Blog

¡Acomódate!, es tiempo de lectura.

Que é BeReal e por que está de moda?

by | Dec 2, 2022 | Axencia de comunicación, Blog comunicación, Comunicación, Márketing, Social media | 0 comments

Este ano comezou a escalar en popularidade unha nova aplicación que cativou ás novas xeracións. Pero, que é BeReal e por que chamou a atención de tantas persoas?

Imos comezar explicando que é exactamente e de onde ven. Trátase dunha app francesa creada por Alexis Barreyat no ano 2020, aínda que o seu auxe tivo lugar durante 2022. Para poder usala, temos que facer unha conta e un nome de usuario, o normal neste tipo de plataformas.

Esta rede busca, como di o seu nome, captar o momento, ser real a través de imaxes. E por iso, a súa característica principal é a restrición do usuario: só podemos publicar contido cando a propia aplicación permítanolo.

O funcionamento de BeReal é sinxelo. Primeiro, mándanos unha notificación ao móbil avisándonos de que é a hora de subir unha foto. Este aviso é completamente aleatorio e non hai forma de predicir cando chegará.

Unha vez vémolo, temos dous minutos para realizar unha fotografía que se toma utilizando a cámara dianteira e a traseira. A idea con isto é que ensinemos ao mundo o que estamos facendo e como nos vemos nós, sen ningún tipo de filtro nin montaxe.

Non temos por que subir o noso BeReal no momento xusto no que vemos a notificación. Iso si, se publicamos tarde a aplicación notificarallo a todos os nosos contactos e mostraralles canto tempo atrasamos.

E falando de contactos, a app permite que mandemos solicitudes de amizade aos nosos amigos e agregalos. Así, poderemos ver no noso muro principal os seus BeReal e incluso reaccionar e comentar.

Tamén podemos ver as fotos de descoñecidos na pestana “Discovery”, xa que todas as imaxes son públicas e poden velas o resto de usuarios de todo o mundo.

Outro detalle interesante desta rede social é o seu aspecto efémero. E é que todas as publicacións de BeReal son temporais e desaparecen coa chegada da notificación do seguinte post. En moitos casos non chegan a durar nin sequera 24 horas. Iso si, no noso perfil privado temos un apartado de memorias no que se gardan as nosas fotos a modo de arquivo.

Adictas al móvil y las redes sociales.

Ser real en campañas

As redes sociais son moi importantes nas nosas estratexias de marketing. Por iso, non é de estrañar que o éxito de BeReal chamase a atención de marcas e empresas de todo o mundo. De feito, xa hai algún exemplo de campañas publicitarias dentro da app.

Concretamente, Chipotle, franquía de comida mexicana estadounidense, foi unha das primeiras en aproveitar o tirón para promover os seus servizos e tentar atraer clientes.

A cadea de comida creou un perfil de usuario na app no que compartiu códigos promocionais durante unha semana. Desta forma, os 100 primeiros que empregaran este código terían un entremés gratis no seu pedido.

Sempre alerta

Un dos puntos máis preocupantes desta nova rede social é, ironicamente, a súa dinámica principal. Xa comentamos como a aplicación manda un aviso de forma aleatoria para publicar contido. Isto pode resultar divertido, pero tamén causa que esteamos máis atentos aos nosos móbiles. 

BeReal ínstanos a subir fotos cando toca, o que significa que nos fará estar aínda máis pendentes das nosas mensaxes mentres esperamos a que apareza a notificación. Incluso que interrompamos o que nos ocupaba  para sacarnos a imaxe e comprobar que están facendo os nosos amigos, producíndonos ansiedade e estrés ante cando ocorrerá. Por iso, como no resto de redes, é importante o autocontrol.

O potencial de BeReal

Á marxe de efectos positivos ou negativos, é innegable que BeReal converteuse nun grande éxito. Os seus competidores non estanse a quedar de brazos cruzados, e outras redes como Facebook ou TikTok están comezando a copiar as súas mecánicas para sacar tallada.

Iso si, ao ser unha app relativamente recente, aínda non sabemos como aproveitar de todo o seu potencial en publicidade, polo que teremos que estar atentos a como evoluciona. Mentres tanto, podemos seguir aplicando estratexias de marketing ao resto de redes para atraer máis clientes ás nosas empresas.

 

 

0 Comments

Submit a Comment

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *

Consulta las ayudas y subvenciones disponibles