Noticias

Web
O poder da accesibilidade web

O poder da accesibilidade web

Internet forma parte das nosas vidas. Dende a busca de información ata as compras on line, revolucionou a nosa forma de interactuar co mundo. É unha contorna universal creada para que todo o mundo, independentemente das súas capacidades, poida aproveitalo. Por iso, neste post ímosche explicar a importancia da accesibilidade web.

Para que serve a analítica web?

Para que serve a analítica web?

A medición de datos é a clave do teu negocio. Coñecer en números como está funcionando a túa empresa sérveche para mellorar. Na actualidade, Internet permite saber moitos datos que son de gran valor, así que no post de hoxe contámosche para que serve a analítica web.

Deseñamos a páxina web de iGleva Avogados de Empresa

Deseñamos a páxina web de iGleva Avogados de Empresa

Presentámosvos un dos nosos últimos traballos, o deseño dun sitio web para iGleva Abogados de Empresa. Falamos dunha compañía con máis de tres décadas de experiencia dentro do ámbito legal que conta con traballadores especializados en numerosas áreas.

Cal será a evolución do e-commerce en 2022?

Cal será a evolución do e-commerce en 2022?

Falamos moito sobre os novos hábitos que adoptamos durante a pandemia por covid-19. A realidade é que o consumo on line foi clave estes dous anos e os cidadáns admiten que esperan manter estas costumes.

Por que é clave o deseño web?

Por que é clave o deseño web?

Moitos negocios seguen tendo dúbidas sobre se crer ou non no deseño web para as súas marcas. Internet converteuse na nosa principal fonte de información, por iso a presenza das marcas nela é tan importante.

O básico en publicidade para empresas

O básico en publicidade para empresas

A pregunta do millón: Que é o básico en publicidade para empresas? Pois, sen ánimo de responder á galega, depende. E depende de moitos factores, imos velos e a ver ser así aclaramos un pouco a cuestión.

Que tes que facer para diferenciarte coa túa marca persoal?

Que tes que facer para diferenciarte coa túa marca persoal?

O noso aspecto, a forma que temos de relacionarnos cos nosos familiares e amigos, as mensaxes que transmitimos, os nosos xestos e comportamentos… fan que de maneira indirecta as persoas teñan unha percepción sobre nós. Por iso é importante diferenciarte coa túa marca persoal.

Vantaxes do storytelling para a túa empresa

Vantaxes do storytelling para a túa empresa

Jaime Cacharrón, director europeo de márketing de Redbull, sostén que “para entender o presente e predicir o futuro, é preciso coñecer o pasado”. Isto é así, xa que dende sempre os humanos relacionáronse dunha forma básica, baseada nunha comunicación sinxela: contar historias. A continuación, explicaremos as vantaxes do storytelling para a túa empresa.

Como coidar a túa páxina web?

Como coidar a túa páxina web?

A estas alturas xa ninguén dubida da importancia que ten para a túa empresa coidar a túa páxina web. Vivimos nunha sociedade na que estamos permanentemente conectados, xa sexa a través dun ordenador na casa ou o noso fiel smartphone que levamos sempre connosco. Cando queremos buscar información, onde o facemos? Pois na web. Entón as empresas deben estar aí se queren que se lles coñeza e queren conseguir novos clientes.

Sinceridade e transparencia nunha axencia de márketing on line

Sinceridade e transparencia nunha axencia de márketing on line

Desgraciadamente, o mundo da axencia de márketing on line cada vez está máis asociado ao concepto de vendedores de fume. Non podo dicir que non nolo gañaramos. É un dos grandes problemas da venda de intexibles que, por outro lado, neste ámbito é fácilmente solventable aportanto estatísticas «oficiais» de Google, Facebook, Twitter… que non se poden trucar e que non enganan. O que si engana é, como en prensa, a visión que se dá ao cliente sobre os resultados obtidos.

Mentiras sobre e-commerce: teño unha tenda on line, por que non consigo vender?

Mentiras sobre e-commerce: teño unha tenda on line, por que non consigo vender?

Esta é unha das eternas preguntas ás que se enfrontan as empresas que deciden crear unha tenda on line e apostar pola venda dos seus produtos a través de Internet. Pero os erros que se cometen tenden a ser iguais ou semellantes e algúns deles fáciles de solventar. Basta con traballar como unha formiga -inagotable e a diario- para que os resultados se vexan a medio prazo.