A chegada da temporada de nadal nótase no ambiente. Hai un elemento en especial que é esencial nesta época do ano. Neste post, contámosche a importancia da música na publicidade de Nadal e por que non debes subestimar o seu poder.
Noticias
VINCUSYS cambia o seu horario para mellorar a conciliación laboral e familiar do seu equipo
Como sabedes, a conciliación laboral e familiar do noso equipo, clientes e provedores é unha prioridade para nós. Por iso, decidimos cambiar o horario para ampliar os tempos de descanso e desconexión.
Publicidade enganosa: que é e por que é perigosa
A publicidade é unha parte fundamental do márketing de hoxe en día. A través dela, podes chegar a túa audiencia de maneira efectiva. Porén, existe un límite ético que non debe cruzarse: o de enganar ao consumidor. Por iso, neste post imos explicar que é a publicidade enganosa e por que é perigosa.
A influencia da xeración z no márketing
Vivimos nun mundo cambiante, no que as estratexias de márketing e publicidade evolucionan constantemente. Unha das razóns desta transformación é a chamada xeración Z, formada por nativos dixitais que están a romper coas dinámicas que coñeciamos ata agora.
VINCUSYS crea o novo vídeo ca Cátedra Institucional de Patrimonio Cultural Dixital de RED CRUSOE
Un dos nosos últimos proxectos en VINCUSYS, foi o de crear un novo vídeo explicativo da Cátedra Institucional de Patrimonio Cultural Dixital, un proxecto realizado en colaboración entre a RED CRUSOE, NTT Data e a Xunta de Galicia, e no que estamos moi orgullosos de poder participar.
Como funciona a publicidade en Twitch e por que deberías estar presente
O contido en directo volveuse extremadamente popular nos últimos anos. Por iso, se tes unha marca, é bo que saibas como funciona a publicidade en Twitch e por que deberías estar presente.
Como elixir unha tipografía para a túa marca?
Á hora de crear unha identidade de marca, unha das preguntas máis frecuentes que nos podemos facer é como elixir unha tipografía acorde co que queremos transmitir. E é que decidir entre un tipo de letra ou outro pode ser crucial no deseño gráfico.
Que é o branded content e que pode aportar á túa marca?
O branded content é unha estratexia de márketing que busca crear contidos que unan ao consumidor coa marca dunha forma creativa. A pesar de que o termo pode que non che sone, seguro que coñeces moitos anuncios que aplican os seus preceptos. Aquí che explicamos de forma máis concreta que é o branded content para que descubras se che pode ser útil.
Ter unha boa estratexia de márketing ou morrer
Esta semana estivemos comentando na oficina casos próximos de empresas que non souberon ver a importancia literalmente vital de ter unha boa estratexia de márketing. Literalmente vital? Si, 100%, porque non tela leva a medrar e caer estrepitosamente ou, case peor, a non medrar nunca.
Que é o SEO e por que é necesario?
Para os que nos preguntades que é o SEO, contámosvos para comezar que é o acrónimo en inglés de Search Engine Optimization (optimización para motores de busca). Cando falamos de SEO, entendemos por este mellorar o posicionamento ou optimización dunha web para os motores de busca. O fin é mellorar a visibilidade da web nos resultados orgánicos de diferentes buscadores.
É un bo momento para montar unha tenda on line?
Seguro que en múltiples ocasións te paraches a pensar se montar unha tenda on line ou deixalo para máis adiante, e pode ser que finalmente decidiras pospoñelo. Non serás o único que se tirara dos pelos esta tempada por non ter arrancado o seu e-commerce ou que, como mínimo, non se preguntara se telo feito non lle tería reportado uns beneficios interesantes nestes momentos de complexidade económica.
Como teñen que ser as fichas de produto para e-commerce?
As fichas de produto para e-commerce ben pensadas e executadas poden facilitar en gran medida a venda. Concretamente, é importante tratalas con especial atención tomando como referencia a relevancia que ten a información alí exposta para o cliente que vai realizar a compra on line.
Marca persoal: deseñamos a imaxe do Doutor Alberto Ferro
O Doutor Alberto Ferro acaba de abrir unha consulta en Brión (A Coruña) e contactounos para crear a súa imaxe de marca. Quería algo sinxelo, moderno, pero sen estridencias, con cores alegres e que evocase o seu sector.
Claves para que a relación cos teus clientes sexa longa e frutífera
Hoxe queremos falar dun dos pilares da estabilidade económica na túa empresa: a relación cos teus clientes. Ter a capacidade de conseguir un equilibrio entre profesionalidade e proximidade non é sinxelo, pero imos analizar as que, na nosa opinión, son as claves.
6 técnicas persuasivas para fidelizar ao cliente
Un bo negocio debería traer beneficios para ambas partes. A arte da persuasión convence a un potencial socio comercial ou comprador do valor real do trato que está ofrecendo. Ás veces, as persoas teñen dificultades para aceptar incluso tratos atractivos e beneficiosos. Cando tratas de impulsar as conversións ou vender o teu negocio en xeral, podes ter en conta as seguintes tácticas persuasivas de Neuromárketing. Axudaranche a fidelizar ao cliente.
O básico en publicidade para empresas
A pregunta do millón: Que é o básico en publicidade para empresas? Pois, sen ánimo de responder á galega, depende. E depende de moitos factores, imos velos e a ver ser así aclaramos un pouco a cuestión.
10 principios para unha boa estratexia SEO
Está claro que unha estratexia SEO adecuada é imprescindible para calquera negocio on line. Unha boa estratexia permítenos avanzar e mellorar a nosa presenza dixital. É esencial coñecer aqueles puntos clave que van a permitir mellorar o noso posicionamento en buscadores, evolucionando e evitando o estancamento.
A importancia de estar en Internet
Internet transformou moitos aspectos no terreo dos negocios e da comunicación. Esta tecnoloxía levou a cabo o desenvolvemento dunha multitude de ferramentas e recursos. Estar en Internet axuda ás empresas a reducir drásticamente a ineficiencia, aforrar tempo e reducir custos.
Por que WhatsApp Business?
Whatsapp Business permite a comunicación cos contactos dun usuario tanto por texto como voz ou vídeo. A pesar de incorporar comunicación por todos os medios posibles, sigue tendo un éxito increíble sobre todo nas comunicacións por mensaxes de texto.
Por que debes ter unha estratexia de vídeo márketing?
Estou seguro de que todos, obviamente inclúome, consumimos vídeo, dende o móbil ou o noso ordenador. A plataforma tamén pode variar: en redes sociais coma Facebook, Instagram ou Twitter e en plataformas de vídeo como Youtube (na súa maioría). O que está claro é que nos encantan os vídeos e os consuminos cada vez máis, xa sexa para buscar un tutorial sobre como montar un moble ou por puro entretemento.
Beneficios do Big Data
Remataremos usando o Big Data para solventar grandes problemas? Se nos plantexamos unha pregunta, hoxe en día normalmente recorremos aos buscadores de Internet. Por exemplo, se queremos saber se facer deporte aumenta ou non o apetito, podemos recorrer a Google. Imos ver como a Intelixencia Artificial (IA) e a aprendizaxe automática deron aos cidadás unha capacidade desproporcionada para influir nas mentes das persoas a gran escala.
Vantaxes e inconvenientes de WhatsApp Business
Cada vez máis negocios fan uso das ferramentas que ofrecen as distintas redes sociais para conectar cos seus clientes dunha forma directa e personalizada. WhatsApp Business é unha nova liña de comunicación directa que poden empregar os clientes e as empresas para comunicarse dunha forma sinxela e efectiva. Permite automatizar, organizar e responder dun xeito rápido ás mensaxes.
6 consellos para márketing dixital
O márketing on line cambia ano tras ano de forma considerable e, aínda que algunhas ferramentas e os medios moitas veces non cambian, o que funciona un ano pode non funcionar ao ano seguinte. Por iso é importante manterse actualizado e ao día en todo momento.
8 consellos para optimizar vídeos para SEO
Nos últimos anos, o vídeo márketing volveuse moi popular entre as empresas. A medida que as cámaras foron achegándose aos usuarios, fíxose máis sinxelo producilos. Na actualidade os móbiles permítennos realizar e compartir vídeos de alta calidade dende calquera lugar. De feito, compartir en directo cobra cada vez maior importancia.