Os valores corporativos dunha empresa son os principios que guían todas as accións e decisións dentro da mesma e van moito máis alá de simples...
Noticias
Medir o impacto das redes sociais da túa empresa
As redes sociais convertéronse nunha das canles máis importantes para a comunicación directa entre as empresas e os seus clientes. Hoxe, ter presenza dixital non só é unha estratexia recomendada para as marcas, senón tamén unha necesidade.
Que é un call to action?
A atención dos usuarios cada vez está máis dispersa. Se queres persuadilos para conseguir un obxectivo concreto, podes usar os chamados ‘call to action’, elementos esenciais no márketing dixital actual. Neste post, contámosche que é un call to action e cal é a súa importancia.
Un estudo revela as claves para a fidelización dos clientes
A plataforma de software empresarial Capterra realizou un estudo sobre as tendencias de fidelización dos clientes españois, para axudar ás empresas a xerar máis lealdade entre os seus consumidores nestes tempos de inflación.
Celebramos o primeiro aniversario de VINCUSYS e presentamos a nosa nova plataforma, VINCUTICKET
O un de abril cumprimos un ano! O pasado venres celebramos o noso primeiro aniversario tras o rebranding nun evento con clientes, familiares e amigos e no que tamén presentamos a nosa nova plataforma, VINCUTICKET.
Somos Axentes Dixitalizadores do programa Kit Dixital!
A dixitalización do teu negocio pode sairche gratis con VINCUSYS grazas ás axudas do Goberno a través dos fondos europeos Next Generation EU. Estas subvencións do programa Kit Digital teñen como obxectivo axudar aos negocios a mellorar os seus procesos internos ou a súa presenza en Internet.
Definir o teu público obxectivo é vital para unha boa comunicación
Á hora de preparar a comunicación e o márketing da túa empresa hai moitas cousas que terás que ter en conta, pero definir o teu público obxectivo é unha das primordiais, por non dicir a que máis.
A importancia da empatía na venda
A propósito dunha experiencia do pasado como comercial, xurdiu hai uns días unha conversa na oficina sobre o papel tan decisivo que xoga a empatía na venda. Imos facer unhas reflexións ó respecto.
O básico en publicidade para empresas
A pregunta do millón: Que é o básico en publicidade para empresas? Pois, sen ánimo de responder á galega, depende. E depende de moitos factores, imos velos e a ver ser así aclaramos un pouco a cuestión.
A importancia do deseño gráfico nas empresas
O emprego ou non do deseño gráfico tanto en pequenas como en medianas empresas non é unha cuestión de elección, senón unha esixencia do mercado. Se...
Vantaxes do storytelling para a túa empresa
Jaime Cacharrón, director europeo de márketing de Redbull, sostén que “para entender o presente e predicir o futuro, é preciso coñecer o pasado”. Isto é así, xa que dende sempre os humanos relacionáronse dunha forma básica, baseada nunha comunicación sinxela: contar historias. A continuación, explicaremos as vantaxes do storytelling para a túa empresa.
Cando descansa un community manager?
Parecer ser que nunca. Un community manager caracterízase por estar conectado a múltiples dispositivos e ás distintas redes sociais 24 horas ao día, 7 días á semana. E se aínda por riba é autónomo, peor. Os autónomos de por si tenden a mesturar traballo e ocio, buscar traballo en horas de ocio e empregar as que deberían ser de ocio para networking, xeración de sinerxias ou, directamente, buscar clientes