Blog

¡Acomódate!, es tiempo de lectura.

Principais tendencias en márketing dixital e deseño web 2018

by | Xan 18, 2018 | Axencia de márketing, Blog deseño web, Blog márketing, Deseño, Márketing, Social media, Tecnoloxía | 0 comments

Damos a benvida ao 2018, un ano que virá con grandes novidades e no que os que nos dedicamos ao márketing dixital teremos que seguir actualizándonos. Repasaremos as principais tendencias en márketing dixital e deseño web 2018. A tecnoloxía e os usuarios seguirán sendo protagonistas este ano.

Principais tendencias en márketing dixital 2018

1. O móbil: rematou o tempo para aqueles que non apostaron polo móbil. Se queres ser coñecido ou vender na web, debes aceptar que os usuarios fixeron do smartphone a principal ferramenta para estar conectados. O desenvolvemento da tecnoloxía permitiu que se poidan facer todo tipo de xestións cos dispositivos móbiles. Segundo IAB Spain, a penetración do smartphone roza o 100 % en todas as idades ata os 45 anos. É por iso que no 2018 se debe prestar especial atención ás accións que buscan impactar a través deste tipo de dispositivo.

En España, a penetración do smarthphone é do 97% entre os usuarios de Internet, polo que debemos prestar moita atención á adaptabilidade.

2. Contido: como levamos apostando polo contido moitos anos, hai un exceso de información que pode confundir ao usuario. Debemos dar especial relevancia a un contido de calidade e que achegue especial valor ao noso público obxectivo. Os contidos deben ser sinxelos, personalizados e relevantes. É recomendable que quen xere contidos sexa un copy creativo: alguén con experiencia creando contido orixinal e de calidade en vista a atraer lectores.

3. Redes sociais: Facebook segue estando no alto, contando cun gran número de usuarios. Instagram seguiu o seu enorme crecemento durante 2017 e preséntase coma unha rede social con gran atractivo para branding e vendas no 2018. Unha das tendencias en márketing dixital deste 2018 será a aposta por esta rede. Ademais, o denominado social messaging cobrará importancia. Consiste en utilizar as redes sociais para comunicarse directamente co usuario, por exemplo, a través dun chat. Asemade, o auxe dos bos axudará ás empresas a sacar máis partido desta tendencia.

4. Personalización: referímonos ao que se coñece como deep learning (aprendizaxe profunda). É un concepto moi ligado ao e-commerce e o big data. Ter un maior coñecemento sobre o usuario permítenos facer recomendacións en base aos seus gustos. Exemplos disto son os sistemas de recomendación de plataformas como Amazon, Netflix ou Spotify que, en base á experiencia do usuario, suxiren novos produtos.

5. Flexibilidade de envíos: os e-commerce estanse adaptando aos hábitos dos consumidores que, cada vez máis, demandan diferentes opcións de entrega. Por iso as tendas on line tratan de ofrecer diversas alternativas como o envío nun día pagando un suplemento ou o envío gratuíto agardando máis tempo. Tamén o lugar de entrega se ve afectado, os usuarios esixen ter a opción de recibir a súa compra non só na casa, senón na oficina ou na tenda.

principales tendencias en marketing digital 2018

As tendencias no deseño web que veremos en 2018

1. Ser responsive ou morrer: que a túa páxina sexa responsive significa que o contido se mostrará de forma óptima en todos os dispositivos a través dos que acceda o usuario e non só dende ordenador. É máis, dende 2015, Google penaliza todos aqueles sitios web que non teñan un deseño responsive cunha menor visibilidade en buscadores, empeorando a posición web. É a consecuencia do primeiro apartado das principais tendencias en márketing dixital comentadas anteriormente. Se cada vez máis os usuarios utilizan o móbil para buscar información, a web ten que ser deseñada para móbil (mobile first) e responsive, é lóxico, non?

2. Sinxeleza: hai que facilitarlle o traballo ao usuario. Ordenar a páxina e mostrala de forma sinxela axuda a unha mellor experiencia do usuario navegando pola nosa web. Deseños limpos cunha tipografía sinxela axudan a centrarnos no obxectivo da páxina. Debe haber harmonía entre a páxina, o nome e o logo da empresa.

3. Adeus aos sliders: no seu lugar, búscase unha imaxe de ancho completo que resulte atractiva e que sexa a portada do sitio web. Os botóns sinxelos e a tipografía creativa tamén se puxeron de moda, buscando chamar a atención polos ollos.  Haberá que prestarlle atención ao auxe do vídeo no lugar do texto, que combina moi ben con esta tendencia de páxina sinxela e visual.

Este foi un pequeno resumo do que atoparemos este ano. En VINCUSYS afrontámolo con moitas ganas para poder seguir medrando da man das empresas que confían en nós como a súa axencia de comunicación e márketing en Santiago de Compostela. Para calquera consulta, non dubidedes en contactar con nós.

Fotos: Pixabay

0 Comments

Submit a Comment

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *

Consulta las ayudas y subvenciones disponibles