O aspecto visual das marcas ten un gran papel no seu éxito. Neste mundo dixitalizado e saturado, a aparencia é a forma de chamar a atención e destacar por enriba do resto, polo que a importancia do deseño gráfico subiu como a espuma. Durante os últimos anos, dúas correntes estéticas gañaron protagonismo neste escenario: o minimalismo e o maximalismo.
Noticias
A proporción áurea: unha figura clave no deseño gráfico
No mundo do deseño gráfico, existen principios que perduraron ao longo do tempo e que son relevantes hoxe en día. Un deles é a proporción áurea, unha ferramenta que pode mellorar a harmonía visual.
O auxe do minimalismo en deseño gráfico
O deseño gráfico é unha disciplina en constante evolución que está influenciada polos cambios na nosa sociedade. Unha das tendencias máis duradeiras neste campo é a do minimalismo. A primeira vista, pode semellar unha forma sinxela de deseño. Porén, a súa filosofía é moito máis profunda e complexa.
As tendencias de deseño gráfico que se impoñen en 2024
O mundo do deseño gráfico é un campo en constante evolución no que as modas aparecen e desaparecen coa mesma rapidez coa que se actualizan as redes sociais. Por iso, é importante que coñezas que prácticas están marcando a paisaxe visual actual para que podas estar ao día. Neste artigo, contámosche as principais tendencias de deseño gráfico que dominan no ano 2024.
Como captar clientes con newsletters impactantes
O deseño xoga un papel cada vez máis central nas estratexias de márketing. E no email márketing, as aparencias son moi importantes para charmar a atención. Neste artigo, contámosche como captar clientes con newsletters impactantes e diferenciarte do resto.
Logotipo, isotipo, imagotipo e isologo: cales son as súas diferencias?
No mundo do deseño gráfico existen diferentes termos que, a simple vista, parecen ser o mesmo, pero que encerran discrepancias fundamentais. Este é o caso do que comunmente denominamos logo, un concepto que habitualmente emprégase de forma equivocada. Neste post, contámosche que é un logotipo, isotipo, imagotipo e isologo e cales son as súas diferenzas.
Que é un manual de marca e por que é importante?
Hoxe en día, calquera negocio precisa ter unha imaxe propia. O deseño gráfico ten un papel fundamental na súa creación e promoción, pero, como podes...
Adeus ao paxariño: Elon Musk cambia o logo de Twitter por unha X
Twitter é unha das redes sociais máis utilizadas. Ao pensar nela, pode que o primeiro que se che veña á cabeza sexa o seu icónico paxaro azul. Sen embargo, Elon Musk decidiu dicirlle adeus e cambiar o logo de Twitter por unha letra X.
A importancia dun bo deseño na túa tarxeta de visita
Nun mundo cada vez máis dixitalizado, poderías pensar que ter unha tarxeta de visita para a túa profesión ou negocio está algo anticuado. Pero nada máis lonxe da realidade, porque esta ferramenta ofrece moitas vantaxes. Por iso, neste post ímosche contar por que é importante ter un bo deseño na túa tarxeta de visita e algúns consellos que ter en conta.
Nove exemplos de empresas que cambiaron o seu logo
Cando pensas nunha marca, o primeiro que se te ven á mente soe ser a súa identidade visual. Por iso, as compañías tómanse moi en serio isto e, en moitas ocasións, deciden cambiala para adaptarse ás tendencias ou expresar novas ideas. Neste artigo, imos ensinarche nove exemplos de empresas que cambiaron o seu logo ao longo dos anos.
A importancia do deseño gráfico en redes sociais
Internet é unha ferramenta indispensable para darlle visibilidade aos nosos negocios. Por iso, temos que ter clara a importancia do deseño gráfico en redes sociais e como crear as mellores publicacións nos nosos perfís on line.
A importancia do deseño gráfico nas redes sociais
Internet é unha ferramenta indispensable para dar visibilidade aos nosos negocios. Por iso, debemos ter clara a importancia do deseño gráfico nas redes sociais e saber como crear as mellores publicacións nos nosos perfís on line.
Como elixir unha tipografía para a túa marca?
Á hora de crear unha identidade de marca, unha das preguntas máis frecuentes que nos podemos facer é como elixir unha tipografía acorde co que queremos transmitir. E é que decidir entre un tipo de letra ou outro pode ser crucial no deseño gráfico.
Cinco recomendacións para aprender deseño gráfico este verán
Un dos principais retos e responsabilidades dun deseñador gráfico é a capacidade de adaptación ás tendencias de estilo e as posibilidades...
Que é o rebranding e cando debo empregalo?
O rebranding consiste nunha modificación da imaxe dunha marca para conseguir uns obxectivos concretos. Supón un cambio nos elementos que identifican un negocio, polo que é unha acción estratéxica con moitas implicacións sobre a súa comunicación.
Google Fonts Knowledge, a nova ferramenta que che axuda a escoller a tipografía correcta
Google Fonts acaba de presentar Google Fonts Knowledge, unha ferramenta que ensina os coñecementos básicos sobre tipografías. Con esta utilidade, usuarios que non están especializados nesta parte do deseño poderán aprender sobre aspectos concretos de cara a escoller a fonte adecuada para o seu portal.
Como empregar a psicoloxía da cor en márketing
A psicoloxía da cor fai referencia ó estudo das cores e as diferentes sensacións que estas nos fan sentir. Se pensamos en cores cálidas, coma en vermello ou en laranxa, podemos evocar sensacións tan dispares coma calidez ou enfado. Mentres que, se falamos de cores frías, coma o azul ou verde, poderemos sentir tristeza ou calma.
A importancia da identidade de marca
Cada marca é diferente. Isto é un feito. Unha marca non é soamente un logotipo, unha marca é todo o que hai detrás: os traballadores, os produtos, os servizos e os valores que ten. Agora ben, a identidade de marca é todo aquilo polo que os teus consumidores che van recoñecer. Isto inclúe aspectos como o ton que empregas cando comunicas os conceptos que queres expresar, as mensaxes que transmites, os valores da túa marca e as emocións que provocas nos teus clientes cando interactúan coa túa marca.
É esencial coidar o packaging dos meus produtos?
Absolutamente. Coidar o packaging é mimar a primeira impresión que o teu produto causará no teu cliente, e ninguén dubida do dito que reza que todo entra polos ollos. O packaging é un vendedor silencioso que pode darche o empurrón que precisas ou truncar os resultados dun bo produto.
A importancia do deseño gráfico nas empresas
O emprego ou non do deseño gráfico tanto en pequenas como en medianas empresas non é unha cuestión de elección, senón unha esixencia do mercado. Se...