Blog

¡Acomódate!, es tiempo de lectura.

As interaccións en redes sociais aumentan un 23 % respecto a 2021

by | Nov 28, 2022 | Axencia de márketing, Blog márketing, Márketing, Social media | 0 comments

A asociación da publicidade, márketing e comunicación dixital en España, IAB Spain, desvelou o pasado mes de setembro algunhas cifras moi interesantes sobre o comportamento de marcas e empresas en redes sociais.

É por iso que estes datos son de elevada importancia, especialmente desde o punto de vista da nosa axencia de márketing dixital.

Este estudo analiza a actividade de 190 empresas en Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, LinkedIn e Twitch, co fin de comprobar a viralidade, as interaccións rexistradas ou as redes con maior volume de público e clientes potenciais. Unha das principais conclusións deste traballo é a destacada mellora nas cifras destas plataformas.

A media de interaccións acumulados de todas as redes sociais obxecto de estudo é de 1,5 millóns, o que implica un incremento do 23 por cento en relación aos resultados do ano 2021.

https://www.vincusys.gal/blog/un-estudo-ofrece-as-dez-claves-do-e-commerce-para-2022/

Principais redes sociais

Instagram é a rede con maior cota de interacción, cun 75 por cento e case un 10 por cento máis en comparación co pasado exercicio.

Facebook conta co 14 por cento (cae desde o 21 por cento de 2021), Twitter co 8 por cento (un 4 por cento menos) e YouTube cun 3 por cento, que se mantén.

Facebook é a rede social con máis cota de comunidade (74 por cento) outro ano máis, seguido de Instagram cun 12 por cento, Twitter cun 8 por cento e YouTube cun 6 por cento. Twitter, pola súa banda, mantén a maior cota de publicacións, cun 79 por cento.

A X edición do Observatorio de Marcas en Redes Sociais determina que o compromiso medio que resultou do mesmo é do 2,5 por cento, o que supón un crecemento do 31 por cento. Instagram adquire resultados demoledores, cunha cota do 75 por cento, mentres que Twitter cae do 18 ao 16 por cento, YouTube mantén un 7 por cento e Facebook cae do 3 ao 2 por cento.

Pola súa banda, Twitter lidera as cifras de viralidade cunha cota do 91,37 por cento, polo que mellora aínda máis o 85,34 por cento do estudo de 2021.

O informe de IAB Spain destaca, ademais, que as marcas que utilizan recursos como os reels de Instagram chegan ata 12 veces máis de usuarios e xeran maior número de likes e gardados que cunha publicación normal. O formato post, con todo, rexistra unha maior efectividade se temos en conta o volume de comentarios.

https://www.vincusys.gal/blog/estudio-de-redes-sociales-2022-whatsapp-e-instagram-son-as-preferidas-e-tiktok-medra/

Sectores e redes sociais

Outro dos protagonistas no informe de IAB Spain é o sector editorial, que lidera as cifras tanto de comunidade como de interaccións, eficiencia e viralidade e sitúase en segunda posición no caso de publicacións e compromiso.

O estudo demostra que o sector editorial consolídase como un dos máis eficaces á hora de diseminar e optimizar o contido nas redes sociais.

Outros medios destacados son o de electrónica de consumo, en materia de comunidade, ou turismo, que se atopa no top 3 de sectores analizados con maior número de publicacións.

Doutra banda, as cifras plasmadas no informe de IAB Spain indican que o sector de lecer e entretemento obtén boas cifras en compromiso, onde se sitúa no terceiro posto, e na clasificación de eficiencia, no que ocupa a cuarta posición.

Este tipo de análises especializadas achegan toda clase de datos de utilidade á hora de enfocar as campañas do teu negocio, empresa, asociación ou institución, en función do sector no que se sitúe.

En VINCUSYS contamos con persoal especialista en redes sociais, márketing e deseño gráfico que poden axudarche a alcanzar os teus obxectivos e mellorar a túa presenza en liña.

Contacta coa nosa axencia de márketing dixital en Santiago de Compostela e cóntanos as túas necesidades.

https://www.vincusys.gal/blog/a-importancia-de-investir-en-marketing-en-periodos-de-crise-ou-recesion/

0 Comments

Submit a Comment

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *