Blog

¡Acomódate!, es tiempo de lectura.

6 técnicas persuasivas para fidelizar ao cliente

by | Mar 27, 2020 | Axencia de comunicación, Axencia de márketing, Axencia de publicidade, Blog comunicación | 0 comments

Un bo negocio debería traer beneficios para ambas partes. A arte da persuasión convence a un potencial socio comercial ou comprador do valor real do trato que está ofrecendo. Ás veces, as persoas teñen dificultades para aceptar incluso tratos atractivos e beneficiosos. Cando tratas de impulsar as conversións ou vender o teu negocio en xeral, podes ter en conta as seguintes tácticas persuasivas de Neuromárketing. Axudaranche a fidelizar ao cliente.

Reciprocidade para fidelizar

Dar coa intención de recibir

A natureza humana dita que cando alguén nos dá algo, sentímonos obrigados a devolver o favor. Xa sexa como un acto de bondade ou simplemente porque á xente non lle gusta sentirse en débeda cos demais.

Os sitios web empregan este principio de forma regular: cantas veces aceptaches subscribirte a unha newslettter e polo tanto regalar a túa dirección de correo electrónico cando che ofrecen algo como un desconto?

https://www.vincusys.gal/blog/chaves-para-que-a-relacion-cos-teus-clientes-sexa-longa-e-frutifera/

Proba social

Ser recoñecido polos demais

Se a xente ve que a outras persoas lles gusta o seu negocio ou produto, é máis probable que a eles tamén lles interese. Se pasas por un restaurante e está cheo de clientes, terás máis ganas de entrar que se estivera baleiro.

Os estudos demostraron que case o 70 % das persoas di que consulta as recensións dos produtos antes de realizar a conversión. Se desexas fidelizar aos teus clientes, pensa por exemplo en accións que aumenten o tempo que os clientes permanecen no teu negocio.

Compromiso e consistencia

Facer o que dicimos que faremos

As persoas séntense obrigadas a ser coherentes coas opinións, accións, declaracións e comportamentos que expresaron con anterioridade.

Ao negociar un acordo, esta táctica pódese empregar recoñecendo un compromiso previo e vinculándoo á súa solicitude actual. Por exemplo, se a outra parte interveu na súa empresa con anterioridade ou expresou o seu interese en comprar no pasado, podes recordarllo cando che pidan que fagas unha oferta.

https://www.vincusys.gal/blog/a-importancia-dun-bo-servizo-de-atencion-ao-cliente/

Gústame

Gústannos os que son coma nós

Este principio tan simple considera que é máis probable que esteamos de acordo con alguén co que compartimos intereses.

Dende un punto de vista comercial, pode facer uso disto ao coñecer os intereses das persoas coas que está negociando e atopar un terreo común.

Escaseza

Non sabes o que tes ata que o perdes

A natureza humana é atopar algo moito máis atractivo cando percibimos que é algo raro ou está a punto de desaparecer de todo; cantas veces che persuadiron a comprar algo cun cartel que berra “só por tempo limitado”?

https://www.vincusys.gal/blog/os-erros-mais-frecuentes-en-atencion-ao-cliente/

Unidade

Pon a alguén do teu carón

A unidade trátase dun sentido compartido de identidade. Quen somos, a que grupos pertencemos, que estamos tratando lograr; todos poden telo en conta. O obxectivo é facer que alguén sinta que estás do mesmo lado.

Podes tratar de comunicarte coas persoas do mesmo xeito que te comunicas coa túa familia; sendo franco e informal, empregando pronomes ou expresando preocupación polo seu benestar.

Tamén podes tratar de involucralos en algún elemento menor do seu negocio, porque xerará un sentido de responsabilidade. Despois, cando tratas de pechar un trato, sentirán ata certo punto que o teu éxito tamén é o seu.

Pero sobre todo, se queres fidelizar aos teus clientes, lembra que o máis importante é escoitar. Escoita aos teus clientes e traballa por cubrir as súas necesidades, superando as súas expectativas e ofrécelles sempre motivos para regresar.

0 Comments

Submit a Comment

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *

Consulta las ayudas y subvenciones disponibles