Blog

¡Acomódate!, es tiempo de lectura.

Logotipo, isotipo, imagotipo e isologo: cales son as súas diferencias?

by | Nov 24, 2023 | Blog deseño gráfico, Deseño, Deseño gráfico, Marca persoal, Márketing, Márketing, Publicidade | 0 comments

No mundo do deseño gráfico existen diferentes termos que, a simple vista, parecen ser o mesmo, pero que encerran discrepancias fundamentais. Este é o caso do que comunmente denominamos logo, un concepto que habitualmente emprégase de forma equivocada. Neste post, contámosche que é un logotipo, isotipo, imagotipo e isologo e cales son as súas diferenzas.

Pode que, ao pensar na identidade visual dunha empresa, utilices a palabra logotipo. Pero, en realidade, non o é, simplemente tende a englobar moitos conceptos baixo este paraugas para facilitar a comprensión do público. Porén, en márketing e publicidade, é preciso que coñezas todos e cada un destes termos.

Logotipo: o texto en esencia

O logotipo é a representación visual dun negocio formado por letras, sen imaxes de ningún tipo. Un exemplo podes velo en Diseny, Pull & Bear ou Google.

Este elemento é algo semellante á firma visual da túa empresa. A tipografía convertese na protagonista, traballando en harmonía con cores e estilos para xerar unha identidade única. En esencia, encárgase de que o nome sexa fácil de ler e que quede no recordo, asociando unha familia de letras cos produtos, servizos ou valores que representas.

Exemplos de logotipo

Isotipo: simplicidade visual

O isotipo é a representación visible dunha marca que se compón dun símbolo gráfico que non depende do texto. A icona é capaz de representala de forma satisfactoria, xa que podes entendelo sen necesidade de letras. Entre os exemplos están Apple, Twitter ou Lacoste.

Busca simplicidade e atemporalidade e se converte nun elemento que pode transcender barreiras lingüísticas e culturais. Ademais, pode chegar a ser o resultado da evolución dun negocio, como foi o caso de McDonald’s, que antes usaba o conxunto do seu nome coa M, ata que abandonou o texto por completo.

Exemplos de isotipos

Imagotipo: fusión de elementos

No seguinte nivel de complexidade sitúase o imagotipo, que fusiona texto e imaxe. É a representación visual dunha marca que utiliza un elemento pictográfico e un textual para crear unha identidade máis complexa e distintiva.

O imagotipo é como unha simbioses da palabra e icona, refórzanse mutuamente. Iso si, en moitos casos poden funcionar por separado, como é o caso de Spotify ou LG, o que permite unha maior versatilidade ao ter máis usos. Outros exemplos de imagotipos telos en Adidas, Privalia ou Iberdrola.

Exemplos de imagotipo

Isologo: unión inquebrantable

Se o imagotipo era a fusión entre texto e imaxe, o isologo é a unión irrompible, xa que unifica tipografía e icona nun mesmo elemento sen dar a opción de separalos. Aquí, o isotipo e o logotipo coexisten nunha harmonía visual que comunica tanto o nome da empresa como a súa esencia nunha única entidade.

Imaxina que conta unha historia completa nun so gráfico. Un exemplo destacado é Burger King, cuxo título entrelázase cunha hamburguesa, creando unha simbiose que se grava na túa mente. Ou tamén está o da NASA, co seu ceo estrelado atravesado polo título e unha estela.

É importante mencionar que os isologos son complexos de realizar e requiren de moito tempo e coñecemento. Ademais, a tendencia actual é simplificar, polo que moitos isologos están a evolucionar a isotipos.

Exemplos de isologos

 

O deseño coherente como base

Mais aló de etiquetas e as definicións, a cohesión é a clave dunha boa identidade. Imaxina que a túa marca é un personaxe nunha historia: cada decisións de deseño é un capítulo que contribúe á narrativa xeral. A consistencia garante que o teu negocio sexa recoñecible en calquera momento.

Por non falar de que, unha imaxe unida constrúe familiaridade e confianza cos teus clientes. Se cambias constantemente, pode volverse complicado que te identifiquen. A clave é construír unha presenza sólida e constante.

Por iso, se estás interesado en crear ou cambiar a túa imaxe corporativa por completo, contacta connosco e o noso equipo de deseño che axudará en todo o proceso. Deixa a túa historia nas mans de profesionais.

¿Qué es un manual de marca y por qué es importante?

0 Comments

Submit a Comment

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *