Blog

¡Acomódate!, es tiempo de lectura.

Como funciona a publicidade en Twitch e por que deberías estar presente

by | Mar 1, 2023 | Axencia de comunicación, Axencia de publicidade, Blog publicidade, Comunicación, Márketing, Publicidade, Social media | 0 comments

O contido en directo volveuse extremadamente popular nos últimos anos. Por iso, se tes unha marca, é bo que saibas como funciona a publicidade en Twitch e por que deberías estar presente. 

A plataforma de streaming Twitch é unha das máis populares do mercado. Miles de persoas acoden á páxina para ver aos seus creadores de contido favoritos. De feito, este servizo ten aproximadamente 30 millóns de usuarios cada día, unha cifra xigantesca que o converte nunha referencia á hora de consumir este tipo de contido.

Por iso, moitos destes creadores se están a converter en auténticas celebridades, sobre todo entre os mozos, que agora soñan con ser un deles no futuro. E é que as novas xeracións dominan o público de Twitch, cunha media de idade maioritaria de 25 anos.

Así que, se o teu produto ou servizo está enfocado a este target, deberías considerar subirte á onda e comezar a promoverte na páxina, polo que imos contarche como funciona o seu sistema de publicidade.

Tres formas de anunciarte

A maneira na que Twitch manexa os seus anuncios é semellante á doutras redes sociais e portais de vídeos, como YouTube. Hai tres formas de publicidade dentro da páxina.

Social ads

Esta modalidade consiste en posicionar contido publicitario, de vídeo ou foto, repartido pola plataforma en diferentes lugares. Pode ser con encabezados ou banners na páxina de inicio, nas de categorías ou de explorar ou dentro dos propios streams.

Nesta última opción, insíranse anuncios de vídeo mentres un creador está en directo, sexa ao comezo (pre-roll), durante (mid-roll) ou ao finalizar a transmisión daqueles streamers que son afiliados ou socios. 

Dito status gáñano aqueles que alcanzan certos números na plataforma e desbloquean diversas funcións para rendibilizar o seu canal. Tanto afiliados como socios poden gañar diñeiro con ingresos publicitarios e, polo tanto, dar espazo ás marcas para anunciarse.

Para conseguir estes títulos, os creadores deben chegar a unhas cifras determinadas de seguidores e espectadores de media, sendo afiliado o máis sinxelo de alcanzar e socio o máis complicado.

Por iso, ter a túa publicidade en canles de usuarios que sexan socios está máis cobizado, porque atraen a unha maior cantidade de persoas as súas transmisións en vivo. A razón de que Twitch só publique anuncios específicos é que consideran que cumpren un estándar de calidade e cos seus termos de servizo.

Hacer colaboraciones para publicitar tu contenido.

Colaboracións

Este é un dos métodos máis consolidados que hai se queres promover os teus produtos ou servizos en Internet: colaborar con creadores a través do marketing de influencers. Funciona como noutras redes sociais, é dicir, tes que poñerte en contacto cun streamer que che interese e negociar para que faga eco da túa marca ao seu público. As condicións e a forma na que o farán dependen do acordo ao que cheguedes.

Hai distintos modos nos que pode facer isto, dende ensinar o teu produto na súa transmisión e falar das súas vantaxes, realizar un unboxing, ou comunicando que o contido está patrocinado pola túa empresa.

Ademais, as colaboracións poden ir máis alá, convertendo a un streamer no protagonista das túas campañas. Este foi o caso de Chromebook, que optou por elixir a Cristinini, unha das figuras máis populares de España, para ser a imaxe da súa publicidade.

Campañas a medida

Twitch tamén ofrece a posibilidade de facer anuncios a medida e máis atractivos a algunhas marcas. Pero esta opción non está dispoñible en tódolos países nin para tódalas empresas, só para aquelas que teñan o suficiente tamaño e ingresos para poder permitirllo.

Por que usar Twitch?

Se estás interesado en utilizar a plataforma con fins publicitarios, pero aínda non estás convencido, imos contarche algunhas das vantaxes que podería ofrecerche.

Pouca saturación

Con respecto a outras páxinas similares, en Twitch non hai tantos anuncios presentes. Isto creou un entorno no que hai pouco rexeitamento por parte dos usuarios cara a publicidade e incluso ten boa acollida, polo que o impacto e os tempos de visualización son máis altos.

Tamén hai menos competencia, xa que a plataforma conseguiu popularidade recentemente e non é tan complicado facerse paso como pode acontecer en YouTube.

Nada de saltar anuncios

En Twitch, polo dagora, é imposible saltar a publicidade que aparece mentres se consume contido. Por iso, é máis sinxelo que os usuarios presten atención aos anuncios, posto que non lles queda outra que velos.

Nada de saltar anuncios.

Público novo

Como xa mencionamos, os usuarios da plataforma son mozos. O 75 % dos espectadores están nas franxas de idade entre 16 e 34 anos. Por iso, se a túa marca vai enfocada a estas idades, este é un bo lugar para conectar con eles.

Unha forma idónea de ensinar que é o que vendes

As transmisións en directo de Twitch serven para que os streamers poidan ensinar os teus produtos e interactuar con eles en vivo. Pero non só iso, xa que poden contestar as posibles dúbidas que teña o seu público ao momento, o que fará que os seus seguidores se interesen de forma máis sinxela polo que ofreces.

Un novo mundo que explorar

Tal e como podes ver, Twitch é unha plataforma cun gran potencial que explorar. Se queres comezar a aproveitar tódalas súas vantaxes e posibilidades, só tes que poñerte en contacto cun representante de Twitch. E se ves que organizar unha campaña destas características excédeche, podes confiar nunha axencia de márketing para que empece a deseñar un plan para conectar da mellor forma cos teus clientes. 

0 Comments

Submit a Comment

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *

Consulta las ayudas y subvenciones disponibles