxectos en VINCUSYS, foi o de crear un novo vídeo explicativo da Cátedra Institucional de Patrimonio Cultural Dixital, un proxecto realizado en colaboración entre a RED CRUSOE, NTT Data e a Xunta de Galicia, e no que estamos moi orgullosos de poder participar.
Aprende a usar TikTok con TikTok Academy
Ter presenza en redes sociais é unha obrigación para as empresas de hoxe en día e deben saber como utilizar as máis populares, para sacar o maior proveito. Con esta idea en mente, apareceu TikTok Academy, unha plataforma para aprender a usar TikTok pensada para marcas.
Como funciona a publicidade en Twitch e por que deberías estar presente
O contido en directo volveuse extremadamente popular nos últimos anos. Por iso, se tes unha marca, é bo que saibas como funciona a publicidade en Twitch e por que deberías estar presente.
Google di adeus ás cookies coa chegada de Privacy Sandbox
As cookies teñen os días contados. Google non perdeu o tempo e estase preparando para lanzar Privacy Sandbox, o seu servizo co que pretende dar o gran cambio na publicidade en liña.
Un novo estudo revela as 8 oportunidades para as marcas este 2023
Dentsu España publicou o seu informe 8 oportunidades para las marcas. Trends 2023, no que revelan as principais tendencias en publicidade que deben ter en conta as marcas e profesionais do marketing este ano.
VINCUSYS, partner de márketing do III Congreso Inmobiliario de Galicia
Xa rematado o III Congreso Inmobiliario de Galicia, organizado pola Asociación Galega de Inmobiliarias (AGALIN), podemos confirmar un ano máis o éxito do evento. Centos de profesionais nacionais e internacionais participaron na cita para debater, aprender e coñecer as novidades do sector.
Celebramos os días do community manager e da publicidade
Estamos en semana de celebración en VINCUSYS. Dúas partes esenciais no noso traballo diario como axencia de márketing conmemóranse case á vez. Este luns 24 de xaneiro é o Día do Community Manager e este martes 25 é o Día da Publicidade
Que é o branded content e que pode aportar á túa marca?
O branded content é unha estratexia de márketing que busca crear contidos que unan ao consumidor coa marca dunha forma creativa. A pesar de que o termo pode que non che sone, seguro que coñeces moitos anuncios que aplican os seus preceptos. Aquí che explicamos de forma máis concreta que é o branded content para que descubras se che pode ser útil.