Vivimos na era do “todo comunica”. Dende a cor do papel que usas para dirixirte por carta aos teus clientes ata os chíos que firma a túa empresa: todo forma parte da túa comunicación corporativa. A continuación, explicámosche algunhas das vantaxes de deixar en mans de profesionais a comunicación da túa empresa.
Noticias
Claves para unha campaña de e-mail márketing efectiva
Nun post anterior falábamos de algunhas das vantaxes das campañas de e-mail márketing pero, cal é a fórmula para construir unha newsletter atractiva que aumente as túas posibilidades de éxito? Pois ben, din que sobre gustos non hai nada escrito e pode que na rede menos. Aínda así, se tes en conta os seguintes consellos á hora de deseñar as túas campañas de e-mail márketing os destinatarios atoparanas máis atractivas.
Por que apostar polo e-mail márketing?
Que medios tendes a empregar para captar novos clientes? Sigues empregando vías como o buzoneo, o porta por porta ou os medios tradicionais? Se respondeches cun si á segunda pregunta é porque non coñeces o e-mail márketing, unha forma sinxela e cómoda.
Como evitar que unha crise on line prexudique á reputación da túa marca
Tiveches que afrontar algunha crítica dun dos usuarios da comuniidades que xestionas? Os trolls saen das súas mazmorras para publicar nas túas páxinas? Tanto se respondeches cun si a ambas preguntas como se a resposta é non pero temes que algo así poida sucederche, le con atención este artigo. Nel intentaremos axudarche para que este tipo de situacións non sexan parte do teu día a día na rede. Así poderás prever e resolver as posibles crises on line.
Tres claves para escribir artigos atractivos
Internet é, sen dúbida, un dos maiores avances tecnolóxicos en toda a historia da humanidade. Se estás lendo estas liñas significa que a rede forma parte do teu día a día. Como a través de Internet somos capaces de comunicar calquera tipo de información, é preciso coñecer as claves, que ten de diferente a escritura para a rede de redes. Para isto, propóñoche comparar a forma de escribir artigos atractivos para blog con, por exemplo, o modo de facelo na prensa tradicional. Non quero con este artigo entrar no debate de que medio é mellor, senón achegarte tres claves para que os teus artigos sexan cada vez máis atractivos e cheguen a máis lectores.
Por que non me seguen en Twitter?
Ultimamente moita xente nos pregunta «por que non me seguen en Twitter?» e engaden frases do estilo «se eu me converto no seu follower, por que non...
Entrevistamos a Buenafuente, Corbacho e Berto
Milano Cocktail-Bar é un local elegante do centro de Barcelona. Baixar as súas escaleiras, transporta aos anos 40. Dende as 12 da mañá comparten...
O perfil do Community Manager
Muller de 25 a 40 anos con dotes para a comunicación, os medios e gran conversadora. Este é o perfil maioritario dos Community Managers de Estados...
As 11 e as 23, as nosas «horas tuiteiras»
Brandchats, unha empresa de consultoría e integración de sistemas de información, fixo un estudo sobre as horas de maior tráfico en Twitter en...