Noticias

Axencia de publicidade
Que é o branded content e que pode aportar á túa marca?

Que é o branded content e que pode aportar á túa marca?

O branded content é unha estratexia de márketing que busca crear contidos que unan ao consumidor coa marca dunha forma creativa. A pesar de que o termo pode que non che sone, seguro que coñeces moitos anuncios que aplican os seus preceptos. Aquí che explicamos de forma máis concreta que é o branded content para que descubras se che pode ser útil.

Ter unha boa estratexia de márketing ou morrer

Ter unha boa estratexia de márketing ou morrer

Esta semana estivemos comentando na oficina casos próximos de empresas que non souberon ver a importancia literalmente vital de ter unha boa estratexia de márketing. Literalmente vital? Si, 100%, porque non tela leva a medrar e caer estrepitosamente ou, case peor, a non medrar nunca.

Que é o SEO e por que é necesario?

Que é o SEO e por que é necesario?

Para os que nos preguntades que é o SEO, contámosvos para comezar que é o acrónimo en inglés de Search Engine Optimization (optimización para motores de busca). Cando falamos de SEO, entendemos por este mellorar o posicionamento ou optimización dunha web para os motores de busca. O fin é mellorar a visibilidade da web nos resultados orgánicos de diferentes buscadores.

É un bo momento para montar unha tenda on line?

É un bo momento para montar unha tenda on line?

Seguro que en múltiples ocasións te paraches a pensar se montar unha tenda on line ou deixalo para máis adiante, e pode ser que finalmente decidiras pospoñelo. Non serás o único que se tirara dos pelos esta tempada por non ter arrancado o seu e-commerce ou que, como mínimo, non se preguntara se telo feito non lle tería reportado uns beneficios interesantes nestes momentos de complexidade económica.

Como teñen que ser as fichas de produto para e-commerce?

Como teñen que ser as fichas de produto para e-commerce?

As fichas de produto para e-commerce ben pensadas e executadas poden facilitar en gran medida a venda. Concretamente, é importante tratalas con especial atención tomando como referencia a relevancia que ten a información alí exposta para o cliente que vai realizar a compra on line.

6 técnicas persuasivas para fidelizar ao cliente

6 técnicas persuasivas para fidelizar ao cliente

Un bo negocio debería traer beneficios para ambas partes. A arte da persuasión convence a un potencial socio comercial ou comprador do valor real do trato que está ofrecendo. Ás veces, as persoas teñen dificultades para aceptar incluso tratos atractivos e beneficiosos. Cando tratas de impulsar as conversións ou vender o teu negocio en xeral, podes ter en conta as seguintes tácticas persuasivas de Neuromárketing. Axudaranche a fidelizar ao cliente.

O básico en publicidade para empresas

O básico en publicidade para empresas

A pregunta do millón: Que é o básico en publicidade para empresas? Pois, sen ánimo de responder á galega, depende. E depende de moitos factores, imos velos e a ver ser así aclaramos un pouco a cuestión.

10 principios para unha boa estratexia SEO

10 principios para unha boa estratexia SEO

Está claro que unha estratexia SEO adecuada é imprescindible para calquera negocio on line. Unha boa estratexia permítenos avanzar e mellorar a nosa presenza dixital. É esencial coñecer aqueles puntos clave que van a permitir mellorar o noso posicionamento en buscadores, evolucionando e evitando o estancamento.

A importancia de estar en Internet

A importancia de estar en Internet

Internet transformou moitos aspectos no terreo dos negocios e da comunicación. Esta tecnoloxía levou a cabo o desenvolvemento dunha multitude de ferramentas e recursos. Estar en Internet axuda ás empresas a reducir drásticamente a ineficiencia, aforrar tempo e reducir custos.

Por que WhatsApp Business?

Por que WhatsApp Business?

Whatsapp Business permite a comunicación cos contactos dun usuario tanto por texto como voz ou vídeo. A pesar de incorporar comunicación por todos os medios posibles, sigue tendo un éxito increíble sobre todo nas comunicacións por mensaxes de texto.

Por que debes ter unha estratexia de vídeo márketing?

Por que debes ter unha estratexia de vídeo márketing?

Estou seguro de que todos, obviamente inclúome, consumimos vídeo, dende o móbil ou o noso ordenador. A plataforma tamén pode variar: en redes sociais coma Facebook, Instagram ou Twitter e en plataformas de vídeo como Youtube (na súa maioría). O que está claro é que nos encantan os vídeos e os consuminos cada vez máis, xa sexa para buscar un tutorial sobre como montar un moble ou por puro entretemento.

Beneficios do Big Data

Beneficios do Big Data

Remataremos usando o Big Data para solventar grandes problemas? Se nos plantexamos unha pregunta, hoxe en día normalmente recorremos aos buscadores de Internet. Por exemplo, se queremos saber se facer deporte aumenta ou non o apetito, podemos recorrer a Google. Imos ver como a Intelixencia Artificial (IA) e a aprendizaxe automática deron aos cidadás unha capacidade desproporcionada para influir nas mentes das persoas a gran escala.

Vantaxes e inconvenientes de WhatsApp Business

Vantaxes e inconvenientes de WhatsApp Business

Cada vez máis negocios fan uso das ferramentas que ofrecen as distintas redes sociais para conectar cos seus clientes dunha forma directa e personalizada. WhatsApp Business é unha nova liña de comunicación directa que poden empregar os clientes e as empresas para comunicarse dunha forma sinxela e efectiva. Permite automatizar, organizar e responder dun xeito rápido ás mensaxes.

6 consellos para márketing dixital

6 consellos para márketing dixital

O márketing on line cambia ano tras ano de forma considerable e, aínda que algunhas ferramentas e os medios moitas veces non cambian, o que funciona un ano pode non funcionar ao ano seguinte. Por iso é importante manterse actualizado e ao día en todo momento.

8 consellos para optimizar vídeos para SEO

8 consellos para optimizar vídeos para SEO

Nos últimos anos, o vídeo márketing volveuse moi popular entre as empresas. A medida que as cámaras foron achegándose aos usuarios, fíxose máis sinxelo producilos. Na actualidade os móbiles permítennos realizar e compartir vídeos de alta calidade dende calquera lugar. De feito, compartir en directo cobra cada vez maior importancia.