Noticias

Empresas
Como pode axudar un chatbot na atención ao cliente?

Como pode axudar un chatbot na atención ao cliente?

A tecnoloxía avanzou a pasos axigantados durante os últimos anos. A Intelixencia Artificial está á orde do día e cada vez máis empresas a utilizan para axilizar o seu traballo. Aquí entra en xogo unha ferramenta que é cada vez máis popular e logrou acelerar a comunicación entre un negocio e os seus clientes. Neste post, imos contarche como pode axudar un chatbot na atención al cliente da túa empresa.

Como captar clientes con newsletters impactantes

Como captar clientes con newsletters impactantes

O deseño xoga un papel cada vez máis central nas estratexias de márketing. E no email márketing, as aparencias son moi importantes para charmar a atención. Neste artigo, contámosche como captar clientes con newsletters impactantes e diferenciarte do resto.

Twitter Blue para empresas: cambios e polémicas

Twitter Blue para empresas: cambios e polémicas

Dende que Elon Musk comprou Twitter, a coñecida rede social experimentou moitas transformacións, tanto para usuarios, como para marcas e anunciantes. O máis significativo é o da creación dun novo servizo de subscrición que a transformou completamente. Por iso, neste post ímosche contar que cambios trae Twitter Blue e as polémicas que o rodean.

O traballo dun profesional ten un prezo: #EuNonRegaloOMeuTraballo

O traballo dun profesional ten un prezo: #EuNonRegaloOMeuTraballo

Non podemos estar máis en contra da explotación laboral, sexa a asalariados, autónomos ou traballadores que, por circunstancias persoais, non poden non aceptar un traballo en negro, eses que sofren a explotación máis lamentable e denigrante. Dende que comezou a crise os niveis de abusos deste tipo viñeron medrando ata límetes insospeitados.