TikTok tomou ao mundo por sorpresa. Dende a súa aparición alá polo 2018, a rede social china non parou de medrar e gañou un posto permanente nos dispositivos móbiles de moitas persoas. Con tantos usuarios, non é de estrañar que as marcas busquen formas de aproveitar esta plataforma para chegar a novas audiencias. Aquí entra en xogo TikTok Ads Manager, a ferramenta que permite a empresas como a túa crear, xestionar e optimizar campañas publicitarias nesta rede social.
TikTok é unha app centrada na creación e difusión de vídeos curtos en formato vertical. Ten unha gran cantidade de filtros, animacións, músicas e efectos de son cos que atraeron a moitas persoas ao longo do tempo.
Nos seus inicios, a rede social só permitía facer vídeos de curta duración, de menos de dez minutos, o que deu renda solta á imaxinación dos creadores. O contido máis habitual de TikTok son as pezas musicais ou bailes con playback, pero tamén os sketches de humor ou os ‘storytime’, nos que alguén narra unha historia que lle aconteceu.
Como imaxinarás, a popularidade de TikTok atraeu a moitas marcas que utilizan a app para levar a cabo as súas estratexias de publicidade para promover os seus produtos e servizos. Algo para nada sorprendente tendo en conta que ten, segundo DemandSage, máis de 2.000 millóns de usuarios en todo o mundo e máis de 18 millóns en España, segundo datos da propia rede social.
Non só iso, xa que un informe de Statista revelou que o 33 % das persoas que empregan esta aplicación no noso país fano varias veces ao día e pasan bastante tempo nela, unha oportunidade que podes aproveitar para impulsar o teu negocio.
E se che dirixes a unha audiencia nova, TikTok é especialmente popular entre a xeración Z e os millenials, polo que é a plataforma perfecta para anunciarte.
Que é TikTok Ads Manager?
A rede social creou TikTok Ads Manager para facilitar o traballo das marcas. É unha plataforma oficial deseñada para axudar a crear os anuncios que se amosan na app. Ofrece unha interface intuitiva, unha ampla gama de opcións de personalización e permite ás empresas de todos os tamaños lanzar campañas publicitarias dirixidas a audiencias específicas.
TikTok Ads Manager posibilita facer anuncios cunha variedade de formatos. Entre os máis populares atópanse os anuncios ‘In-Feed’, que aparecen no feed dos usuarios; os ‘Top View’, publicidade a pantalla completa que se amosa ao abrir a aplicación; e os ‘Branded Hashtag Challenges’, retos patrocinados que invitan ás persoas a crear contido en torno a unha temática específica.
Así mesmo, conta con solucións creativas. Por exemplo, podes facer uso do ‘creator marketplace’, un espazo no que atopar creadores que colaboren coa túa marca.
Outra das fortalezas desta plataforma integral é a súa capacidade de segmentación. Podes dirixir os teus anuncios a audiencias específicas en función de criterios como a localización, a idade, o xénero, os intereses e o comportamento na rede.
TikTok Ads Manager ofrece flexibilidade na xestión do orzamento e ata pode recomendar unha cifra personalizada para acadar os teus obxectivos e crear conversións de forma óptima.
Tamén permite poxar manualmente polos espazos publicitarios ou axustar automaticamente as ofertas para maximizar os resultados dentro do seu orzamento.
A plataforma utiliza algoritmos de intelixencia artificial para optimizar a entrega dos teus anuncios en tempo real. Isto significa que os amosará máis frecuentemente ás persoas que teñan máis interese nos teus produtos ou servizos, o que mellorará o desemprego da túa campaña.
Ademais, TikTok Ads Manager inclúe instrumentos de análise que permiten monitorizar o rendemento da túa publicidade. Podes ver métricas como as impresións, os clics ou as taxas de conversións.
Xa vez que TikTok Ads Manager é unha plataforma especialmente útil coa que podes aproveitar o constante crecemento da rede social. Porén, xestionar tantos datos e conceptos de pronto pode ser confuso.
Por iso, se che interesa acadar o teu máximo potencial, podes acudir a unha axencia de márketing e publicidade como VINCUSYS. O noso equipo axudarate a integrar TikTok na túa estratexia e atraer novos clientes ao teu negocio. Só tes que contactar connosco e empezaremos a traballar canto antes.
0 Comments