Blog

¡Acomódate!, es tiempo de lectura.

Vídeo márketing ou imaxes: que ten máis éxito en Facebook?

by | Mai 25, 2020 | Blog publicidade, Publicidade, Social media | 0 comments

Vídeo márketing é unha das palabras de moda da industria e, por suposto, estamos de acordo en que é unha ferramenta inestimable cando se trata de atraer ao teu público, compartir historias e información, promover produtos e servizos, despertar interese, etc… e acadar o éxito en Facebook.

Sabemos que o vídeo por si mesmo non funciona. Nunca debes iniciar unha estratexia publicitaria de márketing asumindo que vai funcionar. Debes probar para descubrir que funciona para a túa empresa, a túa audiencia e os teus obxectivos.

Queremos saber se realmente os vídeos funcionan mellor que as imaxes e que tipos de vídeos son os que funcionan mellor.

https://www.vincusys.gal/blog/por-que-debes-ter-unha-estratexia-de-video-marketing/

Cabe destacar que hai imaxes optimizadas que funcionan mellor que algún vídeo márketing. En conclusión, trátase de probar. Nin os vídeos funcionan mellor que algunhas imaxes e viceversa. Hai que descubrir que tipo de anuncio e contido maximizarían o ROI da empresa en particular.

Anuncios publicitarios optimizados

Entón, se te estás embarcando nunha campaña publicitaria en Facebook ou en calquera tipo de campaña publicitaria, como garantir que comece cunha creatividade optimizada? Existen algunhas regras xerais para comezar.

7 utilidades de los anuncios de Facebook

Vídeos para vídeo márketing optimizados

Pensa no teu obxectivo. Isto é importante. O teu vídeo debe abordar este obxectivo para acadar o éxito de Facebook.

Imaxes optimizadas

Tamén aprendemos que unha imaxe optimizada pode facer marabillas para o éxito do teu anuncio. Aquí hai algúns consellos para axudar a garantir que a túa imaxe estea optimizada:

Os anuncios de Facebook poden publicarse con impresións reducidas, ou non aparecer, se o texto cobre unha porcentaxe demasiado grande da túa imaxe. Usa a verificación de texto de imaxe de Facebook para asegurarte de que a túa imaxe non exceda o límite.

  • Debes ser claro. Asegúrate de que a imaxe aclare o que as persoas recibirán cando fagan clic para aprender ou ler máis. Isto axudará a garantir que as persoas que acceden á túa páxina están realmente interesadas no contido e axuda a reducir o rebote.
  • Ser rechamante. Escolle algo claro ou único para destacar.
  • Non existe un enfoque único para todos, polo que é importante probar.

Optimizando o ROI con probas A/B

Empregar as probas A/B para comparar os resultados. Hai todo tipo de cousas para probar, dende as chamadas á acción ata as cores, as fontes, as fotos e os vídeos que empregas, a historia que conta e todo o que está en medio. Proba vídeos contra imaxes; vídeos contra vídeos; sigue probando e mellora os teus resultados co tempo.

Non estás seguro de que variacións probar? Deixámosche algunhas suxestións:

  • Intenta usar diferentes fotos ou vídeos para ver cal funciona. Ou ben, se estás probando unha imaxe, intenta optimizar a imaxe para adaptala ás túas necesidades.
  • Variacións de texto: proba un par de chamadas CTA diferentes ou cambia o texto para presentar o teu vídeo de forma diferente.
  • Duración: mira se un vídeo curto, mediano ou longo obtén os mellores resultados. Podemos probar as versións 0:15, 0:30 e 0:45 dun mesmo vídeo.

Como configurar as probas A/B

Podes configurar probas A/B que che axuden a acadar o éxito en Facebook. Para comezar, necesitarás unha páxina de Facebook, unha conta de administrador de anuncios de Facebook e algunhas variacións de anuncios: dous ou máis vídeos, dúas ou máis imaxes ou unha combinación entre imaxes e vídeos. Simplemente executa dúas versións do teu anuncio e asegúrate de manter todo igual excepto pola variación que estás probando. Isto inclúe o obxectivo do anuncio, o presuposto, o público obxectivo e calquera copia que se execute xunto co teu anuncio.

A medida que realizas a proba, comezarás a comprender o que acada a túa audiencia e podes perfeccionar a túa estratexia no futuro. Ao non asumir que un tipo de contido funcionará mellor para a túa publicidade, podes comezar a crear anuncios que funcionen.

Queres coñecer como desenvolver relacións estables coa túa audiencia? Recomendámosche este artigo:

https://www.vincusys.gal/blog/chaves-para-que-a-relacion-cos-teus-clientes-sexa-longa-e-frutifera/

0 Comments

Submit a Comment

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *

Consulta las ayudas y subvenciones disponibles