Se tes unha empresa, o trato cun cliente é esencial. Por iso, neste artigo imos falar de por que deberías usar o botón flotante de WhatsApp na túa páxina web feita con WordPress, para axilizar enormemente a comunicación cos teus posibles compradores.
Noticias
Kit Dixital: que é e como o solicito?
O programa Kit Digital consiste nunha serie de axudas financiadas pola Unión Europea a través dos fondos Next Generation EU para apoiar a Pemes e autónomos no proceso de dixitalización dos seus proxectos.
Cal será a evolución do e-commerce en 2022?
Falamos moito sobre os novos hábitos que adoptamos durante a pandemia por covid-19. A realidade é que o consumo on line foi clave estes dous anos e os cidadáns admiten que esperan manter estas costumes.
Que pasa coas redes sociais no pequeno comercio?
Hoxe queremos facer unha reflexión sobre a situación das redes sociais no pequeno comercio. A aparición e normalización destas plataformas a nivel internacional e de forma intersectorial trouxo múltiples vantaxes, pero tamén dificultades e inconvenientes. Non sempre os recursos tanto a nivel de tempo como de diñeiro son os óptimos para un negocio que non ten un gran tamaño, por iso hai que valorar os pros e os contras e ter sempre en conta ata onde se pode chegar. É mellor non estar en redes sociais que telas abandonadas.
‘Colecciones’, a nova ferramenta de Whatsapp Business que facilitará as compras
Whatsapp Business, a versión para empresas da aplicación de mensaxes, sacou o pasado mes de outubro ‘Coleccións’, a nova ferramenta que facilitará as compras dende o servidor.
É un bo momento para montar unha tenda on line?
Seguro que en múltiples ocasións te paraches a pensar se montar unha tenda on line ou deixalo para máis adiante, e pode ser que finalmente decidiras pospoñelo. Non serás o único que se tirara dos pelos esta tempada por non ter arrancado o seu e-commerce ou que, como mínimo, non se preguntara se telo feito non lle tería reportado uns beneficios interesantes nestes momentos de complexidade económica.
Vantaxes do storytelling para a túa empresa
Jaime Cacharrón, director europeo de márketing de Redbull, sostén que “para entender o presente e predicir o futuro, é preciso coñecer o pasado”. Isto é así, xa que dende sempre os humanos relacionáronse dunha forma básica, baseada nunha comunicación sinxela: contar historias. A continuación, explicaremos as vantaxes do storytelling para a túa empresa.
Como optimizar o SEO para e-commerce?
Xa comentamos que o e-commerce é unha realidade para as empresas do noso país. É máis, prevese que siga medrando como ata agora. Pero para que o noso negocio on line prospere, debemos ter en conta o SEO. Temos que traballalo para que os usuarios que accedan á nosa web poidan apreciar a calidade dos nosos produtos e servizos e os adquiran. Traballar o SEO para e-commerce dá visibilidade á nosa web nos buscadores, o que aumenta a probabilidade de captar tráfico para converter.
Sinceridade e transparencia nunha axencia de márketing on line
Desgraciadamente, o mundo da axencia de márketing on line cada vez está máis asociado ao concepto de vendedores de fume. Non podo dicir que non nolo gañaramos. É un dos grandes problemas da venda de intexibles que, por outro lado, neste ámbito é fácilmente solventable aportanto estatísticas «oficiais» de Google, Facebook, Twitter… que non se poden trucar e que non enganan. O que si engana é, como en prensa, a visión que se dá ao cliente sobre os resultados obtidos.
Como afecta á miña tenda física ter unha tenda on line?
Hoxe imos falar dun tema que preocupa a aqueles que están valorando lanzarse á aventura de montar unha tenda on line como apoio, crecemento ou incluso internacionalización da súa tenda física. Sempre se di que entre o negro e o branco hai centos de tonalidades intermedias. No caso do márketing on line tende a ser así. Será bo para a miña tenda física ter unha tenda on line? Como lle afectará?