Blog

¡Acomódate!, es tiempo de lectura.

Como captar clientes con newsletters impactantes

by | Feb 9, 2024 | Blog deseño gráfico, Deseño, Deseño gráfico, Márketing | 0 comments

O deseño xoga un papel cada vez máis central nas estratexias de márketing. Ter un bo produto xa non é suficiente, tamén hai que acompañalo cunha boa imaxe. E no email márketing, as aparencias son moi importantes para charmar a atención. Neste artigo, contámosche como captar clientes con newsletters impactantes e diferenciarte do resto.

Nesta era dixital chea de información, os correos electrónicos son unha ferramenta poderosa para chegar de forma masiva a unha grande audiencia. Concretamente, as newsletters son de vital importancia para transmitir unha mensaxe de maneira rechamante e aumentar a túa taxa de conversión, é dicir, o proceso co que unha persoa convertese nun cliente. Pero a súa efectividade depende de como estean deseñadas.

A primeira impresión éo todo

A chave para atraer a atención dos teus subscriptores empeza polo asunto. Se este non capta o seu interese, non abrirán o correo, polo tanto, é decisivo. En moitos casos, envíase o mesmo contido varias veces, cuns días de espazo e distinto asunto, de cara a darlle unha segunda oportunidade á mensaxe.

Por esta razón, o mellor é utilizar mensaxes creativas, que desperten a intriga do receptor e dean pe a querer saber que hai detrás delas. A cabeceira tamén xoga un papel crucial. Se o que buscas é un efecto inmediato, como unha venta quente (rápida), ten que ser clara, concisa e expresar en poucas palabras o contido principal da newsletter. Se o obxectivo, polo contrario, é fidelizar ou facer unha venta baseada no inbound márketing, o contido pode ser menos directo e achegar valor ao usuario.

Que é o inbound márketing?

Unha vez que os lectores abriron o teu boletín, entra en xogo a presentación visual, o que decidirá se consegues o seu interese ou non. Empregar unha paleta de cores coherente, gráficos, formas, vídeos e imaxes en alta calidade creará unha experiencia de lectura máis agradable á vista e fácil de ler.

A elección da fonte tamén é determinante. Aplicar tipografías lexibles e tamaños de textos adecuados garante que se vexa ben en diferentes dispositivos, como en tablet ou móbil.

A estrutura importa

Nun deseño impactante non importa só a estética. De nada vale se non está apoiado por un contido interesante e ben estruturado. A información debe presentarse de forma clara e cunha xerarquía en mente. Podes usar titulares, subtítulos e viñetas para facilitar a lectura. Esta estrutura favorece a comprensión e a retención da mensaxe por parte dos lectores.

Ademais, a personalización deste contido en función dos intereses dos subscritores aumenta significativamente a súa participación. Podes utilizar datos demográficos e de comportamento para segmentalos e enviar información específica, de xeito que a newsletter sexa máis valiosa para cada individuo.

Outro aspecto a ter en conta é o da persuasión, cando o obxectivo do boletín non é simplemente informar, tamén convencer aos teus subscritores dunha concreta. As chamadas á acción (Call to Action en inglés) son elementos que dirixen aos usuarios cara un obxectivo, sexa visitar unha web, realizar unha compra ou participar nunha enquisa.

Importancia do deseño en newsletters

A creación de newsletters non é un proceso estático. É necesario realizar probas con diferentes elementos, asuntos e imaxes para identificar que aspectos funcionan coa túa audiencia e cales non. A análise das métricas de rendemento, como a taxa de apertura, a de clics ou a de conversións, proporcionan información relevante sobre o impacto real do teu deseño na participación dos teus lectores.

Conseguir un bo boletín vai máis aló do estético, implica a creación de experiencias que cativen aos subscritores dende unha primeira ollada e os motiven a participar. Se queres explotar ao máximo o potencial destas ferramentas e captar clientes con newsletters que ademais te diferencien da túa competencia, contacta coa nosa axencia de marketing e comunicación.

0 Comments

Submit a Comment

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *

Consulta las ayudas y subvenciones disponibles