Nun mundo cada vez máis dixitalizado, poderías pensar que ter unha tarxeta de visita para a túa profesión ou negocio está algo anticuado. Pero nada máis lonxe da realidade, porque esta ferramenta ofrece moitas vantaxes. Por iso, neste post ímosche contar por que é importante ter un bo deseño na túa tarxeta de visita e algúns consellos que ter en conta.
Noticias
VINCUSYS presenta a nova tenda online de Pilgrim Bike
Pilgrim Bike confiou na nosa experiencia para crear e deseñar a súa nova tenda online. Unha misión que levamos a cabo con éxito.
Nove exemplos de empresas que cambiaron o seu logo
Cando pensas nunha marca, o primeiro que se te ven á mente soe ser a súa identidade visual. Por iso, as compañías tómanse moi en serio isto e, en moitas ocasións, deciden cambiala para adaptarse ás tendencias ou expresar novas ideas. Neste artigo, imos ensinarche nove exemplos de empresas que cambiaron o seu logo ao longo dos anos.
A importancia do deseño gráfico nas redes sociais
Internet é unha ferramenta indispensable para dar visibilidade aos nosos negocios. Por iso, debemos ter clara a importancia do deseño gráfico nas redes sociais e saber como crear as mellores publicacións nos nosos perfís on line.
Por que deberías empregar o botón flotante de WhatsApp na túa páxina web
Se tes unha empresa, o trato cun cliente é esencial. Por iso, neste artigo imos falar de por que deberías usar o botón flotante de WhatsApp na túa páxina web feita con WordPress, para axilizar enormemente a comunicación cos teus posibles compradores.
Como elixir unha tipografía para a túa marca?
Á hora de crear unha identidade de marca, unha das preguntas máis frecuentes que nos podemos facer é como elixir unha tipografía acorde co que queremos transmitir. E é que decidir entre un tipo de letra ou outro pode ser crucial no deseño gráfico.
Red.es abre a segunda convocatoria de axudas e amplía o prazo do primeiro tramo do Kit Dixital
A entidade pública Red.es acaba de abrir o segundo segmento de axudas dentro do programa Kit Digital. Esta convocatoria, que conta cun orzamento inicial de 500 millóns de euros, está destinada á dixitalización de empresas de entre 3 e 9 empregados.
Cinco recomendacións para aprender deseño gráfico este verán
Un dos principais retos e responsabilidades dun deseñador gráfico é a capacidade de adaptación ás tendencias de estilo e as posibilidades...
As vantaxes de empregar infografías en márketing
A infografía é un instrumento baseado no deseño gráfico moi efectivo para trasladar unha mensaxe. As infografías en márketing permiten transmitir o que queremos dunha forma concisa, visual e que chama a atención do consumidor, polo que son aliadas moi úteis.
Google Fonts Knowledge, a nova ferramenta que che axuda a escoller a tipografía correcta
Google Fonts acaba de presentar Google Fonts Knowledge, unha ferramenta que ensina os coñecementos básicos sobre tipografías. Con esta utilidade, usuarios que non están especializados nesta parte do deseño poderán aprender sobre aspectos concretos de cara a escoller a fonte adecuada para o seu portal.
Ter unha boa estratexia de márketing ou morrer
Esta semana estivemos comentando na oficina casos próximos de empresas que non souberon ver a importancia literalmente vital de ter unha boa estratexia de márketing. Literalmente vital? Si, 100%, porque non tela leva a medrar e caer estrepitosamente ou, case peor, a non medrar nunca.
Renovamos a páxina web de Xercode
Xercode é unha empresa pioneira no ámbito das solucións integrais para a xestión documental. Aposta polo software libre para ofrecer numerosos servizos diferentes capaces de integrarse entre si e todos dentro da súa plataforma integral xebook.
Como empregar a psicoloxía da cor en márketing
A psicoloxía da cor fai referencia ó estudo das cores e as diferentes sensacións que estas nos fan sentir. Se pensamos en cores cálidas, coma en vermello ou en laranxa, podemos evocar sensacións tan dispares coma calidez ou enfado. Mentres que, se falamos de cores frías, coma o azul ou verde, poderemos sentir tristeza ou calma.
eQuaby estrea imaxe de marca e tenda on line
Fai uns meses que Athena, empresa compostelana cunha década de traxectoria na xestión da prevención de riscos laborais que ofrece servizos de formación, consultoría e asesoramento a nivel nacional, decidiu apostar por un rebranding completo: novo nome, nova imaxe e novo e-commerce. Presentámosvos todo isto na súa nova páxina web con tenda on line, un dos nosos primeiros proxectos tras a fusión de Vincutato e Comusys.
Pasos para crear campañas exitosas de publicidade para a túa empresa
Nos últimos anos, deseñar campañas de publicidade para empresas volveuse cada vez máis difícil, xa que hai múltiples formas de facer publicidade e cada modelo de negocio require de formatos diferentes.
Novas subvencións da Xunta para dixitalizar o sector comercial e artesanal
O pasado 4 de maio, a Xunta de Galicia publicou novas subvencións para a implantación e o impulso da estratexia de dixitalización e modernización do sector comercial e artesanal.
8 razóns polas que confiar nunha axencia de márketing
De acordo co “Estudio eCommerce 2020” publicado por IAB Spain, o 72% da poboación española comprou on line en 2020. Isto disparou o comercio on line e provocou que o 93% dos compradores busquen información on line antes de realizar unha compra tanto on line como off line.
10 anos como axencia de márketing en Galicia pedíannos un rebranding!
Este 2021 cumprimos 10 anos como axencia de márketing en Galicia, moi agradecidos ás empresas que confiastes en nós dende Santiago de Compostela, A Coruña, Pontevedra, Vigo e o resto da nosa marabillosa comunidade autónoma, mais tamén dende Madrid, Barcelona e o País Vasco, onde contamos tamén co cariño duns cantos.
A importancia da identidade de marca
Cada marca é diferente. Isto é un feito. Unha marca non é soamente un logotipo, unha marca é todo o que hai detrás: os traballadores, os produtos, os servizos e os valores que ten. Agora ben, a identidade de marca é todo aquilo polo que os teus consumidores che van recoñecer. Isto inclúe aspectos como o ton que empregas cando comunicas os conceptos que queres expresar, as mensaxes que transmites, os valores da túa marca e as emocións que provocas nos teus clientes cando interactúan coa túa marca.
É esencial coidar o packaging dos meus produtos?
Absolutamente. Coidar o packaging é mimar a primeira impresión que o teu produto causará no teu cliente, e ninguén dubida do dito que reza que todo entra polos ollos. O packaging é un vendedor silencioso que pode darche o empurrón que precisas ou truncar os resultados dun bo produto.
Marca persoal: deseñamos a imaxe do Doutor Alberto Ferro
O Doutor Alberto Ferro acaba de abrir unha consulta en Brión (A Coruña) e contactounos para crear a súa imaxe de marca. Quería algo sinxelo, moderno, pero sen estridencias, con cores alegres e que evocase o seu sector.