No mundo empresarial actual, unha comunicación efectiva é esencial para o éxito de calquera organización. Sexa que estás a tratar de vender un produto ou persuadir aos teus clientes, as presentacións de empresa son unha ferramenta fundamental que non debes subestimar. Neste artigo, contarémosche que son e cales son as súas vantaxes.
Noticias
VINCUSYS, partner de márketing do III Congreso Inmobiliario de Galicia
Xa rematado o III Congreso Inmobiliario de Galicia, organizado pola Asociación Galega de Inmobiliarias (AGALIN), podemos confirmar un ano máis o éxito do evento. Centos de profesionais nacionais e internacionais participaron na cita para debater, aprender e coñecer as novidades do sector.
Definir o teu público obxectivo é vital para unha boa comunicación
Á hora de preparar a comunicación e o márketing da túa empresa hai moitas cousas que terás que ter en conta, pero definir o teu público obxectivo é unha das primordiais, por non dicir a que máis.
Celebramos os días do community manager e da publicidade
Estamos en semana de celebración en VINCUSYS. Dúas partes esenciais no noso traballo diario como axencia de márketing conmemóranse case á vez. Este luns 24 de xaneiro é o Día do Community Manager e este martes 25 é o Día da Publicidade
Que tes que facer para diferenciarte coa túa marca persoal?
O noso aspecto, a forma que temos de relacionarnos cos nosos familiares e amigos, as mensaxes que transmitimos, os nosos xestos e comportamentos… fan que de maneira indirecta as persoas teñan unha percepción sobre nós. Por iso é importante diferenciarte coa túa marca persoal.
Necesito unha consultoría estratéxica para o meu plan de márketing?
A propósito da xornada Innovación alimentaria: Que e canto hai de novo?, #InnovaciónUCGAL, que organizamos xunto coa Unión de Consumidores de Galicia (UCGAL) este venres 6 en Santiago de Compostela, puidemos falar con Esther Vázquez, a primeira poñente do evento.
Mentiras sobre e-commerce: teño unha tenda on line, por que non consigo vender?
Esta é unha das eternas preguntas ás que se enfrontan as empresas que deciden crear unha tenda on line e apostar pola venda dos seus produtos a través de Internet. Pero os erros que se cometen tenden a ser iguais ou semellantes e algúns deles fáciles de solventar. Basta con traballar como unha formiga -inagotable e a diario- para que os resultados se vexan a medio prazo.