A contorna dixital está en constante evolución e o teu sitio web debe adaptarse para non quedar atrás. Moitas empresas pasan por alto o momento no que hai que avanzar e deixan que as súas páxinas se volvan obsoletas. Pero, como sabes se necesitas un lavado de imaxe? A continuación, dámosche algúns sinais claros para que saibas cando debes redeseñar a túa páxina web.
Noticias
Estudo de ecommerce en España 2024: un programa estable e con novos retos
O comercio electrónico en España continúa a súa expansión, como revela o ‘Estudo de Ecommerce 2024’ elaborado por IAB Spain. Este informe reflicte o estado actual do cibercomcercio na actualidade, a súa evolución e as futuras tendencias que marcarán o futuro das compras en liña no noso país.
A evolución do deseño web: dende as súas orixes ata hoxe
O deseño web percorreu un longo camiño dende os seus comezos alá polos anos 90. As primeiras páxinas, que eran estáticas e empregaban só texto, deron paso a outras dinámicas, interactivas e nas que o atractivo visual ocupa un papel central. Neste artigo contarémosche a evolución do deseño web.
Como pode axudar un chatbot na atención ao cliente?
A tecnoloxía avanzou a pasos axigantados durante os últimos anos. A Intelixencia Artificial está á orde do día e cada vez máis empresas a utilizan para axilizar o seu traballo. Aquí entra en xogo unha ferramenta que é cada vez máis popular e logrou acelerar a comunicación entre un negocio e os seus clientes. Neste post, imos contarche como pode axudar un chatbot na atención al cliente da túa empresa.
Que é unha landing page de captación e por que é importante
A chamada ‘captación de leads’, un proceso que se converteu na pedra angular para as empresas que queren expandirse. Por iso, neste artigo imos explicar que é unha landing page de captación e por que son útiles.
Mobile first design: a técnica de deseño web centrada en móbiles
Todo o mundo ten un teléfono móbil e cada vez máis xente emprégao para navegar por Internet. Neste contexto, naceu o mobile first design, unha metodoloxía de deseño.
Que é unha landing page e por que é moi útil?
No mundo do márketing dixital e do deseño web, as chamadas ‘landing pages’ son unha ferramenta crucial para lograr conversións efectivas e acadar o éxito nas túas campañas. Pero, que é unha landing page e por que é importante nas túas estratexias dixitais?
A importancia de ter unha páxina web na era dixital
Vivimos na era dixital. Por iso, ter unha presenza en liña sólida é esencial para o éxito de calquera negocio. Un sitio web ben deseñado e funcional non só é un escaparate virtual, senón unha ferramenta estratéxica que pode impulsar ao crecemento da túa marca. Imos explorar a importancia de ter unha páxina web.
O poder da accesibilidade web
Internet forma parte das nosas vidas. Dende a busca de información ata as compras on line, revolucionou a nosa forma de interactuar co mundo. É unha contorna universal creada para que todo o mundo, independentemente das súas capacidades, poida aproveitalo. Por iso, neste post ímosche explicar a importancia da accesibilidade web.
Por que deberías usar PrestaShop para a túa tenda on line
Nos últimos anos, o comercio on line creceu enormemente, en parte, debido á pandemia. Se tes unha marca ou unha tenda multimarca, pode que queiras abrir a túa propia tenda en Internet e aproveitar ese fluxo de clientes. Por iso, neste post imos contar que é e por que deberías usar PrestaShop.
Por que deberías empregar o botón flotante de WhatsApp na túa páxina web
Se tes unha empresa, o trato cun cliente é esencial. Por iso, neste artigo imos falar de por que deberías usar o botón flotante de WhatsApp na túa páxina web feita con WordPress, para axilizar enormemente a comunicación cos teus posibles compradores.
Un estudo ofrece as dez claves do e-commerce para 2022
IAB Spain, a asociación de publicidade, márketing e comunicación dixital en España, presentou o pasado mes de xuño o seu estudo anual dedicado ao...
Cal será a evolución do e-commerce en 2022?
Falamos moito sobre os novos hábitos que adoptamos durante a pandemia por covid-19. A realidade é que o consumo on line foi clave estes dous anos e os cidadáns admiten que esperan manter estas costumes.
É un bo momento para montar unha tenda on line?
Seguro que en múltiples ocasións te paraches a pensar se montar unha tenda on line ou deixalo para máis adiante, e pode ser que finalmente decidiras pospoñelo. Non serás o único que se tirara dos pelos esta tempada por non ter arrancado o seu e-commerce ou que, como mínimo, non se preguntara se telo feito non lle tería reportado uns beneficios interesantes nestes momentos de complexidade económica.
Por que é clave o deseño web?
Moitos negocios seguen tendo dúbidas sobre se crer ou non no deseño web para as súas marcas. Internet converteuse na nosa principal fonte de información, por iso a presenza das marcas nela é tan importante.
Como teñen que ser as fichas de produto para e-commerce?
As fichas de produto para e-commerce ben pensadas e executadas poden facilitar en gran medida a venda. Concretamente, é importante tratalas con especial atención tomando como referencia a relevancia que ten a información alí exposta para o cliente que vai realizar a compra on line.
Como optimizar o SEO para e-commerce?
Xa comentamos que o e-commerce é unha realidade para as empresas do noso país. É máis, prevese que siga medrando como ata agora. Pero para que o noso negocio on line prospere, debemos ter en conta o SEO. Temos que traballalo para que os usuarios que accedan á nosa web poidan apreciar a calidade dos nosos produtos e servizos e os adquiran. Traballar o SEO para e-commerce dá visibilidade á nosa web nos buscadores, o que aumenta a probabilidade de captar tráfico para converter.
Principais tendencias en márketing dixital e deseño web 2018
Damos a benvida ao 2018, un ano que virá con grandes novidades e no que os que nos dedicamos ao márketing dixital teremos que seguir actualizándonos. Repasaremos as principais tendencias en márketing dixital e deseño web 2018. A tecnoloxía e os usuarios seguirán sendo protagonistas este ano.
Como coidar a túa páxina web?
A estas alturas xa ninguén dubida da importancia que ten para a túa empresa coidar a túa páxina web. Vivimos nunha sociedade na que estamos permanentemente conectados, xa sexa a través dun ordenador na casa ou o noso fiel smartphone que levamos sempre connosco. Cando queremos buscar información, onde o facemos? Pois na web. Entón as empresas deben estar aí se queren que se lles coñeza e queren conseguir novos clientes.
Conceptos clave para a analítica web
Moitas veces non conseguimos poñernos de acordo na definiciión das diferentes métricas que se empregan en analítica web. Para resover esta situación, deixámosvos este pequeno glosario para poñervos ao día.
A situación do e-commerce, é xa unha realidade para as PEMES?
O e-commerce ou comercio electrónico instalouse nas nosas vidas e non parou de medrar. Xa son moitas as PEMES que ven na canle on line a oportunidade de aumentar as súas vendas ou simplemente sobrevivir. Falaremos sobre a situación do e-commerce e os seus usuarios.
Como afecta á miña tenda física ter unha tenda on line?
Hoxe imos falar dun tema que preocupa a aqueles que están valorando lanzarse á aventura de montar unha tenda on line como apoio, crecemento ou incluso internacionalización da súa tenda física. Sempre se di que entre o negro e o branco hai centos de tonalidades intermedias. No caso do márketing on line tende a ser así. Será bo para a miña tenda física ter unha tenda on line? Como lle afectará?
A importancia do dominio
A importancia do dominio marca o éxito dunha páxina web. Se alguén di o contrario está mentindo ou non sabe do que está falando. Un dominio é o nome que se emprega para dirixir aos usuarios de Internet a unha páxina web, por exemplo: www.vincusys.com.