O contido audiovisual está moi presente na nosa sociedade actual. Grazas a redes sociais, como YouTube ou TikTok, os vídeos popularizáronse en gran medida. Por iso, imos falar sobre que é o vídeo márketing e dos beneficios que pode achegar.
Noticias
Logotipo, isotipo, imagotipo e isologo: cales son as súas diferencias?
No mundo do deseño gráfico existen diferentes termos que, a simple vista, parecen ser o mesmo, pero que encerran discrepancias fundamentais. Este é o caso do que comunmente denominamos logo, un concepto que habitualmente emprégase de forma equivocada. Neste post, contámosche que é un logotipo, isotipo, imagotipo e isologo e cales son as súas diferenzas.
Que é o ‘typosquatting’, o método de estafa que emprega erros ortográficos
A tecnoloxía está avanzando a pasos axigantados. E con ela, tamén están mellorando os hackers nos seus ciberataques, usando novas técnicas para enganar aos usuarios e facerse coa súa información. Así pois, neste post ímosche contar que é o ‘typosquatting’, o método de estafa que utiliza erros ortográficos.
Por que deberías usar PrestaShop para a túa tenda on line
Nos últimos anos, o comercio on line creceu enormemente, en parte, debido á pandemia. Se tes unha marca ou unha tenda multimarca, pode que queiras abrir a túa propia tenda en Internet e aproveitar ese fluxo de clientes. Por iso, neste post imos contar que é e por que deberías usar PrestaShop.
Que é a verificación en dous pasos?
A túa seguridade na rede é moi importante. Por iso, neste artigo imos ensinarte que é a verificación en dous pasos, un método de identificación de usuario que aumenta a túa protección on line.
Google di adeus ás cookies coa chegada de Privacy Sandbox
As cookies teñen os días contados. Google non perdeu o tempo e estase preparando para lanzar Privacy Sandbox, o seu servizo co que pretende dar o gran cambio na publicidade en liña.
Tendencias de márketing dixital para 2021
O sector do márketing sufriu unha gran transformación durante o ano 2020, moitos cambios que esperábamos para dentro duns anos foron anticipados pola chegada da pandemia. Exemplo disto son as vendas on line en España en 2020, que aumentaron un 36% ata converter a España no terceiro país que maior crecemento viviu no mundo.
Como optimizar o SEO para e-commerce?
Xa comentamos que o e-commerce é unha realidade para as empresas do noso país. É máis, prevese que siga medrando como ata agora. Pero para que o noso negocio on line prospere, debemos ter en conta o SEO. Temos que traballalo para que os usuarios que accedan á nosa web poidan apreciar a calidade dos nosos produtos e servizos e os adquiran. Traballar o SEO para e-commerce dá visibilidade á nosa web nos buscadores, o que aumenta a probabilidade de captar tráfico para converter.
Como relaxarse no traballo
Os expertos din que é bo parar cada dúas horas durante a xornada laboral. Propoñémosvos unha visita pola cunca do Amazonas... da man de Google...