Ao falar de comunicación nun negocio, o primeiro que se nos ven á cabeza é a externa, aquela coa que permite entaboar conversa con clientes, inversores, socios… Pero é habitual que a comunicación que se produce dentro da compañía estea descoidada e isto soe derivar en problemas e perda de volume de negocio. Neste artigo, falaremos de por que a comunicación interna é clave na túa empresa e non debes descoidala.
Noticias
Que é un call to action?
A atención dos usuarios cada vez está máis dispersa. Se queres persuadilos para conseguir un obxectivo concreto, podes usar os chamados ‘call to action’, elementos esenciais no márketing dixital actual. Neste post, contámosche que é un call to action e cal é a súa importancia.
Que é unha landing page de captación e por que é importante
A chamada ‘captación de leads’, un proceso que se converteu na pedra angular para as empresas que queren expandirse. Por iso, neste artigo imos explicar que é unha landing page de captación e por que son útiles.
O poder do storytelling na comunicación da túa empresa
No vertixinoso mundo da comunicación empresarial, onde captar a atención da xente é imprescindible, a capacidade de contar historias que enganchen converteuse nun elemento clave para destacar. Neste post, imos explorar o poder so storytelling e como pode transformar a percepción dunha marca.
Que é o outbound márketing?
Dentro do mundo do márketing, hai diferentes termos que debes manexar se queres saber como realizar unha estratexia exitosa. Xa che falamos noutro artigo do inbound márketing, pero hai outra rama que tes que coñecer. Por iso, neste post ímosche explicar que é o outbound márketing.
O potencial do vídeo márketing: que é e cales son os seus beneficios
O contido audiovisual está moi presente na nosa sociedade actual. Grazas a redes sociais, como YouTube ou TikTok, os vídeos popularizáronse en gran medida. Por iso, imos falar sobre que é o vídeo márketing e dos beneficios que pode achegar.
Logotipo, isotipo, imagotipo e isologo: cales son as súas diferencias?
No mundo do deseño gráfico existen diferentes termos que, a simple vista, parecen ser o mesmo, pero que encerran discrepancias fundamentais. Este é o caso do que comunmente denominamos logo, un concepto que habitualmente emprégase de forma equivocada. Neste post, contámosche que é un logotipo, isotipo, imagotipo e isologo e cales son as súas diferenzas.
Que é Bluesky, a nova rede do creador de Twitter
Twitter ou X pasou durante o último ano por moitos cambios e polémicas. Esta situación deu lugar ao nacemento de alternativas que intentan ocupar o seu posto e, de feito, unha delas chegou da man do creador da rede do paxaro azul. Neste artigo, explicámosche que é Bluesky e como funciona.
Que é o inbound márketing?
Neste mundo cada vez máis dixital e conectado, o márketing tradicional xa non é suficiente para chamar a atención. Se tes unha, coñecer as últimas tendencias do márketing e da comunicación é esencial para acada o éxito. Por iso, neste artigo imos explicar que é o inbound márketing e cales son os seus beneficios.
Que é unha landing page e por que é moi útil?
No mundo do márketing dixital e do deseño web, as chamadas ‘landing pages’ son unha ferramenta crucial para lograr conversións efectivas e acadar o éxito nas túas campañas. Pero, que é unha landing page e por que é importante nas túas estratexias dixitais?
As presentacións de empresa: clave para o éxito na túa comunicación corporativa
No mundo empresarial actual, unha comunicación efectiva é esencial para o éxito de calquera organización. Sexa que estás a tratar de vender un produto ou persuadir aos teus clientes, as presentacións de empresa son unha ferramenta fundamental que non debes subestimar. Neste artigo, contarémosche que son e cales son as súas vantaxes.
Copywriting: que é e como marca a diferencia
A persuasión é un factor clave no mundo da publicidade. Debes saber como enganchar aos teus posibles clientes a través de campañas e anuncios chamativos para destacar. E non so a nivel visual, tamén debes saber como redactar textos atractivos que vendan por si sós. Aquí, falarémoste do copywriting, que é e como pode marcar a diferencia.
O fascinante poder do neuromárketing, a técnica que estuda a mente dos teus clientes
No mundo do márketing, coñecer como funciona a mente do consumidor é moi importante. Cuestións como saber por que unha persoa toma unha decisión ou outra, por que elixe unha marca ou como reacciona a certos anuncios son aspectos que merece a pena investigar para crear campañas xeitosas. De aquí nace o neuromárketing, unha disciplina que estuda a mente dos teus clientes.